Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

anna neuvoa, naapurintytto 11v, minun 12

Vierailija
12.11.2010 |

Hänestä on tullut ongelma, on ollut tyttäreni bestis nyt jo melkein 3 vuotta. Tavallaan ihan hyvä ystävyys, mutta nyt käy minun hermoilleni.

Hän on joka toinen viikonloppu isänsä luona, joten se on yksi ainoa helpotus, mutta silloin kun on äidin viikonloppu hän viettää koko viikonlopun meillä.

Hän tulee meille koulusta suoraan tyttäreni kanssa, syo mitä huvittaa jääkaapista. Huomasin juuri et näin on jatkunut pitkään ja sen takia meillä on ruoka melkein aina loppumassa.

Viikosta ehkä enintään kaksi päivää kun ei tule meille. On meillä sitten niin kauan kunnes me ajamme hänet pois. Yleensä kello 7.30, joskus paljon myohemmin. Mielellään jää meille syomään, varsinkin jos huomaa et meil on jääteloä.

Perjantai iltaisin järjestää että on meillä yotä, on meillä koulupäivän jälkeen ja viettää sit koko perjantai ja lauantai päivän.

Hän on ruvennut kovin nenäkkääksikin. Valittaa jatkuvasti että minun nuorempi 6v lapseni on ärsyttävä ja kritisoi minun vanhemmuuttani kun puutun heidän riitoihin. Välillä mellkein kiusaa 6v lastani.

Huutaa minulle silloin tälloin, jos ei jostain pidä.

Ei lähde kotiin vaikka käsken.

Saan kuulla ainiaisesti että hän ei voi mennä kotiin koska siellä ei ole ketään. Iltaisin hänen äiti on baarissa ja kotona ei ole ketään. Jos hän joskus joutuu kotiinsa niin siellä on hänen iso veli joka antaa hänelle turpaa. (olen alkanut epäilemään tuota)

Nyt ottaa todella päähän koska eilen lapseni oli todella tuhma, ja minun piti huutamalla määrätä hänet pois kotoani, hän lähti näyttäen minulle keksisormea 2 kertaa. Huusi minulle että suosin 6v lastani.

Ja vaikka jatkuvasti hoidan tätä lasta ja olen ottanut hänet mukaan viikonloppuisin kun olen vienyt omani uimaan ja elokuviin tai ravintoloihin, niin en ole onnistunut mitenkään ystävystymään hänen äitiinsä.

Viikonloppuisin hänen äiti vie vanhemman lapsen urheilemaan ja ei ole koskaan kotona lauantai aamuisin, joten hänen lapsen on oltava meillä. Soittaa joskus viikonlopulla ja sanoo et on jonnekin menossa ja ei tule takaisin pariin tuntiin ja jos hänen tytär haluaa tulla mukaan niin on tultava nyt

ja tietenkin hänen tytär ei mene

En halua lopettaa koko ystävyyttä. Mitä ihmeessä sanon hänen äidille. Näin ei voi jatkua. Ihan totta en ole paikkakunnan lastenvahti jonka on huolehdittava muiden lapsista kun he menevät baariin. En ole edes koskaan saanut kutsua tulla mukaan. Ja vaikeata myontää, mutta mielellänni sellaisen saisin. Sain tämän tyttären kautta kuulla että hänen äiti sanoi että en voisi tulla mukaan koska hänen ystävät eivät minusta pitäisi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos alkaist olemaan se joka teillä päättää. Ei se sen vaikeampaa ole.

Vierailija
2/2 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidin puhelinnumeron (ja osoitteen) ja soittaisit hänelle seuraavalla kerralla, että olet nyt tuomassa koko perheen voimin tyttöä takaisin heille, koska sinulle riittää totaalisesti tämä yksipuolinen lapsenvahtina olo, jota on jatkunut liian pitkään ja joka on mennyt aivan liian pitkälle.

Oletko muuten ihan satavarma, että se äiti käy baarissa? Jos epäilet tytön kertomaa veli antaa turpaan -juttua, niin soiko hälytyskellot myös äiti on baarissa -jutun yhteydessä? Voiko tyttö esim. mitenkään todistaa sanojensa paikkansapitävyyttä?

Ota selville myös isän puhelinnumero ja soita hänelle, mikäli et saa äitiin yhteyttä. Kerro, missä mennään, mitä on tapahtunut ja mitä ET toivo enää tapahtuvaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla