Ihme juttu, kun kuljen lastenvaunujen kanssa kaupungilla niin hyvännäköiset miehet katselee sillä silmällä..
Aika outoa, että ovat kiinnostuneita pikkulapsen äidistä;) Jo raskausaikana huomasin, että miehet katselee innoissaan. Onko tämä joku uus muoti-ilmiö?
Kommentit (31)
Minä olen kahden lapsen äiti ja raskaana tälläkin hetkellä. Olen hoikka ja kaunis (eikä ole vain oma mielipiteeni). Nautin Seksistä ja olen sen suhteen hyvin kokeilunhaluinen!!! harmi, ettei kohdallesi ole osunut kaltaistani naista.... vai oletko sinä mies, joka ei itse jaksa välittää ulkonäöstään eikä naisensa tyydyttämisestä??? Sen saa mitä tilaa;)
Uskon ,että silikoni rintojen suosiokin selittyy osin sillä, että ne muistuttavat rintoja jotka ovat maitoa pullollaan. Ja vaunuissahan on todiste lisääntymiskyvystä.
JOhtuu osittain siita etta naiden miesten vaimot ovat toissa eivatka hoida lapsia ainakaan juuri silla hetkella, ja heista nainen ja lapsi on suojeluhaluaherattava naky. Miehen yksi perustarpeista on suojelu, mutta me naiset olemme vahan vaikeuttaneet tata luontaista toimintaa itsenaisyyspyrkimyksillamme.
Tyttöystävällään ei ole vauvakuumetta yhtään eli veljeni kuume purkautuu ilmeisesti sitten tätä kautta.
kyllä varmasti jo yksi raskaus jättää jälkensä, jos sallii painon nousta 20 kiloa " koska olen raskaana ja vauva tarvitsee jne.. " höpötyksiin turvautuen. Olen sillä onnekas, ettei painoni yksinkertaisesti nouse normaali ruoalla 7-10 kg enempää raskauksien aikana. vauvani ovat olleet lähes nelikiloisia jokatapauksessa. Synnytyksen jälkeen aloitan hissukseen jumppaamaan ja kiinteyttämään vartaloani. Pienikin jumppa saa aikaan paljon. Lisäksi terveellinen ruokavalio auttaa. Olen kaunis myös ilman vaatteita ja seksi maistuu minulle ja miehelleni molemmille useasti viikossa. Alapäänlihaksetkin palautuvat, kun niitä harjoittaa. Rintani ovat aina olleet pienet ja kiinteät, joten ei se kroppa niin kamalaksi muutu!!!!
Synnytyksen läpikäynyt vartalo on yksiselitteisesti rumempi kuin ennen synnytystä. On naisen oma asia, tekeekö tästä kynnyskysymyksen.
Sen sijaan kuvitelma siitä, että miesten tuijotus - tai ylipäätään se että miehet tuijottavat jotenkin erityisesti - kielii jonkun sortin hyväksynnän hakemisesta, ja se taas kertoo itsetunnon puutteesta. Sepäs olisikin jotain, jos joku mies kertoisi tuijottavansa erityisesti pienten lasten kanssa liikkuvia naisia. Pervona pidettäisiin.
Mies
Ehkä hän sitten samalla hymyilee sen lapsen äidillekin. Ja on muuten kohtalaisen hyvännäköinen ukko :-)
luulenpa että mieheni veli tuijottaa lapsellisia naisia kaupungilla koska omaa niin valtavan vauvakuumeen.
hänen entinen emäntänsä ei halunnut lapsia ollenkaan ja nykyinen on niin " järkevä" ettei näe asiaa ajankohtaiseksi.
ehkä hän miettii joskus katsoessaan naisia lapsineen että on tehnyt typeriä valintoja ja voisi jo olla pienen lapsen isä :)
ja on hyvännäköinen mies!
Raskaus ja synnytys ei ihan aikuisten oikeasti pilaa kroppaa. Niin kuin joku tuossa kirjoittikin niin jos jumppaa ja syö oikein niin kyllä se kroppa siitä palautuu entiselleen. Eri asia on sitten tietysti se, millainen kroppa on ollut ennen raskautta. Jos on ollut ruma ja lihava silloin niin tuskin raskaus on sitä kaunistanut.
Tiedän lukuisia hoikkia, itsestään huolehtivia kauniita äitejä joilla on tuhat kertaa parempi vartalo kuin jollain ei synnyttäneellä läskikasalla. Että näin....
Ne miehet kattelee niitä rattaita, kun niitä kiinnostaa kaikenlainen tekniikka. Ihmettelevät renkaita ja rattaiden jousitusta. Mitä hienommat ja teknisemmät rattaat sitä varmennin ne miehet tuijottavat.