Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuntuu että räjähdän

Vierailija
14.11.2010 |

En ole saanut näitä tunteita purettua. Tuntuu että on "räjähtävä" olo. Mitä tässä voi tehdä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siis vanhoja, vaikeita asioita takana.

Ja nyt on tosi kireä olo, mulla ei ole mitään konsteja tämän olon purkamiseen kun olen yksin.

Mitä tässä voi tehdä?

Vierailija
2/8 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juokse niin kauan, että olet täysin poikki? Polta tupakkaa (vaikket yleensä polttaisikaan)?

Noi on mulla ainoot asiat jotka auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juokse niin kauan, että olet täysin poikki? Polta tupakkaa (vaikket yleensä polttaisikaan)?

Noi on mulla ainoot asiat jotka auttaa.

Joo, en pysty oikein kunnolla juoksemaan, mutta kehollinen purkaminen olis ok. Kehossa tuntuu pahalta niin se pitäis saada kehon kautta ulos, se paine. Tai jos joku hierois ihan kevyesti, mutta ei ole ketään lähellä..

Vierailija
4/8 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja revi niitä silpuksi vain käsiä ja hampaita käyttäen!

Vierailija
5/8 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja revi niitä silpuksi vain käsiä ja hampaita käyttäen!

Hmmh, täytys kokeilla. Lapseni saattaa ihmetellä mitä teen.. pitäskö lähteä tuonne erämaisemiin ja siellä repiä ne lakanat.

Voi, kun olis paikka missä pääsis purkamaan tätä helvettiänsä, jokin ryhmä, mutta ei ole.

Vierailija
6/8 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pääset pihalle, niin risujenkin katkominen auttaa. Vielä parempi jo on tikkisaha ja puuta, ei muuta kun sahaamaan hullun kiilto silmissä!

Vierailija
7/8 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pääset pihalle, niin risujenkin katkominen auttaa. Vielä parempi jo on tikkisaha ja puuta, ei muuta kun sahaamaan hullun kiilto silmissä!

Vierailija
8/8 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kun olis paikka missä pääsis purkamaan tätä helvettiänsä, jokin ryhmä, mutta ei ole.

Miten jos maalaisit vaikka mustalla vesivärillä isolle paperille tuskaa? Entä kuntonyrkkeily? Tai jos just nyt on pakko tehdä jotain, niin punnerra ja tee askelkyykkyjä niin pitkään kuin pystyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän