Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nutrilet-miksi paino ei putoa?

Vierailija
13.11.2010 |

3.päivä kuurista alkoi,viisi päivää kestäisi.Ylipainoa oli vajaa 10kg,pudotin 4 ennen kuuria osittain karppaamalla. Pari kg pitäis vielä saada pois ennen pikkujouluja. Ohjeita olen noudattanut kirjaimellisesti,tuntuu kuin olisin nestelastissa ja paino pudonnut vain 100g : / mikä avuksi,eikö tämä toimikaan mulla?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheiletko ollenkaan?

Paljon tulee kaloreita päivälle?

Vierailija
2/10 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä lukeekin ohjeissa. Kaloreita päivän annoksista tulee muistaakseni vähän päälle 800. Urheilemalla en ole urheillut kuin vain ekana päivänä.. Eilen yritin lenkille,heikotus iski. Joka päivä olen kyllä siivonnut,ulkoillut lasten kanssa,joten en aivan sohvaperunana ole ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että paino putoais kuurin loppupuolella? Tuntuu turhalle tämä loppukiri nutretilla,jos olisin saanut saman määrän pudotettua ilmankin..

Vierailija
4/10 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskiko sulla heti paino vai pikkuhiljaa? Söitkö mitään muuta? Tekis mieli jyrsiä vaikka porkkanaa,tuskin vaikuttaa mihinkään,kun ei muutenkaan paino putoa..

Vierailija
5/10 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvemmin eli odota kuuri loppuun, en liikkunut yhtään

Vierailija
6/10 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä sinnin kuurin loppuun!

Vierailija
7/10 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teepä niin, että syöt pari päivää tomaatteja NIIN PALJON kuin sulla vaan on nälkä ja juot mahdollisimman paljon vettä.

On halvempaa ja tehoaa oikeasti!

Vierailija
8/10 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teepä niin, että syöt pari päivää tomaatteja NIIN PALJON kuin sulla vaan on nälkä ja juot mahdollisimman paljon vettä. On halvempaa ja tehoaa oikeasti!

Parempi vaihtoehto on syödä monipuolisesti salaatteja, juureksia, hedelmiä ymv.

Vierailija
9/10 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oikeata ruokaa.

Vierailija
10/10 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön terveellisesti ja paino on pudonnut elämäntapamuutoksen myötä. Nyt tuli vaan hoppu saada muutama kg ennen pikkujouluja pois. Kevyellä linjalla jatkan eteenpäinkin : )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi