iPhone ongelma
Jo kauan olen ihmetellyt iPhoneni huonoja kenttiä ja yht'äkkiä loppuvaa kuuluvuutta. :(
Nyt kuulin, että se saattaakin johtua valmistusvirheestä ja ilmiö voisi korjaantua hankkimalla reunuskuoret tai jonkinlaiset suojukset reunoille tms. Mistä ihmeestä sellaiset tähän hätään saan? Kai ne kuuluisi tulla kaupan päälle, erityisesti kun aiheuttaa jo suuria käyttöongelmia? Onko kenelläkään tietoa?
Kommentit (5)
Kaikki toimii kyllä pääasiassa mun iPhonessa (4-malli) muuten hyvin ja klon aikakin päivittyi ihan itsestään (taisi olla kiinnitettynä tietokoneeseen latausta varten sinä yönä).
Kamera on suorastaan yllättävän huono ja kuvausjälki epäselvää, kuvakansion lataaminen tökkii joskus tosi pahasti. Lisäksi mikki ei tunnu oikein toimivan kaiuttimen kanssa puheluita puhuttaessa: linjan toisessa päässä olevat ovat usein sanoneet, etteivät saa puheesta oikein selvää ja siksi perinteisellä tavalla puhuminen on oikeastaan pakko.
Mutta tätä perinteistä puhumista taas haittaa nuo kenttäongelmat, eli saattaa yht'äkkiä mennä kaikki kentät ja syynä tähän ilmeisesti on se, että pidän kättäni tai sormiani väärillä paikoilla puhelimen antenniin nähden. Ja tähän taas auttaisi jonkinlaisten reunakuorien tms. hankkiminen. Mistäköhän sellaiset saisin pikaisesti?
esim. verkkokauppa.comista ja iPhone storesta. Tilaten van :) Mullakin on yhdet kuoret (diamand) joilla en tee mitään, voin vaikka lähettää jos haluat.
Mulla kanss iPhone4 ja olen ollut pelkästään tyytyväinen, ei mitään ongelmia paitsi se herätyskellojuttu joka postui itsestään. Netti pelaa ja kaikki toimii.
Mulla 3GS ja on toiminut tosi hyvin
jos kohu iPhonen kuuluvuusongelmista meni uutisoinnissa ohi, voi jo sanoa ettei ole paljoakaan uutisia seurannut.
Mutta mun iPhonessa ei toimi herätyskello ja ei se päivittänyt kellonaikaa nyt sitä muutettiin. Paska koko laite