Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkämerkkisiä alkkareita käytät? Mistä ostat?

Vierailija
16.11.2010 |

mä oon käyttänyt ihan sloggia, koska pylly ei kestä niitä pitsihörhelöitä, mitä alusvaatekaupoissa myydään (vielä vähemmän tietysti markettien raapivia pitsejä, laatuero on melkoinen). Taas pitäisi pari pakettia käydä ostamassa, mut käyttäisin mielelläni vähän suurempaa mielikuvitusta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/10 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan sieltä, missä satun asioimaan.

Lisäksi on parempia pikkareita pääasiassa Primadonnalta. Mutta koska vaihan alkkarit päivittäin, ei jotain 50-100 euron pikkuhousuja viitsi päivittäin käyttää.

Ja Sloggit on mukavat jalassa. Ne marketin omat pikkarimerkit on tosiaan ihan kamalia, kuin hiekkapaperista tehtyjä.

Chancesta olen myös ostanut jotkut alkkarit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein tulee jostain Seppälästä alkkareita osteltua.

Vierailija
4/10 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten loistavat: Sekä joustavat että kestävät, eivätkä ärsytä. Nykyään saa ostettua bikineistä alaosia erikseen ja alemyynneistä niitä löytyy usein aika halvalla.

Vierailija
5/10 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytää sopivia, kun minulla on luonnonkumiallergia, missään ei saisi olla kuminauhoja ihoa vasten...

Icon merkiltä löytyy välillä joitakin (myynnissä ainakin sokoksella, siellä on muutenkin aika laaja valikoima).

Saumattomia ja sporttimalleja käytän myös, löytyy ihan marketeista ja jopa HM, Lindex ja muista kauppaketjuista välillä ihan ok malleja.

Pitsejä ja muita hörhellyksiä vaatteissa ei voi olla, ne ärsyttävät ihoa. Sen vuoksi jää paljon kivoja ja kauniita vaatteita kauppaan, harmittaa, mutta eipä sille mitään voi.

Vierailija
6/10 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pitänyt Sloggeja päälläni, olenkoihan ainoa...

Vierailija
7/10 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälästä tosi mukavia ja pehmeitä alkkareita. Niitä sitten. Oon ostanut pääasiassa mustia ja harmaita, sekä perinteisen mallisia että hipstereitä.

Vierailija
8/10 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victoria Secrettiä ja Ann Summerssia olen viime aikoina käyttänyt. Urheillessä tietysti jotain muuta.

Vierailija
9/10 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa on Victoria's Secretiltä

Vierailija
10/10 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälästä tai Lindexilta alkkarit, ja käytän Tai- mallia tai sitten hotpantseja. Ja materiaali puuvillaa, ei saa hiostaa tai tulee hiiva heti.