Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon ihan varma, että salasuhteet täysin tuomitsevat "huorittelijat" ovat itse

Vierailija
12.11.2010 |

jotain niin rupsahtaineita ja lihavia naisia, joille joku salasuhde ei tulisi koskaan kyseeseen edes siksi, ettei ketään tod. kiinnosta heidän kaltaisensa nainen.

Siksi he niin tuomitsevat naiset, joilla on vientiä ja jotka joutuvat ylipäätänsä punnitsemaan tällaisia asioita. Helppo se on huudella, kun oma säpinä suhdesaralla on päättynyt tasan siihen, kun se rasvainen sohvaperuna on saatu koukkuun.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuoda lapsen hyväksikäyttö tai lapsiin kohdistuva väkivalta mukaan keskusteluun, missä puhutaan aikuisten välisistä suhteista.

Vierailija
22/44 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuletko, että lapsille tekee hyvää, että äiti vehtailee jonkun toisen miehen kanssa- ei taatusti edesauta oman parisuhteen ongelmissa, usein siitä jää kiinni ja eihän se voi olla näkymättä perhe- elämässä muutenkin? Lapset on vain tekosyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuoda lapsen hyväksikäyttö tai lapsiin kohdistuva väkivalta mukaan keskusteluun, missä puhutaan aikuisten välisistä suhteista.

periaatteellahan tuo pettäminenkin tapahtuu. "Koska minulla nyt on tällaisia himoja, niin enhän minä voi olla niitä toteuttamatta". Sillä kyllä pettäminen on aikuisillekin traumaattinen tapahtuma, siis heille joita petetään, varsinkin jos on kyse pitkästä salasuhteesta ja tietoisesta valehtelemisesta.

Vierailija
24/44 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne asiaan oikeastaa kuuluvat? Yhtä hyvin sitä pettämistä voi sitten verrata päin punaisia kävelemiseen kuin lasten hyväksikäyttöön. Yhtä kaukana ne rikoksina ovat toisistaan kuin aikuisten väliset pettämiset lasten hyväksikäyttötapauksista.

Avaa oma ketju pedofiliasta, jos se sinua noin kovasti aiheena kiehtoo.

Vierailija
25/44 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne asiaan oikeastaa kuuluvat? Yhtä hyvin sitä pettämistä voi sitten verrata päin punaisia kävelemiseen kuin lasten hyväksikäyttöön. Yhtä kaukana ne rikoksina ovat toisistaan kuin aikuisten väliset pettämiset lasten hyväksikäyttötapauksista.

Avaa oma ketju pedofiliasta, jos se sinua noin kovasti aiheena kiehtoo.

ne ole yhtä kaukana, kumpikin aiheuttaa uhrille traumoja. Punaisia päin käveleminen ei traumatisoi ketään.

Vierailija
26/44 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri asioita.

MInä en hyväksy pettämistä, mutta en tuomitse niin tehnyttä. Ymmärrettekö eron? En ole muuten tavannut koskaan ketään joka varsinaisesti "hyväksyisi pettämisen". Eihän se missää mielessä mikään toivottava tilanne ole. Mutta koska asiat eivät ole aina niin yksinkertaisia, ymmärrän, että toisiin suhteisiin ajaudutaan. Enkään missää tapauksessa voisi tuomita niitä ihmisiä. Siis jos selviäisi ystäväni pettää miestään, niin toki voisi sanoa, etten hyväksy hänen toimiaan, mutta en tuomitisis häntä. Ystävyys jatkuisi taatusi entisellään.

Vierailija
27/44 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri asioita.

MInä en hyväksy pettämistä, mutta en tuomitse niin tehnyttä. Ymmärrettekö eron? En ole muuten tavannut koskaan ketään joka varsinaisesti "hyväksyisi pettämisen". Eihän se missää mielessä mikään toivottava tilanne ole. Mutta koska asiat eivät ole aina niin yksinkertaisia, ymmärrän, että toisiin suhteisiin ajaudutaan. Enkään missää tapauksessa voisi tuomita niitä ihmisiä. Siis jos selviäisi ystäväni pettää miestään, niin toki voisi sanoa, etten hyväksy hänen toimiaan, mutta en tuomitisis häntä. Ystävyys jatkuisi taatusi entisellään.

jos paljastuisi, että mies on paneskellut esim. kaveriasi kaksi vuotta, et tuomitsisi häntäkään, vaan ymmärtäisit ja suhde jatkuisi entisellään?

Vierailija
28/44 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväksikäyttö ja aikuisen (ei taatusti kovin viattoman) ihmisen pettäminen nyt ovat minun mielestäni aivan yhtä kaukana toisistaan kuin tuo punaisen valot -esimerkki.

Mieti nyt itse eroa. Ystäväsi kertoisi pettävänsä miestään naapurin keski-ikäisen Peran kanssa tai sitten naapurin 5-vuotiaan Petterin. Tsiisus.

Vierailija
29/44 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväksikäyttö ja aikuisen (ei taatusti kovin viattoman) ihmisen pettäminen nyt ovat minun mielestäni aivan yhtä kaukana toisistaan kuin tuo punaisen valot -esimerkki.

Mieti nyt itse eroa. Ystäväsi kertoisi pettävänsä miestään naapurin keski-ikäisen Peran kanssa tai sitten naapurin 5-vuotiaan Petterin. Tsiisus.

itsellesi. Jos pettäminen olisi piece of cake kaikille osapuolille, niin miksi se johtaa usein eroon? Saako aikuisille ihmisille tehdä ihan mitä vaan, koska ne ovat aikuisia? Vaikka kiduttaa? Olet kyllä todella itsekäs paska.

Vierailija
30/44 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ette tajua, että toisilla vain on tiukempi moraali kuin itsellä, ja toisaalta kaikilla vain ei ole halua loukata puolisoaan, vaikka joskus onkin vaikeaa tai tylsää kotona. Jonkun rakkaus, yhteenkuuluvaisuus ja sitoutuminen voi olla niin suurta, ettei hän halua ajatellakaan muita, vaikka olisi oltu 50 vuotta yhdessä. Vaikka sinusta olisikin mukavaa käydä vähän vieraissa.

Ap, nämä asiat eivät ole ulkonäkösidonnaisia. Yleensäkään ihmisen ulkonäöstä ei voi päätellä onko hän fiksu, tyhmä, luotettava, epäluotettava, kiltti, paskamainen luonne tai peräti henkisesti häiriintynyt. Mutta näitä av-palstan tekstejä lukiessa huomaa, että ihmisen kirjoittamasta tekstejä voi jotain päätellä. Ei ulkonäköasioita, vaan pään sisältöä.

Vierailija
31/44 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin jättäisin mieheni ja laittaisin välit ystävääni tuossa tilanteessa. Me emme ole sopineet mieheni kanssa mistään vapaasta suhteesta ja sen kaverin hylkäisin, koska hän on ollut MINUN mieheni kanssa. Tietysti näin kävisi.

Kyllä minä hyvin ymmärrän sen, että asianomaiset eli he, joita asia koskettaa, kuten petetty lapsineen jne. loukkaantuu tai jopa "traumatisoituu". Minä kun kykenen empatiaan. Sen pettäjänkään tilanne ei ole helppo - minä tuen siis ystävääni, koska en kärsiviä asianomaisia tunne. Jos kaverini pettäisi minut olemalla mieheni kanssa, hän ei ole enää ystäväni. Silloin häntä tukee joku muu.

Vierailija
32/44 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä suurin osa tähän ketjuun kirjoittaneista ei tajua. Itse en osannut sitä noin hyvin sanoa. t. edelle kirjoittanut sinua kompannut

Vierailija
33/44 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin jättäisin mieheni ja laittaisin välit ystävääni tuossa tilanteessa. Me emme ole sopineet mieheni kanssa mistään vapaasta suhteesta ja sen kaverin hylkäisin, koska hän on ollut MINUN mieheni kanssa. Tietysti näin kävisi.

