Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittaa tämä naistyyppi, joka täälläkin kirjoittelee

Vierailija
16.11.2010 |

Hän on opiskellut amiksessa, korkeintaan ammattikorkeassa. Ammatti on joku käytännönläheinen duunariammatti. Polttaa tupakkaa ja juo siideriä (ei koskaan viiniä). Kun hän kirjoittelee tänne av:lle, aiheena ovat usein riitaisat parisuhdeasiat, julkkisten haukkuminen tai ulkonäköön liittyvät jutut. Tekstien sävy on usein aggressiivinen. Suomalainen nainen on hänen mielestään kauhean ruma, lihava eikä pidä huolta itsestään. Onneksi tämä nainen on itse piristävä poikkus meidän karjakkojen joukossa. Onhan hänellä seksikkäät vaatteet, paljon meikkiä, tekorusketus ja tekokynnet. Siis eihän peittävässä vaatteessa voi olla seksikäs, omg.

Vaikka tämä nainen käyttää paljon aikaa ja vaivaa ulkonäköönsä, tulos on useimmiten kuitenkin yliampuva ja halpa. Kaikista kaunein nainen hänen mielestään Anne-Mari Berg. Jos joku sanoo, ettei haluaisi olla Anne-Mari Bergin näköinen, hän valehtelee. Myös lyhyttukkaiset naiset valehtelevat, jos sanovat etteivät haluaisi pitkiä hiuksia.

Jos tällä naisella on lapsia, hän ostelee heille yhtä paljon vaatteita kuin itselleenkin, eli paljon. Tyttöjen vaatteissa on vaaleanpunaista, glitteriä ja söpöjä tekstejä. Poikien vaatteissa mustaa ja tummansinistä, pääkalloja ja hirviöitä. Mikään ei estä myöskään hankkimista lapselle korviksia ja tatuoinninkin voisi hankkia, jos se olisi sallittua.

Seiska on tämän naisen mielestä paras lehti. Kirjoja ei onneksi tarvitse lukea peruskoulun jälkeen.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on tekorusketus?

saadaan aikaan joko iholle siveltävillä voiteilla tai ruiskutettavalla nesteellä. Se on siis värjättyä ihoa.

Vierailija
22/38 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä aloitukseni oli tosiaan vähän kärjistetty, mutta en keksinyt parempaa tapaa kuvailla tätä asiaa. Eilen oli täällä sellainen ketju, jossa aloittaja pyysi linkkejä hillittyyn pikkumustaan, koska oli menossa arvokkaaseen tilaisuuteen. Joku vastaajista hiiltyi ihan täysin siitä, että ap halusi pukeutua hillitysti ja vaati tätä pukemaan jotain seksikästä. Siinä oli hyvä esimerkki siitä, mitä tarkoitin aloituksellani. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on tekorusketus?

saadaan aikaan joko iholle siveltävillä voiteilla tai ruiskutettavalla nesteellä. Se on siis värjättyä ihoa.

Onko solarium-rusketus tekorusketusta?

saa aikaan ihossa saman reaktion kuin aurinkokin, joten ei se varsinaisesti ole tekorusketusta.

Vierailija
24/38 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska joutuu sitä pönkittämään tuollaisilla muita halveksuvilla avauksilla.

Vierailija
25/38 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla enempää samaa mieltä kanssasi. Suurin osa on todellakin lapsellisia ääliöitä, oikein surettaa kun tätä palstaa olen pari kertaa lukenut ja suomalaisen naisen kuva on laskenut lähelle maan pintaa. Niin olen siis mies. Suurimmat puheenaiheet käydään tietysti munan pituudesta ja paksudesta ja pillun väljyydestä ja tissien koosta. Uskon, että suurin osa tänne kirjoitavista on vailla työtä, kunnon koulutusta ja itsetuntoa.

Vierailija
26/38 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin härkitty, ap, Komppaan!

Vierailija
27/38 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla enempää samaa mieltä kanssasi. Suurin osa on todellakin lapsellisia ääliöitä, oikein surettaa kun tätä palstaa olen pari kertaa lukenut ja suomalaisen naisen kuva on laskenut lähelle maan pintaa. Niin olen siis mies. Suurimmat puheenaiheet käydään tietysti munan pituudesta ja paksudesta ja pillun väljyydestä ja tissien koosta. Uskon, että suurin osa tänne kirjoitavista on vailla työtä, kunnon koulutusta ja itsetuntoa.

Munaton mies, ei siinä mitään. Oletko nyt korkeammalla pallilla kuin nämä "tyhjäpäät"?

Koulukiusaajat yhtyvät haukkujiin.

Vierailija
28/38 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yliopistotason koulutus ja etenkin tohtorinväitöskirja tekee huomiota herättävän moni.

Vierailija
29/38 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillusta, munasta ja niiden koosta. Niin ja viinasta ja autoista. Ei suomalainen mies ole yhtään sen kummempi kuin suomalainen nainenkaan.

Vierailija
30/38 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tämä palsta on sellainen paikka, jossa puhutaan paljon sellaisista asioista, joita ei voi ottaa puheeksi vaikkapa työpaikan kahvipöydässä, mutta jotka silti askarruttavat. Näihin aiheisiin lukeutuu hyvin paljon törkyä, juuri nuo mainistemasi kullit, pillut ja tissit.

Kannattaa harjoittaa itsekin tätä palstaa lukiessaan jonkinlaista lähdekritiikkiä. Vähän sama juttu, kuin neuvostoarkistojen tutkinnassa ;)

Vierailija
31/38 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo ap:n kuvailema tyyppi ole edes se kaikkein huvittavin... Paljon viihdyttävämpi on pikkuasioihin puuttuva, huumorintajuton närkästyjä, joka vetää herneet nenään niin syvälle että pipokin uhkaa ratketa. Tämä tyyppi vastaa haudanvakavasti kaikkiin selkeästi vitsinä heitettyihin juttuihin ja jää jankkaamaan asiaa vielä siinä vaiheessa, kun hänelle on jo useampaan kertaan kerrottu, että vitsihän tässä on kyseessä, vain pientä piristystä palstailijoille. Tästä tyypistä riittää huvia ja viihdettä lähes kaikilla keskustelupalstoilla!

Vierailija
32/38 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yliopistotason koulutus ja etenkin tohtorinväitöskirja tekee huomiota herättävän moni.

etenkin sellaisten jotka eivät osaa kirjoittaa yhdys sanoja oikein ja sekoittavat bruton ja neton

Vierailija
33/38 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko ap:n tarkottama naismalli samaan sarjaan kuin se ketju, jossa jankattiin silmien väristä..

Vierailija
34/38 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivat stereotypiat kohdistuu siis myös minuun.

Olen perusduunariammatissa, kaupassa myyjänä. Olen opiskellut ammattikorkeakoulussa. En juo siideriä, en ole koskaan polttanut tupakkaa. Juon silloin tällöin punaviiniä, joskus valkoviiniä. En missään tapauksessa makeaa viiniä, hyhhyi!

En pidä Seiskasta, en edes kampaajalla lue kyseistä lehteä. Mieluiten luen Perhe-lehteä, Kodin kuvalehteä, Gloriaa, Kotivinkkiä. En kyllä tilaa mitään lehtiä. Luen uutiset netistä ja katson telkkarista.

Anne-Mari Berg ym samantyyppiset on hirvityksiä. Olen tavallisen näköinen, en tykkää liiallisesta meikistä, enkä kauheista kulutusfarkuista ja pikkutopeista. Haluan ostaa ja käyttää laadukkaita vaatteita. Uusin kuitenkin vaatevarastoani n. vuoden kahden välein. Pyrin siihen, ettei vaatetta ole liikaa. Ei se määrä vaan laatu. Minulla ei ole räikeän vääränväriset hiukset vaan melko lähellä omaa väriäni.

Pojallani ei ole hirviövaatteita suoraan Seppälästä, muutenkaan en käy ikinä Seppälässä. Pojallani on paljon ruskeansävyisiä vaatteita, myös värikästä, ei yhtään örkkikuviollista.

Tyttärelläni on paljon ns. "uusretro"vaatetta (en pidä sanasta, mutta tällä ymmärtänee minkälaista tarkoitan). On myös vaaleanpunaista. Pidän Småfolkista, Lindexin vaatteista, Espritistä jne. En pidä, enkä juuri koskaan osta lastenvaatteita Anttilasta tai Seppälästä. Myönnän, että tytöllä on varmasti liikaakin vaatteita.

Töissä kyllä välillä tunnen olevani väärässä paikassa.

Vierailija
35/38 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aiot tehdä asialle?

Vierailija
36/38 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiva että voin sinua huvittaa ap,pienellä erotuksella olen tuollainen nainen.

-Olen siis amislainen ja toimin yrittäjänä tältä pohjalta.

-Poltan tupakkaa mutta en juo siideriä,viiniä ja hyviä oluita silloin tällöin :D

-En tee tänne aloituksia koska elämäni ei ole tällä hetkellä millään tavalla ns.epäbalanssissa että täällä pitäisi asioita maukua :)

-Suomalaiset naiset on kyllä kauniita,kauneuteen ei vaadita tekorusketuksia ja kotkankynsiä.

- En pidä itseäni millään tavalla muita erikoisempana vaikka kauneusalalla työskentelenkin ja ulkonäkööni täytyy panostaa ammattini puolesta.

-En ostele paljon vaatteita,itsellenikään enkä lapsillenikaan...ensin käytetään ns.vanhat pois ja kun ulos niistä kasvetaan niin sitten hankitaan uusia vaatteita ja nekin useimmiten kirppikseltä :)

-Seiska ei ole paras lehti,itseasiassa en edes oikein ehdi lehtiä lukemaan.Jos jotain luen niin ovat alani julkaisuja.

-ja voi apua,kirjojakin luen kun vaan on aikaa :D

Kivittäkää vaan :)

Vierailija
37/38 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi täällähän jatkuvasti haukutaan "wt-ihmisiä", köyhiä jne.. eli juuri noita joista ap puhuu. Ilkeimmät tekstit tänne on kirjoittanut ihan muut kuin ko. ihmistyyppi.

Vierailija
38/38 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin sellaisten jotka eivät osaa kirjoittaa yhdys sanoja oikein ja sekoittavat bruton ja neton

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän