Seurasin lievästi huvittuneena ja osin huolissani erään "naisellisen naisen" menoa
Olin iltalenkillä toissapäivänä, mukavasti kumipohjaisissa kengissäni, kun edelläni sipsutti kauniisti laitettu, hyvin naisellinen nainen n. 12 cm piikkikorkosaapikkaissaan.
Ei siinä mitään, mutta näytti olevan melkoisen vaikeaa liikkumisensa, mutkitteli omituisesti siksakkia kun yritti metsästää hiekanmurusia kenkiensä alle, ja töpötteli jalat jäykkinä... ja vetikin lipat yhdessä kohdassa, ei tainnut onneksi sattua kun nousi niin rivakasti ylös ja jatkoi vaan matkaansa.
Tie oli nimittäin liukas (tai ei niin kauhean liukas, mutta tietysti noissa kengissä!)
mutta onhan se tietysti hyvä säilyttää naisellisuutensa... ;)
Kommentit (6)
yhden emännän prätkän kyydissä lyhyessä hameessa, sukkahousuissa ja piikkikoroissa. Harrastan itse moottoripyöräilyä, ja vaikka en ole koskaan kaatunut niin pahasti, että mitään olisi sattunut, tiedän varsin hyvin, millaisia vammoja ihan pikkulippaamisestakin voi tulla, kun varusteet ovat täysin väärät.
Pukeutukoot kaikki oman makunsa mukaan, musta on vain kiva katsella erilaisia tyylejä, yritän vain tässä sanoa, että pukeutumisessa kannattaa ottaa kuitenkin huomioon se tilanne, johon pukeutuu.
Misät voit tietää, mihin tämä nainen oli menossa/mistä tulossa?
E joka paikkaan voi tai halua mennä kumipohjaisissa kengissä..
ap
silloin onsyytä joko ottaa taksi tai pukeutua matkalle asiallisesti ja vaihtaa pikkukenkiin vasta eteisessä...
akka on sellanen, ettei se me koiraakaan ulkoiluttamaan ettei sillä ole kiloa meikkiä naamassa, aina tiukat farkut, lyhyt takki. aina on todella näyttävän näkönen..
Misät voit tietää, mihin tämä nainen oli menossa/mistä tulossa? E joka paikkaan voi tai halua mennä kumipohjaisissa kengissä..
Jos minä haluan mennä jonnekin hankalissa kengissä, otan taksin tai vaihtokengät. Ulkona toikkarointi humalaisen näköisenä vain kenkien takana on niin epäcoolia että ei tosikaan.