vihaan ihmisiä jotka
ajattelee joka asian suhteen ensimmäisenä rahaa. yksikin tuttu ei vietä joulua koska se haluaa säästää näin rahaa. Ja kaikki asiat muutenki pyörii rahan ympärillä vaikkei siitä heillä puutetta ole. Eniten sitä tyyppiä kiinnostaa tuttujen tulot ja paljon mikäkin tavara on maksanut. Jotenkin vaan niin ahdistavaa. Itse en ikinä ilkeäisi kysellä toisten palkkatuloja yms.
Ja on myös reklamoimassa tuotteita mielestäni aika heppoisista syistä, valittaa joka asiasta. Kuka kehtaa olla tollaisen perusnegatiivisen ihmisen kanssa tekemisissä. Huh, huonolle tuulelle tulee itsekin kun joutuu niitä juttuja kuuntelemaan. Anteeksi tämä purkaus.
Kommentit (4)
tää on nainen, inhottaa olla tilivelvollinen kaikesta mitä on ostanut tai jos on käynyt jossain. Koskaan ei sano esim että ompa hieno vaate jne vaan hinta eka mielessä. Ja on selvästi kateellinen vaikkei syytä olisi.
...mulla myös tällainen ystävätär. Ensimmäisenä kysyy mitä maksaa, jos joku on hankkinut jotain uutta. Se on oikeesti kiusallista!
koska viha on ajanhaaskausta ja oman negatiivisuuden kasvattamista ihan turhaan sellaisten ihmisten/asioiden takia, joihin energiaa ei tarvitse tuhlata. Ratkaisen asian siten, että olen mahdollisimman vähän tekemisissä sellaisten ihmisten kanssa, joiden kanssa on vaikea jakaa edes pienintä yhtenäistä maailmankatsomusta. Sellaisia ovat mm. 1) rahoillaan tai statuksellaan tärkeilevät 2) materialistit ja 3) patologiset valehtelijat
M41
100% samanlainen.
Ensimmäiseksi kysyy hintaa, reklamoi jatkuvasti kaikesta, miltei jokaisessa jutussa on huonoja juttuja, kyselee muilta miten heillä on varaa siihen ja siihen.
Karsea tyyppi.