Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon ihan varma, että salasuhteet täysin tuomitsevat "huorittelijat" ovat itse

Vierailija
12.11.2010 |

jotain niin rupsahtaineita ja lihavia naisia, joille joku salasuhde ei tulisi koskaan kyseeseen edes siksi, ettei ketään tod. kiinnosta heidän kaltaisensa nainen.

Siksi he niin tuomitsevat naiset, joilla on vientiä ja jotka joutuvat ylipäätänsä punnitsemaan tällaisia asioita. Helppo se on huudella, kun oma säpinä suhdesaralla on päättynyt tasan siihen, kun se rasvainen sohvaperuna on saatu koukkuun.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan nätti, eikä ole kyse siitä, ettei muut huolisi minua, mutta ovat arvoni ovat sellaiset, ettei minua edes kiinnosta huolisiko joku muu minut. Mutta vaikka en olisi edes kristitty, niin mielestäni kukaan, joka on onnellinen elämässään tai omaa terveet arvot, ei ole kiinnostut mistään salasuhteista. Salasuhteet ovat rikkinäisten ihmisten paikkailua - ihan kuin laastari tai mikä tahansa paikka vaikka vaatteessa.

Vierailija
42/44 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se salasuhde on ihan pikkujuttu, niin miksi sitä ei voi sille miehelle kertoa? Varsinkin, jos pistää koko jutun miehen syyksi, että kun se on lihonu ja ei enää sytytä? Miksei voi sanoa, että mulla on nyt jonkun aikaa seksiä yhden työkaverin kanssa, että jaksan tätä arkea paremmin, en siis ehkä nyt jaksa innostua sinun lähentelyistäsi? Jos ette pelkää, että mies loukkaantuisi siitä niin, että ottaa eron tai mitään muutakaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se kertoo ko henkilöstä niin paljon negatiivista, että kannattaisi olla ihan hiljaa.

Vierailija
44/44 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mieheni. Totta kai se, että hän pettäisi loukkaisi minua ihan kauheasti. Mutta ei se muuta sitä, että ymmärrän, että niin joskus käy. Onhan lukuisia asioita, jotka olisivat mahdottomia kestää omalta mieheltä, mutta ei ystäviltä, esim. alkoholismi. En voisi elää alkoholistimiehen kanssa, mutta ystävän alkoholismi ei välttämättä haittaa mitenkään.

Tämä keskustelu osoittaa juuri sen, että "absoluuttisten pettäjien tuomitsijoiden" maailmankuva on hyvin yksinkertainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan