Älkää vinkuko kotiäidit!
Minä olin 4,5 vuotta kotiäiti ja kyllä se oli helppoa ja kivaa! Nautin kotona olosta ja lasten kanssa olosta!
kun menin töihin, menin oikeasti töihin. Se on raskasta. Teen sitä rahan takia. Mies jäi vaihteeksi kotiin.
Ja kyllä minä nukun viikonloppuna niin pitkään kuin haluan, mies nousee lasten kanssa.
Mies sanoo tosi usein, että panostaa, että minä jaksaisin raskasta työtäni. Minä saan nukkua, ruoat on valmiina aika usein kun tulen töistä.
Älkää vinkuko aina vaan menkää töihin ja pistäkää mies kotiin.
Käsi sydämelle, kuinka moni vinkuva kotiäiti viitsisi hilata perseensä sinne töihin? Minä ainakin olisin 100 kertaa mieluummin kotona enkä valittaisi.
Ei äitiysloma/hoitovapaa ole työtä!
Kommentit (23)
Hah, hah! Harvoinpa se vieras vain yhtä (tai kahta-kolmea.) lasta hoitaa ja siinä koko homma. Paitsi ehkä joku teinityttö jokusen tunnin taskurahan vuoksi... Eli jos tuo on käsitys työstä, niin parempi ehkä ollakin kotona:D
Perhepäivähoitajat tekee arvokasta työtä, samoin tekee ne jotka hoitaa lapsiaan kotona ja siitä ei edes makseta tai sitten maksetaan hyvin vähän.
Itse olen töissä, nuorin lapsi on 4-vuotta, sitten on 9-vuotias ja 16-vuotias. Meidän teini hoisi viime kesänä naapurin lasta kuukauden, 8 tuntia päivässä.
Oliko se työtä, kyllä oli ja ei olis tullut mieleenkään väheksyä sitä.
Mitä kun sun lapset menee töihin? Onko se työ jotenkin vähempi arvoista kun on vaan kesätyö ja teinin tekemää eikä siihen ole edes koulutusta?
Pakko kirjoittaa että nyt kyllä käy sun lapsia sääliksi jos sun asenne on toi mikä on.
Mutta kysymykseesi...Kyllä olisin valmis tekemään kokopäiväistä työtä, jos mieheni jäisi kotiin pyörittämään arkea. Olettaisin myös, että mies ottaisi vastuun myös yöheräämisistä ja antaisi minun nukkua arkisin.
Nekään ei sitten vissiin tee työtä, kun hoitavat sen 4,5 lasta vaan...