Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Milloin kerroit raskaudestasi töissä ja miten siihen suhtauduttiin?

Vierailija
16.11.2010 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 23v. opintojen loppuvaiheessa. Työskentelin korkeakoululla tutkijana. Pomon reaktio oli "onneksi olkoon!" mutta työsuhde katkaistiin sitten heti ekasta mahdollisesta kohdasta... Great!

Sain äitiysloma jälkeen vakkaripaikan ihan muualta. Tokaa odottaessa kerroin np-ultran jälkeen rv 14 ja pomon reaktio oli "Sä jätä meidät kyllä nyt pulaan." Great!

Kolmatta odottaessani kerroin n. rv 10 ihanalle nykyiselle pomolleni ja hän oli aidosti iloinen ja onnellinen puolestani. Oli ihanaa ekan kerran saada sellainen reaktio. Tietenkin hän jos kuka tiesi, että minua todella tullaan kaipaamaan, mutta tälle pomolle "perhe on aina etusijalla".

Vierailija
2/4 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin samalla töissä raskaimmat hommat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli toimenkuvasta johtuen koin, että työparien on hyvä tietää jo alussa. me kun voimme joutua kohtaamaan mitä vain, sekä asettamaan potilaan oman etumme edelle. näin ollen parit ottivat asian todella kivasti huomioon.

pomolle kerroin asiasta rv 17, kun suunniteltiin vuosilomia, muuten olisin jättänyt vielä pidemmälle. pomo siis eritoimipisteessä, joten ei ulkoisesti asiaan ei olisi kiinnittänyt huomiota.

Vierailija
4/4 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin olla 6 kuulla raskaana kun kerroin parille työkaverille, sana levisi ja 7 kuulla pomo oli saanut tietää. Olin työsuhteen jo aloittaessani sopinut lopettavani äitiyloman alkamisen nurkilla, enkä katsonut aiheelliseksi kertoa raskaudestani ollenkaan, sillä olin kaupan alalla, ja korkeintaan joutu välillä nostaa jonkun lihalaatikon kärryjen päälle jne. Kun pomo sai tietää, hän näyttä iloiselta ja kysyi miten olen pärjännyt töissä, sanoin että istun mieluiten kassalla sillä osastolla on raskasta- Ilmeisesti hän oli katkera etten ollut kertonut hänelle ja sain seuraavat kaksi viikkoa pelkkiä osastovuoroja. SLut..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän