Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karppaus ja urheilu! Kysymys...

Vierailija
12.11.2010 |

Olen hyväkarpannut nyt noin 6 kuukautta. Tykkään kovasti syödä näin, olen laihtunutkin paljon, 8 kiloa vaikka olin normaalipainionen alussakin.

Mutta iso ongelma on se että tuntuu ettei energia riitä millään urheiluun. Juoksulenkin on muuttuneet ihan puurtamiseksi ja salilla tuntuu etti vaan jaksa.

Olen välillä testannut ja syönyt vaikka banaanin ennen lenkille menoa ja tosiaan saa lisää virtaa. Ja kun tulee pidettyä vaikka karkkipäivää niin päivän pari jaksaa taas vaikka mitä.

Olo on kaikinpuolin muuten hyvä, ei ole turvotuksia ja mieli on pirteä. Mutta urheilla ei vaan jaksa samalla tavoin kuin ennen tätä ruokavaliota.

Hyväkarppauksella tarkoitan sitä että syön paljon kasviksia, lihaa, rahkaa (yms) mutta syön myös aamupuuron, leseitä ja hedelmiä.

Onko muilla samoja ongelmia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löytynyt palstalta lenkkeileviä karppaajia...

Vierailija
2/7 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kirjoitusvirheet, vauva auttoi viestin kirjoittamisessa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme jos ei jaksa. Tuo voi olla vaarallistakin. Esiintyy palautumisen ongelmina. Tulee entistä väsyneemmäksi.

Vierailija
4/7 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysellä samanhenkisiltä ihmisiltä:

http://karppaus.info/forum/viewforum.php?f=3

Vierailija
5/7 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siihen vaivaan auttaa puuro, peruna tai ruisleipä tunti tai puolitoista ennen lenkkiä syötynä.

Muissa lajeissa en ole havainnut vaikeuksia, esimerkiksi zumbaa tai sulkapalloa olen jaksanut vetää ihan tavallisella karppi-sapuskalla. Minulla hiilihydraatit ovat päivässä normaalisti 40-60g. Turha neste ei jää kehoon roikkumaan, joten toivottavasti olet muistanut juoda runsaasti. Nestehukka katkaisee matkan tehokkaasti sekin.

Vierailija
6/7 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos heikottaa otat niitä. Kannattaa ottaa muutama kourallinen ennen lenkkiä.

Vierailija
7/7 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hankalaa yhdistää näitä nyt toisiinsa, mukava treenata kun virta riittää mutta myös mukava syödä näin koska keho voi hyvin ja olo on kevyt.

Pitänee alkaa keksimään miten lisätä hiilareita mutta ei kuitenkaan liikaa. Otan treenin päätteeksi aina palautusjuoman mutta hiilareita tarvitsen myös ennen suoritustakin.

No, kaikkea ei voi saada, näköjään....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä