Mitä mieltä siitä että William antoi Katelle Dianan vanhan sormuksen?
Kommentit (17)
mitä mieltä itse olet ja miksi kysyt?
Perinteinen ele ihan tavallisilla kuolevaisillakin. Esim. siskollani miehensä isoäidin vanha vihkisormus.
Ei oo varaa ees uuteen sormukseen.
Lisäksi Dianan kauhea kuolema siihen päälle
mitä mieltä itse olet ja miksi kysyt? Perinteinen ele ihan tavallisilla kuolevaisillakin. Esim. siskollani miehensä isoäidin vanha vihkisormus.
toisaalta aivan upea ele. Sormus oli aikanaan sellainen että sitä ihailtiin. Ehkä ei kovin muodikas tällä hetkellä. Myös ajatus siitä, että William haluaa saattaa yhteen äitinsä ja Katen tällä tavalla, on hieno. Se surullisempi puoli tietysti on se, että olisi suonut että se sormus olisi yhä Dianan käytössä ja Williamin isä ja äiti olisivat molemmat elossa ja onnellisesti naimisissa. Kaikki ei kuitenkaan käy niinkuin saduissa - ei edes kuninkaallisissa perheissä.
ap
sormuksesta. Mitä tunteita se hänessä herättää. Sitä sormusta kun "joutuu" ikänsä sormessa kantamaan.
Mun mielestä hyvä idea antaa sormus Katelle. Näin saa palan äitiään mukaan avioliittoon. Mikäs sen mukavampaa.
mutta tietääkö joku, oliko tuo sormus tehty Dianaa varten vai onko sillä pitempi historia?
sellaista mukana että halutaan ihmisten sympatioita heidän puolelleen. Että Kate ottaisi nyt ikäänkuin Dianan aseman... että tuon sormuksen mukana siirtyisi sitä gloriaa, mitä Dianan ympärillä oli?
symboli ja muisto äidistään. Sikäli aika liikuttavaa, että antoi sen Katelle.
*nyyhkii*
ja kierratys viela on aina suotavaa
ja kierratys viela on aina suotavaa
Tiedätkö ap mistä Dianan sormus tai sen kivet oli alunperin peräisin? Minä en tiedä, mutta sellainen käsitys on, että aatelisissa ja kuninkaallisissa piireissä tärkeät korut ovat aina perintötavaraa.
mitä mieltä itse olet ja miksi kysyt? Perinteinen ele ihan tavallisilla kuolevaisillakin. Esim. siskollani miehensä isoäidin vanha vihkisormus.
toisaalta aivan upea ele. Sormus oli aikanaan sellainen että sitä ihailtiin. Ehkä ei kovin muodikas tällä hetkellä. Myös ajatus siitä, että William haluaa saattaa yhteen äitinsä ja Katen tällä tavalla, on hieno. Se surullisempi puoli tietysti on se, että olisi suonut että se sormus olisi yhä Dianan käytössä ja Williamin isä ja äiti olisivat molemmat elossa ja onnellisesti naimisissa. Kaikki ei kuitenkaan käy niinkuin saduissa - ei edes kuninkaallisissa perheissä.
ap
mun miesystävä sen sijaan ehdotti ostavansa kaverilta halvalla käytetyn.. en huolinut.
Musta tosi kaunis ajatus. Äiti oli Wiltsulle maailman tärkein, ja nyt hän antaa sormuksen elämänsä uudelle tärkeimmälle naiselle.