Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä oon ihan varma, että salasuhteet täysin tuomitsevat "huorittelijat" ovat itse

Vierailija
12.11.2010 |

jotain niin rupsahtaineita ja lihavia naisia, joille joku salasuhde ei tulisi koskaan kyseeseen edes siksi, ettei ketään tod. kiinnosta heidän kaltaisensa nainen.

Siksi he niin tuomitsevat naiset, joilla on vientiä ja jotka joutuvat ylipäätänsä punnitsemaan tällaisia asioita. Helppo se on huudella, kun oma säpinä suhdesaralla on päättynyt tasan siihen, kun se rasvainen sohvaperuna on saatu koukkuun.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten niin, että kaksinaamaisuudessa ja elämänkumppanin pettämisessä on kenties jotain hienoa tai ihailtavaa? Avaas nyt vähän.

Vierailija
2/44 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain niin rupsahtaineita ja lihavia naisia, joille joku salasuhde ei tulisi koskaan kyseeseen edes siksi, ettei ketään tod. kiinnosta heidän kaltaisensa nainen.

Siksi he niin tuomitsevat naiset, joilla on vientiä ja jotka joutuvat ylipäätänsä punnitsemaan tällaisia asioita. Helppo se on huudella, kun oma säpinä suhdesaralla on päättynyt tasan siihen, kun se rasvainen sohvaperuna on saatu koukkuun.

miksi sinusta on missään tilanteessa ok valehdella ja pettää kumppaniaan, kun se on kaikkien parisuhteessa olevien mielestä yksiselitteisesti pahinta, mitä voi tehdä, ja monet menettävät siitä pitkäksi aikaa luottamuksensa vastakkaiseen sukupuoleen ja koko maailmaan? Jos tuomitsee pedofiilit, niin onko itse niin rupsahtanut, ettei saisi käytettyä lasta hyväksi vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

172/60 ja 23 vuotias :) Enkä todellakaan hyväksy pettämistä ja salasuhteita. Miksi pitäisi? :) Ei se ole hyväksyttävää.

Vierailija
4/44 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen hamassa nuoruudessani pettänyt melkein kaikkia poikaystäviäni. Kyllä se oli minusta tuomittavaa ja on muidenkin kohdalla. Ihan turha selitellä että ajauduin vaan ja tää nyt meni tälleen ja varmaan kohta paneskelen tota naapuria kun en mä ny voi itelleni mitään..ja paskat.

Vierailija
5/44 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko vähän selittää? Osaatko?

Vierailija
6/44 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jokainen vähän fiksumpi tietää, ettei asiat ole mustavalkoisia ja ihmissuhteet nyt ovat mutkikkaita. Kyllä minulla huomattavan viehättävänä naisena on ollut sekä opiskelu- että työpiireissä ollut jatkuvasti ilo tavata todella vetäviä persoonia, joiden kanssa kemiat ovat kohdanneet. J

Ja jos sattuu olemaan pikkulapsiarki kotona ja miehen kanssa nihkeää, niin ei todellakaan ole ihme, jos sitä miettii välillä, olisiko elämä sittenkin parempaa sen sielunkumppanilta vaikuttavan ihmisen kanssa (varsinkin, jos on käynyt niin, että liiton aikana on tullut ilmi, ettei se mies välttämättä olekaan juuri "se oikea".

Mutta joku lihava, tuulipukumamma, jonka elämä on pääasiassa kotona ja leikkipuistossa, tuskin edes törmää tällaisiin tilanteisiin koskaan ja moralisoi sitten niitä, joilla tällaisia ongelmia saattaa olla. Helppohan se on olla miettimättä muita miehiä, kun ei kehenkään mitään saumoja olisikaan.

Ja siis itse en ole koskaan pettänyt miestäni, mutta kyllä minulla riittää ymmärrystä niille, joille niin on käynyt. Ei se mukava tilanne koskaan ole.

Vierailija
7/44 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksi sitten itse väännät niistä mustavalkoisia? Onhan tuo nimittäin aika yksinkertainen ajattelumalli, että ne tuomitsevat pettämisen, jotka eivät itse "kelpaa" kellekään? Oikeasti, eikö nyt vähän punastuta?

Vierailija
8/44 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asiat eivät ole mustavalkoisia, niin miksi sitten itse väännät niistä mustavalkoisia? Onhan tuo nimittäin aika yksinkertainen ajattelumalli, että ne tuomitsevat pettämisen, jotka eivät itse "kelpaa" kellekään? Oikeasti, eikö nyt vähän punastuta?

Kuvitteletko, ap, että vain kauniit ihmiset harrastavat seksiä?

Vierailija
9/44 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset nyt eivät koskaan ole täydellisiä. Jokainen tekee omat virheensä.

