Tuli mieleen että kun täällä mammat aina kehuvat
että he ottavat sen miehen kenet haluavat ja muut ottavat mitä sattuvat saamaan, niin miten sitten saatte miehen rakastumaan itseenne?
Meinaan vaan kun rakkauttahan ei voi pakottaa. Ja jos tuo toimintamalli on niin yleinen kun palstan perusteella voi ymmärtää, niin sittenhän rakkautta voi pakottaa.
Juu ja ymmärrän kyllä, että palstalla liioitellaan voimakkaasti kaikkia asioita, mutta kysyn silti.
Kommentit (2)
Kun antaa seksiä, tekee hyvää ruokaa ja antaa käydä baarissa tai pelaamassa lätkää, 95% miehistä on nalkissa. Vaikeampaa on sitten saada se loppu 5% kiinnostumaan, he kun älykkäinä ihmisinä havaitsevat naisten manipulointiyritykset ja laittavat suojaukset päälle. Minä olen tapaillut yli kolme vuotta yhtä tällaista ja me molemmat olemme todella rakastuneita. Mutta manupulointia ei esiinny, rakkaus on pyyteetöntä ja ketään ei omisteta.
Ei se mikään rakkauden perusta ole.
Kun antaa seksiä, tekee hyvää ruokaa ja antaa käydä baarissa tai pelaamassa lätkää, 95% miehistä on nalkissa. Vaikeampaa on sitten saada se loppu 5% kiinnostumaan, he kun älykkäinä ihmisinä havaitsevat naisten manipulointiyritykset ja laittavat suojaukset päälle. Minä olen tapaillut yli kolme vuotta yhtä tällaista ja me molemmat olemme todella rakastuneita. Mutta manupulointia ei esiinny, rakkaus on pyyteetöntä ja ketään ei omisteta.