Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kristitty mutta aion alkaa vanhimpaan ammattiin

Vierailija
16.05.2024 |

Olen sairauden takia osatyökykyinen. Liian sairas töihin, liian terve eläkkeelle. Olen yrittänyt työllistyä osatyökykyisenä ihan hirveästi ja käynyt läpi mahdolliset palvelupolut. Enää en kerta kaikkiaan jaksa. En pysty kouluttautumaan uudelleen koska kaikissa koulutuksissa vaaditaan kokopäiväinen työkyky. Terveyden takia en pysty esim. siivoustyöhön, enkä voi terveydentilani takia ottaa muita ihmisiä huolehtiakseni hoitotyyppisissä töissä. Puhelinmyyntiä en aio koko loppuelämääni tehdä. Minulla on opintolainaa jota olisi pakko lyhentää joka kuukausi. Olen kristitty mutta en jaksa tätä enää ja minun on pakko saada rahaa, aion alkaa tarjoamaan palveluitani kotona. Tämä on minulle järkyttävää mutta tarvitsen rahaa. Miten elämässä voi käydä näin. 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis viininviljelijäksi.

Vierailija
2/18 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloista antajaa Jeesus rakastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä siivoustyö. Tein äkkiä kaikki pakolliset ja sit istuin kattomaan leffaa. Onneks sattu olemaan rauhallinen yövuoro. Yöllä kun ollaan yksin vuorossa, en todellakaan viitti sanoa kollegoille, et tein kaikki jo puol yhteen mennessä, sit istuin aamu seiskaan. Vähän kävin välillä näyttämässä naamaa työmaalla. 

Vierailija
4/18 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra kanssasi.

Vierailija
5/18 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nää trollaukset on nykyään niin huonoa laatua.

Vierailija
6/18 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Magdalan Maria, prostituutti, sai Jeesukselta syntinsä anteeksi, mutta vain saatesanoin: *älä enää syntiä tee*.

Vierailija
7/18 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Oon tehnyt seksityötä kristittynä ja se ristiriita uskon ja tekojen välillä on raskas. Käänny mieluummin Jeesuksen puoleen että näyttäisi oikean tien. Pyydä apua sosiaalityöstä, diakoniasta, seurakunnaltasi, toisilta kristityiltä. 

Vierailija
8/18 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Propsit sille, ettet halua jäädä sossur.otaksi vaan otat elämän omiin käsiisi. Kiität itseäsi vanhana kun kuljet kerjäläisten ohi.

Vierailija
9/18 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli yövartijaksi?

Vierailija
10/18 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä voi pyytää rahaa muilta krisityiltä eikä noista eri palvelulinjoista saa rahaa sillä perusteella, että on opintolainasta velkaantunut eikä kykene terveytensä takia työllistymään. Diakoniatyön ajoittaiset ruokakassit ei mun tilannetta tarpeeksi auta. Tää ei oo trollaus. Tässä on aivan järkyttävästi tehty työtä työllistymisen eteen ja rukoiltu mutta tilanteeni ei ole parantunut. Jos alan hankkiutumaan masennuksen takia työkyvyttömyyseläkkeelle, ei sekään köyhyyteen auta. 

Vierailija
11/18 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista tämä elämä vaan joillakin on. -ap

Vierailija
12/18 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohi aiheen: oon huomannut, että nyt 'julkisuuteen ponnahtaneet' ns. nobody nuoret, ylittäneet uutiskynnyksen jollakin meriitillä, ovat ripustaneet kaulaansa ristin. Onko tämä kristillisen rippiristin 'esittely' nyt jotenkin pinnalla? 

Vierailija
13/18 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittele. Oon tehnyt seksityötä kristittynä ja se ristiriita uskon ja tekojen välillä on raskas. Käänny mieluummin Jeesuksen puoleen että näyttäisi oikean tien. Pyydä apua sosiaalityöstä, diakoniasta, seurakunnaltasi, toisilta kristityiltä. 

Ei sieltä saa kuin muutamia euroja eikä avustettavana voi olla loppuelämää.

Vierailija
14/18 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun pidä järkyttyä! Otat elämäsi omiin käsiisi, hyvä valinta!

Vierailija
15/18 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ohi aiheen: oon huomannut, että nyt 'julkisuuteen ponnahtaneet' ns. nobody nuoret, ylittäneet uutiskynnyksen jollakin meriitillä, ovat ripustaneet kaulaansa ristin. Onko tämä kristillisen rippiristin 'esittely' nyt jotenkin pinnalla? 

Jenkkien matkimista. Siellä melkein kaikilla roikkuu risti kaulassa osoittamassa, että näin hyvä ihminen olen.

Vierailija
16/18 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan ns hörhöpiireistä ja new age-sakeista kääntyminen jopa konservatiivikristityksi on muotia ja trendi. Etenkin ortodoksiuudessa tämä näkyy. Nuoria perheitä ja yksittäisiä ihmisiä vahvalla hihhulitaustalla liittyy kirkkoon.

Vierailija
17/18 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä valinta sillä vain sinä voit tietää mikä sinulle on parasta.

Vierailija
18/18 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kotiäidiksi? Kyllä se sopii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän