Stockmann pahoitti mieleni
Torstaina tuli postissa Exclusive-lehti. Etukansi ja pääkirjoitus kertoi, että tästä lähtien kyseinen lehti on Helsingin keskustan oma lehti. Stockmann haluaa tarjota parasta parhaille asiakkailleen. Minä en kuulu heidän parhaisiin asiakkaisiinsa. Kyse ei ole siitä, että en ostaisi enää tarpeeksi suurella summalla vaan siitä, että en asu pääkaupunkiseudulla. Melkein kuin etnistä syrjintää.
Ymmärtäisin, jos olisi perustettu uusi lehti. Nyt kuitenkin kyseinen, minulle jo vuosia tullut lehti ilmoittaa, että tämä lehti ei enää periaatteessa kuulu minulle, surkealle maalaisjuntille, mutta he nyt lähettävät sen kuitenkin.
Markkinointimielessä surkeaa, surkeaa Stockmann!
Kommentit (19)
laitta palautetta suoraan Stokkalle. Itsekin ihmettelin tuota kun lehti tuli, mutta ajattelin että se johtuu siitä että Hesan stokkalla on eri valikoima kuin muualla.
Kukahan urpo tuon markkinointitempun on masinoinut..
todella tärkeä asia, ettei "omalla" Stokkallani multavarpaat asioi. Muutenkin haluan helliä ajatusta, että Stockmann todellakin paremman kansan kauppa, eikä jonkun Perähikiän pikkurouvilla ole sinne mitään asiaa.
ja jaksatte tuollaisesta asiasta haastaa riitaa. Mitahan saataisiin aikaan jos alettais vetamaan yhta koytta?
Mitahan siita tulisi jos New Yorkin 10 miljoonaa asukasta olisi koko ajan taistelemassa toisiaan vastaan ja halveeraamassa milloin millakin verukkeella.
Ei voi muuta kuin ihmetella.
av:n kommenteista on ainakin yksi kymmenestä, ei näitä enää jaksa tosissaan ottaa! Joillakin on tarve haastaa riitaa edes netissä, kun ei tosielämässä saa tarpeeksi tapella.
Ei siis = Helsingin keskustassa asuville.
Kaipa tuolla Helsingin keskustassa nyt muitakin asioilla käy? Lähinnähän lehti esitteli uusittua keskustan tavarataloa.
että lehdessä mainittiin, että tämä lehti enää yhden tavaratalon lehti. Ja eiköhän yleensä asioida siinä lähimmässä liikkeessä.
Ei siis = Helsingin keskustassa asuville.
Kaipa tuolla Helsingin keskustassa nyt muitakin asioilla käy? Lähinnähän lehti esitteli uusittua keskustan tavarataloa.
ajattelin että työkaverit on tosi juntteja, kun sanoivat menevänsä Tokmannille. Sitten hoksasin, että Tokmannillehan ne menivätkin.
periferian Stockmannin kanta-asiakkaana nyppii, että kaikki investoinnit ja palveluiden parantaminen keskittyvät Helsinkin keskustan tavarataloon. Kannan kuitenkin vuodessa useamman tonnin kyseiseen puljuun, mutta omalla kohdallani nämä pennoset valuvat pääkaupunkiseudun asiakkaiden miellyttämiseen.
Helsingin Stockmannin palvominen.
Lisäksi numero 12 hauskuutti minua.
Eiköhän se ole ihan luonnollista että mainonta painotetaan sinne missä se tavoittaa mahdollisimman paljon todellisia/todennäköisiä kuluttajia?!
Peruslehti mainostaa kaikkien perusvalikoimaa ja uudistus tekee lehdestä enemmän kaupan näköisen. Haluan hiukan luksusta. Nettikauppa onkin siksi vielä pettymys, ei tarvita toista Sokosta.
Kun niitä exclusive-asiakkaita on sielläkin. Luulisi muidenkin rahojen kelpaavan, kuin vain helsinkiläisten. Kenen idea on supistaa markkinointia?
Peruslehti mainostaa kaikkien perusvalikoimaa ja uudistus tekee lehdestä enemmän kaupan näköisen. Haluan hiukan luksusta. Nettikauppa onkin siksi vielä pettymys, ei tarvita toista Sokosta.
mutta kun huomasin lehden välissä 30e edestä alennuskuponkeja, niin eipä sitten enää harmittanut. Nehän käyvät myös täällä.
tuli stokkan exclusive-lehti. Laitoin sen lukematta suoraan sinne minne kuuluukin, eli paperikeräykseen.
Sehän on tavallinen pulju tavallisten pulliaisten joukossa. Siellä kaikki on kallista, huonoa, rumaa ja mautonta. En osta mitään sieltä, kun ei siellä ole mitään, mikä miellttäisi silmää.
Jos joku luulee itseään paremmaksi sen perusteella että ostaa sieltä jotain, niin köyhää on henkisesti.
Mutta se on viiden minuutin käveöymatkan päässä ja sieltä saa samalla kertaa sekä vaatteet että ruoan. Ja valikoima siellä on ehdottomasti kaupungin paras niin vaatteiden kuin ruoankin suhteen. Junttia ajatella, että ne jotka käyvät Stckmannilla kävisivät siellä siksi, että se on jotenkin hienoa. Ei - se on kätevää.
t. Tamperelainen