Loukkaantuisitteko tällaisista viestiin vastaamisista?
Kun kutsun erästä kaveria esim. karaokeiltaan vastaus kuuluu "no en todellakaan oo tulossa" (ei tykkää karaokesta kuulemma)
Tai kun kysyin lähtisikö erääseen tapahtumaan vastaus "en pääse ja en todellakaan maksais siitä 20 euroa"
Ymmärrän kyllä jos häntä ei kiinnosta jutut mihin olen pyytänyt, mutta voisiko hieman kauniimmin senkin ilmoittaa?? On kyllä käynyt muutenkin selväksi ettei seurani nappaa, kun ei koskaan tule mihin tahansa pyydän.
Kommentit (7)
kaveri on kuitenkin niin kaveria muulloin, meillä on esim. yksi porukka jonka kanssa välillä reissataan viikonloppuisin jossain. Silloin tämä "kaveri" kyllä pitää yhteyksiä ja on niin mukavaa että...
enkä tosiaan ole mitään vainonnut, ehkä joka kolmas kuukausi kutsun pippaloihin ja sitä rataa.
Miksi haluat olla sen kanssa tekemisissä porukkareissuja enempää, jos ystävyys sielläkin on teennäistä?
Jos on noin töykeä, anna olla. Säästä sekin aika muiden ihmisten kanssa olemiseen. Älä laita enää viestiä, äläkä vastaa sen hullun viesteihin. Jätä omaan arvoonsa.
on aika töykeä vastaus. Jättäisin vastaisuudessa pyytämättä ja en ottaisi itse enää yhteyttä. Ottakoon itse jos ottaa.
tuollaisten viestien sävy on loukkaava. Jos kaverisi joskus pyytää sinua johonkin tai kysyy jotain, niin laita samantyylinen vastaus. Saattaa herätellä.
Saattaa vaikka ajatella, että kavereiden kesken voi sanoa "suoraan" jos ei tykkää jonkinlaisesta ohjelmasta.
tuollaisten viestien sävy on loukkaava. Jos kaverisi joskus pyytää sinua johonkin tai kysyy jotain, niin laita samantyylinen vastaus. Saattaa herätellä.
Hän ei tahdo sinun anelujasi eikä olla tekemisissä kanssasi etkä tunnu tajuavan sitä. On siksi ottanut jo tosi tylyn linjan.