Kyllä minä hyvin ymmärrän sen, että asianomaiset eli he, joita asia koskettaa, kuten petetty lapsineen jne. loukkaantuu tai jopa "traumatisoituu". Minä kun kykenen empatiaan. Sen pettäjänkään tilanne ei ole helppo - minä tuen siis ystävääni, koska en kärsiviä asianomaisia tunne. Jos kaverini pettäisi minut olemalla mieheni kanssa, hän ei ole enää ystäväni. Silloin häntä tukee joku muu.

tuo ole vähän omituista? Että kyllä ymmärrät pettäjää, mutta et sitten kuitenkaan omaa miestäsi kykenisi siinä tilanteessa ymmärtämään? Miksi näin? Vaikka hän selittäisi, että no kun on ollut viime aikoina vähän tylsää ja olin vähän kyllästynyt panemaan samaa naista, niin päätin panna sitten toista naista pari vuotta, lasten takia olin sun kanssa?

Vierailija
34/44 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiukka moraali, koska en ole pettänyt miestäni, vaikka tilaisuuksia on ollut paljon. Eihän sellainen, jolla ei tilaisuuksia eikä haluja edes ole, mitään moraalia tarvitse. Sitä juuri tarkoitan: sellaiset, jotka eivät edes tunne ongelmaa, tuomitsevat muita. Minä en itse ole pettänyt, mutta en silti tuomitse pettämiseen ajautuneita.

Vierailija
35/44 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

halua jatkaa hänen kanssaan. Mehän olemme tehneet sopimuksen keskenämme, ettei petetä. Ystävieni kanssa taas on sanataon sopimus, ettei toisten miehiin kosketa. Ei muuta.

Jännä, ettet näe eroa suhteissa mieheen ja ystävään. Minusta suhteen laatu on varsin erilainen.

Ap

Vierailija
36/44 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos selviäisi vaikka, että hän on sotkenut raha-asiamme täysin perusteellisesti, valehdellut minulle jne.

Jos ystävä olisi tehnyt näin, niin tukisin häntä. Ymmärrätkö? Ei katsos niin henkilökohtaista.

Vierailija
37/44 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

halua jatkaa hänen kanssaan. Mehän olemme tehneet sopimuksen keskenämme, ettei petetä. Ystävieni kanssa taas on sanataon sopimus, ettei toisten miehiin kosketa. Ei muuta.

Jännä, ettet näe eroa suhteissa mieheen ja ystävään. Minusta suhteen laatu on varsin erilainen.

Ap

mutta luulisi, että jos olet niin ymmärtäväinen, niin ymmärtäisit myös miestäsi? Jos minun ystäväni pitäisi salasuhdetta mieheensä, niin en minä häntä ymmärtäisi sen enempää kuin muitakaan.

Ja älkää nyt todella olko niin itserakkaita, että luulette olevanne ainoita naisia, jotka saisi seksiä muiltakin miehiltä. Ei kuulkaa tarvitse olla kummoinen variksenpelätin, ettei pillu miehille kelpaisi.

Vierailija
38/44 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheen, ei omaan mieheensä.

Vierailija
39/44 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta "tyyppi" sama. Molemmissa tuhotaan toisen (lapsen tai petetyn) itsetuntoa, kykyä luottaa ja kykyä uskaltaa rakastaa ja uskoa itsensä rakastettavaksi. Molemmissa satutetaan toisen ihmisyyttä, luottamusta, itsetuntoa, seksuaalisuutta, uskallusta rakastaa... Todella herkkiä, henkilökohtaisia ja onnelle välttämättömiä asioita. Tuo vertaus ei minustakaan ole tasa-veratine, mutta loukkauksen tyyli ja asiat joihin satutetaan ovat samat.

Punaisia kävellessä tehdään rike yhteiskunnan sääntöjä vastaan. On periaatteessa väärin ja aiheuttaa riskitilanteen niin itselle kuin kanssaliikkujille mutta ei loukkaa ketään.

Vierailija
40/44 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisi miehensä, mutta silti ymmärtäisi. No miksi jätät jos ymmärrät? Samallalailla se sinäkin miehesi pettämisen tuomitset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi