APUA!! Tarttis saada pinkkiä kermavaahtoa!
Eli ei mitään haalean vaaleenpunasta vaan aika kirkkaan pinkkiä. Onko kellään vinkkejä kuinka se onnistuisi?
Kommentit (15)
Saa kyllä ainakin joitakin merkkejä laittaa aika paljon.
Itse laitoin 2 sellasta pikkupulloa niin tuli pinkki.
Niitä on todella paljon erivärisiä ja pastaväri ei vaikuta kermavaahdon koostumukseen, kuten jotkut elintarvikevärit. Esim. tiimari myy ja confetti, bake and party jne.
kun tarvitsin keltaista kermavaahtoa, niin sellaista hyytelöä, jota ei paljon tarvinnut laittaa. Ei antanut mitään makua, eli ei ollut mitään punbajuuren sivumakua =)
saako punajuurella tumman vaaleanpunaista/ kirkasta pinkkiä ??
ostanko kaupasta punajuuren vai miten ihan käytännössä teen tämän? kertokaa te viisaat =)
Saa kyllä ainakin joitakin merkkejä laittaa aika paljon.
Itse laitoin 2 sellasta pikkupulloa niin tuli pinkki.
laittaa 2 purkkia!!? elintarvikeväriä,mahtoi olla tosi pahaa!!
ostanko kaupasta punajuuren vai miten ihan käytännössä teen tämän? kertokaa te viisaat =)
Ymmärrän rosollikastikkeessa, mutta kakkuun laittaminen kyllä hirvittäisi...
ei siitä tule makua varsinkin, kun kermavaahdossa on sokeria. Laita vaikka varmuuden vuoksi ripaus vaniljasokeria mukaan.
eikö elintarvike värit ole pelkkää lisäainemössöä? Ja mikä olisi siis paras kirkkaan pinkin värin saamiseksi? Mansikkalientä täytyy olla varmaan aika reilusti jolloin siitä tulee vetelää?
Kyllä mansikkalientä tarvii enemmän, mutta se tietty riipuuu että mitä vaahdosta tekee. Jos se tulee täytteeksi kakkuun, saakin olla vetelää. Jos kuorrutteeseen, niin tietty kovempi vaahto parempi. Punajuuri värjää tehokkaimmin.
eikö elintarvike värit ole pelkkää lisäainemössöä? Ja mikä olisi siis paras kirkkaan pinkin värin saamiseksi? Mansikkalientä täytyy olla varmaan aika reilusti jolloin siitä tulee vetelää?
kermavaahdolla eli saisi melko kermaista olla. :/ Saako punajuuriliemestä kirkkaan pinkkiä eli ei vaaleanpunaista vaan oikeasti pinkkiä?
oon ihan uuno tässä asiassa :(
Ihan sillä liemellä siis. Ei paljon tarvi laittaa kermavaahdon joukkoon, kun jo värjää ihan kunnolla.
Toki elintarvikeväreilläkin saa värjättyä, mutta itse en niitä käytä.