Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en tunne yhtään rumaa ihmistä.

Vierailija
13.11.2010 |

Kaikki tuntemani ihmiset ovat ainakin jollakin tapaa viehättäviä, myös ulkonäöllisesti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näen ihmisissä ennemmin kaunista kuin rumaa. Samoin näen ihmisten pukeutumisessa useammin kivoja valintoja kuin rumuutta ja tyylittömyyttä.

Vierailija
2/6 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tunnen yhden ulkonäöllisesti ruman ihmisen. se ruma ihminen olen minä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sit luultavasti ole mun tuttu minä tunnen yhden ulkonäöllisesti ruman ihmisen. se ruma ihminen olen minä :(

näkemättä sanoa, mutta usein ihmisissä on ainakin joku kaunis piirre. Totta, toiset ihmiset eivät ole kauniita ainakaan sillä perinteisellä tavalla, mutta viehättäviä piirteitä heissä voi silti olla. Esim. hymy, silmät, pilke silmäkulmassa, kauniin muotoiset kulmakarvat, nätti vartalo, kaunis tukka, heleä iho tmv.

Vierailija
4/6 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en mäkään. Kyllä monesta naisesta saisi tuunattua vaikka millaisen kaunottaren, niiden jo nyt kauniiden lisäksi. En kyllä pidä vanhuksia oikeastaan kauniina, en nyt ruminakaan mutta ei roikkuva iho ja rypyt ketään kaunistakaan. Vaikka olisi minkäväriset silmät, toim.huom.

Vierailija
5/6 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenestäkään ei-rumaa tee.

Klamydian biisistä: "Sul on kauniit polvet takaapäin, sillon kun katson pois päin..."

Ruma on ruma, vaikka olis kuinka kaunis kulmakarvojen kaari. Tsiisus. Varmaan se kaari jotain aknenaamaista, harvahampaista, ohuttukkaista läskiä viehättävännäköiseksi tekee.

Vierailija
6/6 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenestäkään ei-rumaa tee.

Klamydian biisistä: "Sul on kauniit polvet takaapäin, sillon kun katson pois päin..."

Ruma on ruma, vaikka olis kuinka kaunis kulmakarvojen kaari. Tsiisus. Varmaan se kaari jotain aknenaamaista, harvahampaista, ohuttukkaista läskiä viehättävännäköiseksi tekee.

ole tuollaista ihmistä vielä nähnytkään.