Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyviä joululahjavinkkejä ihmisille joilla on jo kaikkea

Vierailija
15.11.2010 |

ja saa kommentoida myös vastaan :)

Aloitan:

- hyväntekeväisyyslahja, esim. Lahjaksi lehmä -verkkokaupasta

- herkkukori, jossa SÄILYVIÄ ja erikoisempia tuotteita, esim. kuivattuja hedelmiä, makukahvia (luulisi ainakin vieraille keitettävän), hyvää teetä (tätäkin vieraille jos ei itse käytä) jne.

- laadukas viini, JOS tietää saajan nauttivan silloin tällöin viiniä

- elokuvaliput (käy monissa eri kaupungeissa ja eri elokuvissa, verrattuna johonkin muuhun lippuun)

- lahjakortti, jolla saa tehtyä valokuvakirjan

- tyhjä kaunis muistikirja, voi käyttää moneen eri tarkoitukseen (valokuva-albumiksi, osoitekirjaksi jne.)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse mitään. Antakaa lahjavarat vähäosaisille ja saatte itsekin paremman joulumielen.

Vierailija
2/5 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä:

-itse tehdyt villasukat, lapaset tms. Jos siis osaa tehdä. Näitä harva jaksaa itse väsätä ja tässä lahjassa on taatusti lämpöä ja ajatusta mukana

Niin ja minulta nimenomaan noita toivovat sellaiset sukulaiset joilla on jo kaikkea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkukori on lahja, joka ostetaan kun muuta ei ehdi/osaa/viitsi. Useinkaan korin tuotteet ei miellytä vastaanottajaa, koska ihminen, jolla on jo "kaikkea", on useinkin herkkusuu, joka arvostaa laatua. Ja varsinkin makukahvit, hyi mitä hirvityksiä!

Nuo itsetehdyt sukat, lapaset tms. on kivoja, samoin itse valmistetut sinapit, karkit ja leivonnaiset. Eli mieluiten noita, kiitos :)

Vierailija
4/5 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö missä ihminen/ihmiset käyvät kampaajalla, hierojalla, kosmetologilla?

Jos tiedät tämän paikan, käy ostamssa sinne lahjakortti. Ja lahjaan mukaan esim. hyvä sampoo kampaajalta, pikku rasva kosmetologilta tm.´s.

Herkkukori on kiva idea!

Vierailija
5/5 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Laadukkaita hiustenhoitotuotteita

-Lehden vuosikerta