Raskauden ensioireet?
Hei!
Minua mietityttää suuresti rintojeni arkuus. Yritämme lasta, ja viime kuukautisista on vasta 3päivää. Niitä ennen oli keskenmeno. Vaikuttaakohan keskenmeno vielä kroppaani vai mitä ihmettä? Kun ei ennen ole kuukautisten jälkeen ainakaan ollut rinnat arkoina. Jotenkin tuntuu, että vielä niin nopeasti ei voi mennä pieniin päin, mutta kuitenkin. Lisäksi minulla on kuukautiset about 3vkn välein, joten ovulaatiotakaan ei välttämättä ehdi tapahtua ollenkaan, tai näin olen lukenut. Voisiko joku valaista minua jotenkin? Kiitän jo suuresti etukäteen!
Kommentit (3)
En tiedä helpottaako tämä epätietouttasi mutta mulla rinnat on tullut jokaisen neljän raskauden aikana aroiksi JO ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Voithan tehdä testin :) Ostin apteekista clearblue testin joka näyttää myös arvioidun hedelmöitys ajankohdan.
No onhan tuo helpottava tieto. Raskaustestejä on tullut tehtyä enemmän kuin laki sallii, mutta viime raskaudenkin aikana testit näytti aina vain negaa, eli niihin ei meidän kohdallamme ole suuri luottaminen. Tekisi jo kovasti mieli vain saada varmuus, vaikka odottaminenhan on kokonaisuudessaan pelkkää odottamista, ei sille mitään mahda. Kiitos vastauksestasi!
Ääääh, tää rupee oleen jo pirun outoa. Rintoja sen kuin aristaa ja paha olokin on JO astunut kuvaan. Ainahan suuren toivon äärellä oireet voi olla psykosomaattisia. Olisi kiva myös kuulla onko kellään muulla ollut/tullut t o s i aikasin oireita? Etenkin jos olen juuri ennen kuukautisia tullut raskaaksi, silloinhan kuukautiset kuitenkin voi vielä olla pelissä mukana ym.