tuntuu että räjähdän
En ole saanut näitä tunteita purettua. Tuntuu että on "räjähtävä" olo. Mitä tässä voi tehdä?
Kommentit (8)
ja juokse niin kauan, että olet täysin poikki? Polta tupakkaa (vaikket yleensä polttaisikaan)?
Noi on mulla ainoot asiat jotka auttaa.
ja juokse niin kauan, että olet täysin poikki? Polta tupakkaa (vaikket yleensä polttaisikaan)?
Noi on mulla ainoot asiat jotka auttaa.
Joo, en pysty oikein kunnolla juoksemaan, mutta kehollinen purkaminen olis ok. Kehossa tuntuu pahalta niin se pitäis saada kehon kautta ulos, se paine. Tai jos joku hierois ihan kevyesti, mutta ei ole ketään lähellä..
ja revi niitä silpuksi vain käsiä ja hampaita käyttäen!
ja revi niitä silpuksi vain käsiä ja hampaita käyttäen!
Hmmh, täytys kokeilla. Lapseni saattaa ihmetellä mitä teen.. pitäskö lähteä tuonne erämaisemiin ja siellä repiä ne lakanat.
Voi, kun olis paikka missä pääsis purkamaan tätä helvettiänsä, jokin ryhmä, mutta ei ole.
Jos pääset pihalle, niin risujenkin katkominen auttaa. Vielä parempi jo on tikkisaha ja puuta, ei muuta kun sahaamaan hullun kiilto silmissä!
Jos pääset pihalle, niin risujenkin katkominen auttaa. Vielä parempi jo on tikkisaha ja puuta, ei muuta kun sahaamaan hullun kiilto silmissä!
Voi, kun olis paikka missä pääsis purkamaan tätä helvettiänsä, jokin ryhmä, mutta ei ole.
Miten jos maalaisit vaikka mustalla vesivärillä isolle paperille tuskaa? Entä kuntonyrkkeily? Tai jos just nyt on pakko tehdä jotain, niin punnerra ja tee askelkyykkyjä niin pitkään kuin pystyt
Mulla on siis vanhoja, vaikeita asioita takana.
Ja nyt on tosi kireä olo, mulla ei ole mitään konsteja tämän olon purkamiseen kun olen yksin.
Mitä tässä voi tehdä?