Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ehdotti isänpäivälahjaa: Lähtisin nyt baariin!?

Vierailija
13.11.2010 |

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näytä sitä kun seuraavaksi tulee samanlainen tilanne...

päivän kaikilta. En usko, että tänään lähdetään minnekään. Laitanko siis tästä lähtien kiellon juhlapäivinä vai annanko aina mennä ja vietetään juhlat näin?

Vierailija
22/37 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin pyyhkeitä lämmikkeeksi ja laitoin lattialämmityksen päälle, ettei palellu. Oli koko yön suihku päällä. Hyvä ettei hukkunut!

ap

ja näytä sitä kun seuraavaksi tulee samanlainen tilanne...

päivän kaikilta. En usko, että tänään lähdetään minnekään. Laitanko siis tästä lähtien kiellon juhlapäivinä vai annanko aina mennä ja vietetään juhlat näin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos suihku ollut pitkän aikaa päällä! Mitä jos mies olisi maannut soppelisti lattiakaivon päällä eikä vesi olisi päässyt kunnolla poistumaan. Sotkuhan siitä olisi syntynyt.

Kaikesta huolimatta hyvää isänpäivän jatkoa, älä ressaa lasten muistoista, kyllä niitä muistoja ehtii syntyä elämän varrella...!

Vierailija
24/37 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna paleltua, ei muuten ikinä opi!

Kohat varmaan nostat sen sieltä ja peittelet sänkyyn, huoh!

Vierailija
25/37 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheeta jos käy baarissa heilumassa ja on krapula.

Sinulla taitaa olla jotain ihmeodotuksia isänpäivästä? Ymmärtäisin loukkaantumisen ehkä, jos nyt olisi äitienpäivä ja äijä makaa kylppärissä.

Mutta että yrität omia tämänkin juhlan ittelles?

Vierailija
26/37 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta että yrität omia tämänkin juhlan ittelles?

Ap ajatteli lapsia, kuten varmasti ymmärrät mutta piti vaan päästä v*ttuilemaan?

Vierailija
27/37 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan baari-illan jälkeen ole aamu 9 pirteenä pystyssä(ellei ole vielä kännissä)..

Juotte kakkukahvit sitten vaikka iltapvällä ja jos mies haluaa viettää isänpvän noin niin anna viettää..Olen mäkin ollut äitienpvää edeltävänä iltana ulkona ja herännyt vielä muualta kuin kotoa-kivittäkää paha ihminen:)..No okei lapset olivat isänsä luona ja tulivat kotia vasta 17 jälkeen..

Vierailija
28/37 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin että miehelläsi on muita ongelmia.. Jostain tuollainen kumpuaa että haluaa höyryt päästää 2 kuukauden välein viinan avulla. Ja aloittaja ei todellakaan osoita halua päästä ongelman ytimeen vaan miettii miten isänpäivä onnistuu kun kakkua ei syödäkään klo 9.07, miten lapset suhtautuu jne. Herran jestas, tunnetko miestäsi ollenkaan? Meillä KAIKKI asiat jaetaan, ongelmat, ilot. Aistin, että monilla näin ei ole, kun täytyy esim. palstoille kirjoitella. Ja kyllä ne lapset vaistoaa, jos ei vielä, niin pian ja jo sinun suhtautumisestasi. Nimim. tytär äidille, joka hermoili ja peitteli miehensä juomisia ja sekoiluja ja katkeroitui niiden 20 vuoden aikana.

Vierailija
29/37 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isänpäivänaamuna krapulassa ja oksentavat? Vau, olette löytäneet oikeita kultakimpaleita.

Vaikka mies ei kenties välitä isänpäivänaamusta, niin pysähtyikö hän hetkeksikään miettimään sen merkitystä lapsille? Olisiko lapsista kenties tärkeää herättää se oma isä, viedä aamiaista sänkyyn ja juhlia isää? Miltä lapsista tuntuu kun oma isä kuorsaa ja haisee, käy välillä oksentamassa kun taas kavereiden perheissä lapset voivat juhlia isää heti aamusta?

Mitä ajattelee _aikuinen_ mies, joka siivoaa vessan etukäteen siksi, että tietää oksentavansa baari-illan jälkeen? Mihn teini-ikään tällainen "mies" on oikein juuttunut?

Onnittelut hyvät naiset, olette löytäneet oikeita lottovoittoja miehiksenne!

Vierailija
30/37 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidetään normaalina/siedettävänä sitä, että mies juo itsensä sellaiseen kuntoon, että sammuu pesuhuoneen lattialle, kuten näistä ketjun vastauksista voisi päätellä.......

No okay, EHKÄ yhden kerran voisi pistää jopa huumorin piikkiin, mutta että tätä tapahtuisi useamminkin.

Kyllä aikuisella ihmisellä pitäisi aina olla jonkunlainen kontrolli.

Vierailija
31/37 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ne ymmärrä, kuten AP sanoi. Ei kaataisi myöskän mun maailmaa. Jos lapset olis vanhempia nii veisin ne ulos aamupäivällä ja keksisin muuta ohjelmaa, en antaisi lasten odottaa, että isi herää pirteenä ysiltä, vaan juhlittais iltapäivällä ja kaikki olis asiaan valmistautunut. ei ongelmaa.

JOS haluat asiasta haloon nostaa ja sinulla on muuten oikeus olla kiukkunen, niin laita tosiaan suihku päälle ja kylmälle.

Vierailija
32/37 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ne ymmärrä, kuten AP sanoi. Ei kaataisi myöskän mun maailmaa. Jos lapset olis vanhempia nii veisin ne ulos aamupäivällä ja keksisin muuta ohjelmaa, en antaisi lasten odottaa, että isi herää pirteenä ysiltä, vaan juhlittais iltapäivällä ja kaikki olis asiaan valmistautunut. ei ongelmaa.

JOS haluat asiasta haloon nostaa ja sinulla on muuten oikeus olla kiukkunen, niin laita tosiaan suihku päälle ja kylmälle.

Kuules, minun tietääkseni jo kohdussa oleva sikiö aistii erilaisia asioita, vauvat ja pienet lapset eivät ole mitään vastaanottamattomia robotteja. Kyllä kokemukset vaikuttaa ja esim. mitä nuorempana koettu trauma, sitä vaikeampi. No, suurin osa täällä tuntuu sivuuttavan aloittajan kirjoituksesta huokuvan pointin: hän ei tiedä miksi mies tekee näin. Taustalla voi olla identiteettikriisiä, masennusta tai ihan pieniä ongelmia, joita suurimmalla osalla meistä ihmisistä on, mutta jotka pitäisi tiedostaa ja hyväksyä. Ehkä aloittajallakin olisi sitten parempi ymmärrys miestään kohtaan, miksi tekee mitäkin tai sitten saadaan ongelma ratkaistua ja ryyppääminen ehkä loppuu. Kuka tietää. Mutta mikään ratkaisu ei ole se että sanotaan vain "no mutta laittakaa ne lapset katsomaan piirrettyjä ja §juokaa ne kahvit iltapäivällä". Täydellistä ongelman sivuuttamista.

Vierailija
33/37 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toisen kirjoittajan lapset olivat isompia ja puuhailivat omiaan kun isä nukkuu krapulassa.

Vierailija
34/37 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n olisi pitänyt sanoa miehelleen, että baari ei käy, koska ap:n mielestä isänpäivää täytyy viettää siten, että lapset herättävät isukin klo 7 ja syödään kakkua ja ollaan koko päivä herttaisia kuin suoraan mainoksista.

Oksentelu taitaa kertoa lähinnä harjoituksen puutteesta.

Itsekin pyysin puolileikilläni viime äitienpäivälahjaksi sitä, että mies lähtis jonnekin lasten kanssa ja saisin olla yksin kokonaisen päivän. No, perinteisellä tyylillä mentiin, mutta oma rauha olisi paras lahja mitä minulle voisi antaa.

-se jonka mies oli myös baarissa-

Ja meillä muuten oli oikein mukava isänpäivä sitten kun isä heräsi.

Vierailija
35/37 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän se oksentelu ole ihan siitä, että on juonut _liikaa_

Ja ehkei sitä isänpäivää tarvitse viettää minkään kaavan mukaan aikataulutettuna, mutta on aika keskenkasvuista maata krapulassa tuollaisena päivänä.

Oletteko teinejä vai vain jääneet henkisesti teineiksi?

Muistan kyllä hamassa nuoruudessa, että sitä juotiin ja juhlittiin, joskus jopa oksennettiin. Joskus silloin se oli ihan ok, jopa joskus kavereiden kanssa naurettiin asialle. Tuon vaiheen jälkeen suurin osa meistä aikuistuu - jotkut eivät näemmä kuitenkaan.. sääli

Vierailija
36/37 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähäkin on tietysti silloin liikaa, mutta toisaalta jos käy noin viisi kertaa vuodessa baarissa, niin mun puolesta saa rauhassa maata krapulassa.

"Tuollaisena päivänä" on vain sinun mielikuvasi siitä, mikä on oikea tapa viettää ko. juhlapäivää.

Vierailija
37/37 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meillä näin päin, että mä oikein potkin sitä menemään - ei ole varmaan vuoteen käynyt missään kavereiden kans, mutta sen sijaan on ollut ihan mieletön tuki ja turva mulle kotona, katsonut mun synn-jälk.masennuksen ja siitä toipumisen, ollut upea isä meidän kahdelle lapselle ja hoivaillut mua parissakin krapulassa, kun nyt viimein imetykseltä olen välillä juhlimaankin päässyt. Nyt miehen duunin pikkujoulut sattuivat osumaan isänpäivän aattoon. Viimeiseen asti tuo mietti, että jaksaako sitä, tai josko sittenkin lähtis autolla :D Uskokaa, että olin tyytyväinen, kun herra kotiutui baanalta vasta aamuneljältä ja vaikutti vielä seuraavanakin päivänä siltä, että kivaa oli ollut.

Me annettiin lasten kans rauhassa isin nukkua niin pitkään kuin halus, itse se heräili kymmenen maissa ja vinkkasi, että sopii tulla "herättämään". Ja oikein kivoissa, leppoisissa merkeissä meidän isänpäivä meni, vaikka sattuneesta syystä hiljaksiin kotona vaan oltiinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän