Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sait mieheltäsi lahjaksi viime syntymäpäivänäsi?

Vierailija
14.11.2010 |

Miten muuten miehesi huomioi sinua silloin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mitenkään. Minun synttäreitäni ei huomioi kukaan koskaan, ei mies eikä muukaan suku tai kaverit tai tutut. Moni ei taida sitä edes tietää, ja nekin jotka sen tietävät, unohtavat, kuten mieheni. Aika sama, meillä ei ollut lapsuudessa muutenkaan tapana viettää syntymäpäiviä.

Vierailija
2/11 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan toiveen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

talvirengasta, 10e/kpl

Vierailija
4/11 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma-aloitteisesti mies ei keksi mitään lahjoja. Mutta teki se sit herkkuaamupalan ja mentiin yhdessä ulos syömään.

Vierailija
5/11 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten lähdettiin avoautolla porvooseen syömään ja ostoksille.

Kiva päivä, tosi kuuma päivä vaikka oli toukokuu vasta.

Vierailija
6/11 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä, oliko kysymys mulle osoitettu, mutta vastaan silti.

Itse asiassa olisihan se kiva, jos joku huomioisi minunkin syntymäpäiväni, varsinkin, kun on kyse miehestäni, jonka kaiketi kuuluisi olla se läheisin ihminen mun elämässäni. Miehelläni eole tapana muistaa mua mitenkään erityisemmin minään muunakaan päivänä vuodessa, joten voisihan tuo, että olisi edes syntymäpäivänä jotain eroa arkeen, olla ihan kivaa. Mutta kun on lusikalla annettu, ei voi vaatia kauhalla, ja kun mies ei muista syntymäpäivääni, ei muista, eikä sekään ole mistään kotoisin, että muistuttelen viikon etukäteen ja kirjoittelen lahjalistoja.

Vierailija
7/11 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta käytin n. 200€ ja nyt en löydä ko. korttia mistään - olen sis hukannut sen. En voi koskaan tunnustaa tätä miehelleni.

Vierailija
8/11 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutoin mies muistaa suklaalla ja se riittää minulle. Hän tietää oikein hyvin, että suklaa on intohimoni =D

Vierailija
9/11 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana!

Vierailija
10/11 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mä muistan ja tiedän että se on mua lahjonut, koska tekee niin aina, mutta en vaan saa päähän että mitä se mulle viimeksi osti?

Yhdessä ollaan oltu monet vuodet, oon saanut auton ja suklaata ja kaikkea siltä väliltä.

Vierailija
11/11 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavana viikonloppuna mentiin kyllä ulos syömään. Kaksin käydään aika useinkin, ettei se nyt kovin erikoista ollut;-). Itsekin muistin miestä hyvin vaatimattomasti, vaikka oli sen nelikymppiset. Pippaloita en järjestänyt tai mitään sellaista..saa nähdä, muistetaanko mua mitenkään, kun sama vuosimäärä täyttyy;-o.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi