Onpa yksinäinen olo!
Lapsi on ekaa kertaa hoidossa yön yli ja nyt pitää ootella kaveria yheksään asti. Lapsi on 9 kk ja en ole käynyt kertaakaan missään! Lapsen isä halusi erota kun lapsi oli 1,5 kk ja siitä asti koko maailma on ollut aika musta. Tänään pitäisi lähteä baariin, mutta mieli tekisi jäädä vaan kotiin itkemään. Tuntuu että muut ihmiset ei kiinnosta YHTÄÄN. Kunpa olisi joku jonka sylissä olla! :(
Kommentit (11)
Ja mistä tiedät ettei se sinun oma syli löytyisi vaikka tänään, kun vähiten sitä etsit mutta eniten kaipaat :)
Pidä oikein mukava ilta :)
lapsi ja äiti jo baarin kiilto silmissä, onpa yllätys tällä palstalla.
Ehkä elämään ei tässä vaiheessa pitäisikään kuulua muuta kuin se vauva? Just a thought...
Mutta hauskaa iltaa kuitenkin :D
Sinulla on kuitenkin ystävä, joka tahtoo viettää aikaa kanssasi ja pitää hauskaa! Laita nyt pirteätä musiikkia soimaan (vaikka Taio Cruzia tai David Guettaa, Rihannaa) ja rupea meikkailemaan. Ota drinkki.
nämä hetket kun on omaa aikaa, ovat vaan vaarallisia. Heti kun on hetki aikaa ajatella eikä joku ole koko ajan vaatimassa huomiota ja ajatuksia, niin mieleen palaa liikaa vanhoja juttuja. Tosin toi kaveri ois ollu joka tapauksessa menossa kapakkaa, mä vähän niinkuin tuppauduin mukaan. Lisäksi pelkään että törmään eksääni siellä.
Pitäis lämmittää sauna ja ottaa kunnon löylyt kun on kerrankin mahollisuus...
Masentaa!!! :(
Miksi tahdot sanoa mahdollisimman ilkeästi ja käyttäytyä noin? Oletko itse petttynyt, jätetty ja masentunut?
lapsi ja äiti jo baarin kiilto silmissä, onpa yllätys tällä palstalla.
Ehkä elämään ei tässä vaiheessa pitäisikään kuulua muuta kuin se vauva? Just a thought...
Mutta hauskaa iltaa kuitenkin :D
Kun ei mun elämään tosiaan kuulu KETÄÄN muuta kuin se vauva.
Ja olokin on niin ristiriitainen; toisaalta kaipaisin ihan hirveästi sitä läheisyyttä, mutta toisaalta vihaan miehiä niin paljon, että en halua päästää lähelleni ketään.
Ehkä menen vaan nojaamaan otsaani tiskiin.
Oikeasti nuo murheelliset ajatukset onkin joskus päästetävä pintaan ja itkettävä oikein kunnolla, että pääse yli. Ehdotan että kirjoitat kaiken päiväkirjaan. Kirjoittaessasi jo prosessoit asioita ja yhtäkkiä ne asettuvat vähän parempaan järjestykseen.
Tee sitten listaa asioista, jotka ovat elämässäsi hyvin. Lisää joka päivä sinne yksi asia.
Laita ihmeessä se sauna päälle, kuori ihoa, vahaa sääret, haudo kasvot mutanaamiolla. Sytyttele kynttilöitä ja koita kiinnittää huomiota kaikkeen pieneen ja kivaan. Tarvitset oikeasti hyvää itsellesikin, että jaksat taas vauvan kanssa. (musaa ehdottanut jatkaa :)
olla joko homo tai bi :P
Ja lupaan kaikki miehet ei ole paskoja :)
Ois vähän jotain juhlantuntua. Oon mää ajatelluki, että ennemmin lesboks rupean kun enää miestä otan. Mutta on tää pirun yksinäistä! Ja kun tarkemmin ajattelee, niin on oikeastaan paljon pahempi, että ei ole ketään jakamassa niitä hyviä hetkiä kuin se että ois joku jakamassa ne huonot hetket.
ap
Mene nyt vaan hyvillä mielin vähän tuulettamaan päätäsi kuitenkin.
Itse erosin jo monta vuotta sitten ja luotto miehiin meni. Olen ajatellut liittyä johonkin seurakuntaan, josta varmasti löytyisi kunnollinen mies:) En ole vielä uskaltanut tosin.
Nyt vaan väsyttää ihan turhaan :( Ei siellä kyllä piristynyt missään vaiheessa, ihmisiä oli vähän liikenteessä eikä edes alkoholi maistunut. Parempi ois ollu pysyä sittenkin kotona ja kattoo telkkaria ja mennä ajoissa nukkumaan.
On sitä tullut näköjään ihan tapojensa orjaksi; menin lopulta puoli neljältä nukkumaan ja heräsin kahdeksalta, niinkuin joka aamu...
Ihan syvältä kaikki!!
Sinulla on kuitenkin ystävä, joka tahtoo viettää aikaa kanssasi ja pitää hauskaa! Laita nyt pirteätä musiikkia soimaan (vaikka Taio Cruzia tai David Guettaa, Rihannaa) ja rupea meikkailemaan. Ota drinkki.