Mihin Borgå, Beaver ja Jancelin ovat oikein kadonneet? Havaintoja? Ev
Kommentit (13)
Entäpä Xandris? Käykö Melba vielä täällä?
Miksi tämä aloitus haiskahtaa siltä, että mua pidetään provona tai trollina? Olen kadonnut, koska en jaksa kirjoitella tänne. On niin masentavaa touhua. Vietän aikaa mieluummin pienen poikani kanssa kuin anonyymien vittuilijoiden...
ikävä borgoota ja biiveri oot säkin ihku, ei vain se sun kuva vaan myös jutut. Sori jankelin sua en tunne.
ikävä borgoota ja biiveri oot säkin ihku, ei vain se sun kuva vaan myös jutut. Sori jankelin sua en tunne.
Mutta Rva Porvoo on kadonnut. Harmi, pidin hänen aloituksistaan.
haluan tietää, miksi heitä kaipaillaan. itse en tunne. :D
On jo huoli että onko hänelle sattunut jotakin?
on vaan kyllästynyt AV:n meininkiin. En ihmettelis.
Miksi tämä aloitus haiskahtaa siltä, että mua pidetään provona tai trollina? Olen kadonnut, koska en jaksa kirjoitella tänne. On niin masentavaa touhua. Vietän aikaa mieluummin pienen poikani kanssa kuin anonyymien vittuilijoiden...
En pidä sua provona tai trollina mulla on ollut vain ikävä. Mä pidän susta. Ap
Hänen huumorinsa oli ainutlaatuista.
Mä en ole vittuilija. ap
En pidä sua provona tai trollina mulla on ollut vain ikävä. Mä pidän susta. Ap
ja Beaveria, eikä tuossa Jancelinissakaan mitään vikaa oo. Tosin Piiveri on kai usein palstaillut kirjautumattomana, tai näin olen ainakin käsittänyt. Mutta Porviin rouva sais tulla takas!