Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häh, miten ajattelette ettei kotiäitinä voisi kehittää itseään?

Vierailija
14.11.2010 |

Tai luulette että kotiäidillä ole muuta elämää kuin äitiys?

Mä olen kotiäiti, ja kehitän itseäni nyt paremmin kuin töissäollessani, haasteitakin on enemmän. Tietysti riippuu työstä, mutta mun työ oli sellaista rutiiniluonteista, jonka osasin vaikka unissanikin (vaikkei ollutkaan mitään liukuhihnatyötä).

Nyt kotiäitinä käyn tällä hetkellä kansalaisopiston kurssilla opiskelemassa uutta kieltä, sekä opiskelen etäopistossa yhtä kurssia. Aikaa jää myös lukemiseen, ja uskokaa pois, kotiäitiaivoni kykenevät myös sulattamaan muuta kuin harlekiineja ;D

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkallisesti työnantajan kustantamilla kielikursseilla. Mut jokainen taaplaa toki tavallaan.

Vierailija
2/3 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kehittää kotiäitiyttään. Eli miten oppii tehokkaaksi ja kasvattamaan lapsista kelpo kansalaisia. Kyllä omia äititaitojaankin pitää kehittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kotona ollessani en saanut sitä itsestäni irti. En väitä että muut ovat samanlaisia, mutta mä passivoiduin ihan vihannekseksi. Kun ulkopuolelta tuli niin vähän virikkeitä, menin jotenkin säästöliekille ja aloin tehdä hirveää ongelmaa jo ihan pienistäkin tehtävistä - siis tyyliin että jos piti käydä samana päivänä postissa ja kaupassa, niin se tuntui jo kiireiseltä päivältä... Taisin olla vähän masentunut.

Tunnen kyllä äitejä jotka tekivät väitöskirjaa tai kirjoittivat lastenkirjoja ja vaikka mitä, mutta mä en kyennyt siihen. Yhden vauvan kanssa kotona oleminen oli ihana lepoloma, mutta kahden kanssa se oli musta aika kamalaa. Se että elämän tylsyys on oma vika ei automaattisesti tarkoita että on energiaa sen tylsyyden poistamiseen.