Ja tyhmää tehdä asiasta jotenkin niin mustavalkoinen, että "kevytkenkäiset naikkosen pettävät upeita elämänkumppaneitaan". Voihan olla, että sen mahtavan elämänkumppanin kanssa on kaikenlaista ongelmaa, mutta ei välttämättä niin pahoja, että ero tulisi heti kyseeseen. Asiat nyt eivät vaan ole niin yksinkertaisia. Mitä jos esimerkiksi suhteessa on pahoja seksiongelmia. Kyllä minä ymmärrän erittäin hyvin vieraaseen sänkyyn eksymisen, jos kumppani ei halua seksiä. Ei musta voi olettaa, että kolme-neljäkymppiset, viriilit ihmiset eläisivät ilman seksiä. Tämä nyt oli vain yksi esimerkki. Ap

Vierailija
10/44 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Voi pieni sinua!

Vierailija
11/44 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna lupaa pettää. Siinä tapauksessa jos ei enää kiinnosta perhe-elämä ja miehen kanssa menee vituilleen, niin erotkaa. Miksi kitua suhteessa johon ei ole tyytyväinen ja aiheuttaa vain mielipahaa ihmiselle joka saattaa jopa luulla että kaikki on hyvin. Vaikka sitä miestä/naista ei enää rakastaisikaan, niin ei tarvitse pettääkään. Antaisi vapauden kumppanille. As simple as that.

Ja btw, se tuulipukumammakin takuulla löytäisi miehen jos haluaisi :) Oma äitini kuuluu tuohon sinun kuvailemaasi kastiin, erosi isästäni (hyvästä syystä) ja sen jälkeen on ollut vientiä :) Ei se onko hoikka ja miten pukeutuu, vaan se luonne. Se vie jo pitkälle :)

Voihan joku kaunis ja hoikka nainen olla luonteeltaan aivan kamala, joka ei sitten saa vakituista suhdetta pidettyä koossa luonteensa takia :)

Vierailija
12/44 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä varmasti jokainen harakkakin kohtaa tasoisiaan (olkoon se taso sitten vaikka lattianrajassa) kiinnostavia miehiä vaikka missä, tässähän olikin kyse salasuhteesta eikä mistään toisten miesten ajattelusta. Asiat ovat juuri niin yksinkertaisia, toiset pystyvät vastustamaan himojaan ja toiset ovat luonteeltaan heikkoja. Joka asiaan löytyy kyllä miljoona selitystä, esim. joku selittää, että tapoin kaverini kännissä, koska se haukkui minua hulluksi, mutta kyllä siitä silti tuomion saa ja syystä. Jos kerran on niin kamalassa avioliitossa että muut miehet on mielessä jatkuvasti niin sitten erotaan ensin ja sitten mennään toisten kanssa sänkyyn, yksinkertaista.

Vierailija
13/44 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan sama kuin äiti selittäisi, että no olen mä muutaman kerran lyönyt lasta, kun se vaan huusi ja huusi koko ajan ja en ole saanut nukuttua moneen vuoteen, olisiko tämä silti sen hyväksyttävämpää? Pettäminen nyt vaan on pahinta mitä parisuhteessa voi tehdä. Jotkut antavat anteeksi kännipanon, vaikka siitäkin tulee kriisi, mutta kukaan ei kyllä hyväksy toiselta osapuolelta mitään salasuhdetta ja päin naamaa valehtelua päivittäin vuosien ajan.

Vierailija
14/44 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki poikkeuksiakin on, mutta pääsääntöisesti menee juuri niinkuin kuvailit. Minulla on erittäin laaja tuttava- ja ystäväpiiri, ja olen jutellut tästä monien ihmisten kanssa, ja toden totta tuomitsevimpia ovat - täysin luonnollisesti - ne, joilla ei ole aiheesta omakohtaista kokemusta. Niinhän se on kaikessa, omat kokemukset lisäävät ymmärrystä. Ja edelleen, yhtä luonnollisesti, kokemuksia esimerkiksi vierailta miehiltä saadusta huomiosta on enemmän viehättävillä naisilla.

Vierailija
15/44 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja naiiveja", jotka ovat niin pirun tuomitsevia. He nimen omaan eivät ymmärrä elämästä yhtään mitään.

