Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä laitatte itsetehtyihin joulukalentereihin ylläriks

Vierailija
16.11.2010 |

muuta kun karkki ja purkka

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/14 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin legoja, ostin sellaisen pienen legolentokoneen ja tulostin netistä ohjeet, laitoin sit aina pari palaa per luukku ja sen kohdan ohjeen.

Lisäksi oli tarroja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 4 lasta ja tulisi aivan älyttömän kalliiksi täyttää tuollainen kalenteri jokaisellle lapselle, erityisesti jollakin vähääkään järkevällä. Lapset ovat vielä varsin eri ikäisiä. Laita nyt sitten edes muutama pet shop -lelu tai vastaavan hintainen tavara per lapsi niin niistä pelkästään tulee äkkiä satanen! Toisaalta en haluaisi pelkkää karkkiakaan kalenteriin laittaa...

Vierailija
4/14 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 4 lasta ja tulisi aivan älyttömän kalliiksi täyttää tuollainen kalenteri jokaisellle lapselle, erityisesti jollakin vähääkään järkevällä. Lapset ovat vielä varsin eri ikäisiä. Laita nyt sitten edes muutama pet shop -lelu tai vastaavan hintainen tavara per lapsi niin niistä pelkästään tulee äkkiä satanen! Toisaalta en haluaisi pelkkää karkkiakaan kalenteriin laittaa...

mutta ei siinä kalenterissa mitään niin kallista ollut, ettenkö voisi vastaavaa tehdä useammallekin lapselle. Kalenterin romppeet maksoivat yhteensä noin kympin.

Vierailija
5/14 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin legoja, ostin sellaisen pienen legolentokoneen ja tulostin netistä ohjeet, laitoin sit aina pari palaa per luukku ja sen kohdan ohjeen. Lisäksi oli tarroja.

Vierailija
6/14 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskin minusta niillekin tulee tosi kalliiksi, jos kaiken ostaa kaupasta kalliilla.Mä olen jo pidemmän aikaa kierrellyt kirpputoreilla sillä silmällä. On Gogoja, pokehahmoja, kynsilakkaa, pokekortteja, lasi-ja posliinikoristeita, pienen pieniä pehmoja, ihan pieniä lego-juttuja yms.yms. Tosi kivoja juttuja kätkettynä jo valmiiksi kaappeihin, tiedän, että lapset tulevat olemaan taas tosi innoissan:)

Niin ja jotain dvd-levyjä...ne eivät mahdu kalenterin, mutta lapset ovat innoisaan, kun savat paperin palan, jossa ohjeet lahjan etsimiseen.

Vierailija
7/14 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joka päivä sieltä löytyy suklaata :)

Vierailija
8/14 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka nyt aion toteuttaa, kun sattui palapelit tulemaan sopivasti vastaan, eli joka päivä kalenterista löytyy 1-2 uutta palaa palapeliin, joka sitten aattona valmistuu. Ostin 40 palan palapelit, joita on samassa paketissa kaksi erilaista eli molemmille lapsille on omansa.

Vierailija
9/14 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskin minusta niillekin tulee tosi kalliiksi, jos kaiken ostaa kaupasta kalliilla.Mä olen jo pidemmän aikaa kierrellyt kirpputoreilla sillä silmällä. On Gogoja, pokehahmoja, kynsilakkaa, pokekortteja, lasi-ja posliinikoristeita, pienen pieniä pehmoja, ihan pieniä lego-juttuja yms.yms. Tosi kivoja juttuja kätkettynä jo valmiiksi kaappeihin, tiedän, että lapset tulevat olemaan taas tosi innoissan:) Niin ja jotain dvd-levyjä...ne eivät mahdu kalenterin, mutta lapset ovat innoisaan, kun savat paperin palan, jossa ohjeet lahjan etsimiseen.

neljälle kersalle täyttää kalenterin mainitsemillasi koristeilla, pikkupehmoilla jne!!!!

Itse olen noita omatekoisia kalenterja käyttänyt useita kertoja ja kyllähän lapset tuosta pikkusälsätä tykkäävät, MUTTA sitä kun on jo aivan riittämiin, niin en kerta kaikkiaan enää halua A) lisää sälää, B) käyttää rahaa siihen lisäsälään, kun saman rahan voi käyttää esim. järkevään joululahjaan.

Mutta kukin tavallaan.

t. se neljän lapsen äiti, joka ihmetteli kalenteritavaran kalliutta

Vierailija
10/14 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskin minusta niillekin tulee tosi kalliiksi, jos kaiken ostaa kaupasta kalliilla.Mä olen jo pidemmän aikaa kierrellyt kirpputoreilla sillä silmällä. On Gogoja, pokehahmoja, kynsilakkaa, pokekortteja, lasi-ja posliinikoristeita, pienen pieniä pehmoja, ihan pieniä lego-juttuja yms.yms. Tosi kivoja juttuja kätkettynä jo valmiiksi kaappeihin, tiedän, että lapset tulevat olemaan taas tosi innoissan:)

Niin ja jotain dvd-levyjä...ne eivät mahdu kalenterin, mutta lapset ovat innoisaan, kun savat paperin palan, jossa ohjeet lahjan etsimiseen.

Listoihin lisäisin myös esim. piparimuotti. Sinä päivänä leivotaan piparit.

Vierailija
11/14 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarroja, pieniä joulukoristeita, spesiaalipäivinä (esim. adventtina) jotain vähä isompaa kuten pieni lelu (taskueläimiä, legoja), joskus on tullut tarpeellista kuten sukat :) ja jouluaattona jotain joululahjoihin liittyvää, esim. tänä vuonna meinasin pojalle laittaa jonkin brion junarataan kuuluvan kun tulee saamaan sen lahjaksi.

Vierailija
12/14 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm. kynsilakkaa, Hello Kitty-hahmoja, Pet Shoppeja, parit korvikset, muutama kiva ja erityisen kimalteleva joulukoriste Stokkalta...

Vierailija
13/14 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

ap

Vierailija
14/14 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarrat, pinnit jne on perustavaraa. Ostan joka vuosi myös Schleichin eläimiä.