Haluan uusia vaatevarastoni täysin, mistä muodikkaita vaatteita halvalla?
Tyylini on tällä hetkellä...no, minulla ei ole tyyliä :/tänään päätin että minusta tulee tyylikäs ja muodinmukainen nainen.
Rahaa ei ole paljon käytössä, joten ei saisi paljon maksaa.
Olen 4-kymppinen nainen.
Kommentit (6)
hyvältä voi näyttää. Vähistä rahoista huolimatta sinun täytyy panostaa laatuun, jos haluat näyttää hyvältä.
Eli alkuun sinun pitää suunnitella tarkkaan, mitä hankit. Käy ekana tarkkaan läpi vanhat vaatteesi - onko siellä mitään laadukasta, käyttökelpoista. Sitten alat harkiten ostaa vaatekappaleen kerrallaan. parempi vähän laadukkaita, kauniita vaatteita kuin paljon halpoja rättejä. Ja sitten mietit, miltä haluat näyttää, mikä on se sinun juttusi, mikä näyttää ja tuntuu hyvältä. Olisiko se esimerkiksi talvella neulemekko paksujen sukkahousujen / legginsien ja saappaiden kanssa tms. Jos on niin sitten vain etsimään niitä. Jos neulemekko on esim. musta, niin asua voi hauskasti vaihdella hankkimalla useamman väriset sukkikset jne. eli kannattaakin ottaa huomioon kokonaisuus, hankkia vaatteita niin, että ne sopivat toisiinsa, niin että voi yhdistellä jne. Ja tietysti eka miettiä, mitkä ovat niitä omia värejä jne.
Huoh, tästä voisi kirjoittaa vaikka kirjan, mutta pukeutumisneuvojaakin voi toki käyttää.
saada rahaa kasaan a varaa aika Stokkan pukeutumisneuvojalle. Onhan siellä edukkaampiakin vaatemerkkejä, joista ammattilainen voi valita sinulle toimivan kokonaisuuden. Sitten voit jatkaa hankkimalla muualta lisää edullisempia vaatteita.
vaatekaapin uusiminen siis. Vuosien kotiäitinä olemisen jälkeen on pian aika palata töihin. Minun työvaatteeni ovat auttamattomasti epämuodikkaita ja ennen lapsia en niinkään panostanut laadukkaisiin klassisiin vaatteisiin vaan enemmän pintamuotiin. Kalliiksi tulee ja en osaa päättää mistä aloittaa. Pitäisiköhän käyttää pukeutumisneuvojaa apuna?
mieheni varasi sieltä kerran ajan kun tarvitsi vähän enemmän vaatteita. Se siinä oli kätevintä ettei tarvinnut itse etsiä vaatteita myymälästä, vaan hälle tuotiin rekillinen vaatteita sovitettavaksi... Ja eihän niitä kaikkia tarvinnut ostaa, mutta kun löytyi hyviä, niin kannattihan ne ostaa.
Aloita kunnollisista, oikean kokoisista alusvaatteista. Vaate kuin vaate näyttää paremmalta, kun rinnat on ryhdikkäästi eivätkä pursua tai roiku. Parantaa myös ryhtiä.
Sitten ostat klassisia vartalollesi sopivanmallisia laadukkaita vaatteita yksi kerrallaan rahatilanteesi salliessa ja muuntelet niitä edullisilla "trendikkäillä" asusteilla ja perusvaatteilla.
Joku paketti, jossa yhtenäisiä ja tyylikkäitä vaatteita