Vierailija
16/44 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki poikkeuksiakin on, mutta pääsääntöisesti menee juuri niinkuin kuvailit. Minulla on erittäin laaja tuttava- ja ystäväpiiri, ja olen jutellut tästä monien ihmisten kanssa, ja toden totta tuomitsevimpia ovat - täysin luonnollisesti - ne, joilla ei ole aiheesta omakohtaista kokemusta. Niinhän se on kaikessa, omat kokemukset lisäävät ymmärrystä. Ja edelleen, yhtä luonnollisesti, kokemuksia esimerkiksi vierailta miehiltä saadusta huomiosta on enemmän viehättävillä naisilla.

ne, jotka ovat tehneet samoja tuomittavia asioita, ovat toisiaan kohtaan ymmärtäväisiä. Pedofiilitkin saa taatusti tukea toisilta kaltaisiltaan, tekeekö se pedofilian sitten vähemmän tuomittavaksi? Tai raiskaukset tai murhat?

Eli toisin sanoen, jos saa paljon huomiota miehiltä, on ok pettää. Jos lapset ärsyttää tosi paljon, on ok lyödä niitä. Jos on vähemmän rahaa kuin naapurilla, on ok kolkata naapuri ja ryöstää sen rahat. Eikö?

Vierailija
17/44 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi olla epätyydyttävässä suhteessa?

Jos kaikki menee päin honkia ja pitää hommata se salasuhde, miksi ei voisi samantien antaa puolisollekin vapaus mennä?

Olettaisin että siinä vaiheessa olisi kokeiltu parantaa sitä suhdetta, joskus se onnistuu, joskus ei. On minullakin houkutuksia ollut ja tilaisuuksia, mutta kyllä se olisi todella väärin omaa puolisoa kohtaan.

Vierailija
18/44 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole edes kokemusta koko asiasta, kehtaa tuomita "ongelmiin ajautuneet". Jos ei edes koskaan ole osunut kohdalle se, joka tuntuu "siltä oikealta", niin mitä ihmeen varaa on tuomita toiset.

Itse en ole pettänyt, mutta ymmärrän heitä, jokta syystä tai toisesta siihen päätyvät, koska olen ollut useissa tilantessa, joissa tätä olen joutunut pohtimaan.

Voi myös olla, että epäviehettävyyden lisäksi tai sijasta tuomitsijoiden seksuaalinen vietti on olematon - olen kyyllä kuullut naisista, jotka ovat menneet naimisiin miehen kanssa, koska haluavat perheen, eivätkä ole sen koommin yhtäkään miestä sillä silmällä katsoneet / ajatelleet.

Itse olen voimakkaan vietin omaava nainen, jonka housut kostuu aina vetävän miehen kohdatessaan ja silti EN ole pettänyt miestäni... vielä ainakaan. Mutta meillä onkin mahtava seksielämä. Mitenhän silloin, jos se ei olisikaan tyydyttävää - jos mieheni haluaisikin vaikka vain kerran viikossa? Ap

Vierailija
19/44 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kokemusta asiasta. Kuten aiemmin sanoin, olen pettänyt monia poikaystäviäni ja oli minulla kerran kaksi miestäkin samaan aikaan, salaisena pito ei tosin onnistunut kovin hyvin mutta se pääasiallinen miesystäväni antoi aina anteeksi kun jäin kiinni. Että joo, saisin kyllä varmasti munaa ihan niin paljon kuin haluan ja keltä haluan. Silti minusta käytökseni oli tuomittavaa eikä siinä ole mitään ns. ymmärtämistä.

Eikö teitä sitten yhtään kiinnosta, mitä miehenne asiasta ajattelee? Vaikka kuinka housut kostuisivat joka miehen kohdalla, niin jos on sitouduttu suhteeseen, niin eikö mielestänne sitten siinä kuulu olla uskollinen? Miksette sitten vain ryhdy ihan avoimeen suhteeseen, miksi pitää pettää?

Vierailija
20/44 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken kyllä erityisesti kaunotarkaan. Sellainen "tavallisen viehättävä" ja nuori vielä. Mieet huomaavat minut ja hakeutuvat herkästi seuraan, on tullut eritasoisen suoria ehdotuksiakin. Mutta olen kotona lasten kanssa. Ja olen ihastunut suhteemme aikana, nimenomaan tänä pikkulapsiaikana, palavasti muihinkin miehiin kuin omaani.

En vain ole vienyt sitä eteenpäin. Vaan osannut sen verran kaukokatseisuutta, ettei tämä elämä oleellisesti pettämällä parane. Miehen kanssa välit lämpenee taas sitä mukaa kun lasten nukkumiset paranee (vaikkei näissä nytkään ole suurempaa ongelma, lähinnä "tylsää tasaisuutta ja arkista kähnäämistä". Sama väsymys sitä olisi jonkun muunkin kanssa. Ja vaikkei vaihtaa aikoisikaan vaan vain pitää hauskaa muualla... Se tuskin edesauttaisi välejä oman miehen kanssa.

Eli tuomitsen pettämisen vaikka varmasti saisin vierastakin munaa.