Onko muita joilla seksikumppaneita yli 200?
Onnistuuko vielä sitoutuminen parisuhteeseen yhden ainoan ja oikean kanssa kohdallasi?
Tietääkö kumppanisi taustastasi ja miten hän suhtautuu asiaan?
Kommentit (24)
Ei hän poikuudestaan ylpeä ollutkaan, mutta kaikki eivät tapaa sopivaa seurustelukumppania 15-vuotiaana eivätkä kaikki pidä sitä poikuudesta eroon pääsemistä asiana, joka pitäisi suorittaa pois vaikka sitten yhdenillanjuttujen avulla.minä sanonut, että miehesi paneskelisi kenenkään muun kanssa, sanoin, että hän varmasti fantasioi muistakin kuin sinusta, mikä siis tarkoittaa että haluaisi harrastaa seksiä muidenkin kanssa (vaikkei tee sitä). Uskotko sinä sitten, että hän ajattelee seksiä vain sinun kanssasi?
Minäkin fantasioin monista asioista, joita en halua toteuttaa. ei ihmiset halua toteuttaa kaikkia fantasioitaan.
Minäkin fantasioin monista asioista, joita en halua toteuttaa. ei ihmiset halua toteuttaa kaikkia fantasioitaan.
eroaisit miehestäsi, niin uskotko, että hän odottaisi vaikka viisi vuotta, kunnes löytäisi taas uuden aviopuolisoksi kelpaavan naisen, ennen kuin harrastaisi seksiä? Vaikka miehesi sitoutuikin nuorena, en usko että se tarkoittaa sitä, etteikö hän olisi valmis harrastamaan seksiä muidenkin kuin seurustelukumppanin kanssa. Enkä ymmärrä, miksi sinulla tai kenelläkään täytyy väkisin olla sellainen käsitys, ettei oma kultamussukka mitenkään voi harrastaa seksiä kauniin naisen kanssa ihan seksin harrastamisen ilosta.
Minäkin fantasioin monista asioista, joita en halua toteuttaa. ei ihmiset halua toteuttaa kaikkia fantasioitaan.eroaisit miehestäsi, niin uskotko, että hän odottaisi vaikka viisi vuotta, kunnes löytäisi taas uuden aviopuolisoksi kelpaavan naisen, ennen kuin harrastaisi seksiä? Vaikka miehesi sitoutuikin nuorena, en usko että se tarkoittaa sitä, etteikö hän olisi valmis harrastamaan seksiä muidenkin kuin seurustelukumppanin kanssa. Enkä ymmärrä, miksi sinulla tai kenelläkään täytyy väkisin olla sellainen käsitys, ettei oma kultamussukka mitenkään voi harrastaa seksiä kauniin naisen kanssa ihan seksin harrastamisen ilosta.
Koko kirjoitukseni tarkoitus oli vain se, että ei tarvitse olla mikään työkyvyttömyyseläkkeellä oleva ressukka, jos ei ole harrastanut seksiä lukuisten naisten kanssa. Ei se ole mikään saavutus, että kuinka paljon niitä kumppaneita on ollut tai ei ole ollut eikä se määrittele ihmistä millään tavalla.
että tuo määrä on monella miehellä ihan helposti, jos on vaikka aloittanut seksin 15- vuotiaana, harrastaa yhdenillanjuttuja 25- vuotiaaksi ja suurinpiirtein joka toinen viikonloppu on uuden naisen kanssa (monillahan on monta naista kierroksessa yhtäaikaa), niin siinä tulee jo 200. Ainoa mies, kenen tiedän olleen vain yhden naisen kanssa, oli Asperger- syndroomainen, ihmisiä vihaava ja työkyvyttömyyseläkkeellä oleva kaverimieheni.
täällä on yksi mies jolla vieläkin ensimmäinen nainen kierroksessa, joka nyt tosin ollut vaimokin jo 10 v. En vihaa ihmisiä, en tietääkseni omaa mitään syndroomaa enkä kai vielä eläkkeellekään tule pääsemään pitkään aikaan, palomies olen ammatiltani. =) Ei vaan ole vielä tarvinnut priimaa vaihtaa.
täällä on yksi mies jolla vieläkin ensimmäinen nainen kierroksessa, joka nyt tosin ollut vaimokin jo 10 v. En vihaa ihmisiä, en tietääkseni omaa mitään syndroomaa enkä kai vielä eläkkeellekään tule pääsemään pitkään aikaan, palomies olen ammatiltani. =) Ei vaan ole vielä tarvinnut priimaa vaihtaa.
ei kuulosta yhtään miehen kirjoittamalta. Ei sillä etteikö olisi olemassa miehiä, jotka ovat olleet vain yhden naisen kanssa, mutta en usko, että sen koneen takana on miespuolinen ihminen.
ei kuulosta yhtään miehen kirjoittamalta. Ei sillä etteikö olisi olemassa miehiä, jotka ovat olleet vain yhden naisen kanssa, mutta en usko, että sen koneen takana on miespuolinen ihminen.
mutta rakas vaimoni roikkuu illat palstalla ja jättää sen auki. Nyt kun vaimo on salilla, jäin tähän vilkaisemaan. Mutta hei, jokainen uskoo mihin tahtoo, sitähän tää virtuaalimaailma on.
Koko kirjoitukseni tarkoitus oli vain se, että ei tarvitse olla mikään työkyvyttömyyseläkkeellä oleva ressukka, jos ei ole harrastanut seksiä lukuisten naisten kanssa. Ei se ole mikään saavutus, että kuinka paljon niitä kumppaneita on ollut tai ei ole ollut eikä se määrittele ihmistä millään tavalla.
se minusta jotain kertoo. Tuttuni harrasti ekan kerran seksiä 32- vuotiaana ja on vieläkin ahdistunut siitä, ettei tuosta miehestä tullut hänen aviopuolisoaan ja näin ollen hän on liannut itsensä ennen avioliittoa (ei uskonnollisista syistä, ainakaan tietoisista sellaisista). Minusta se 200:kin seksikumppania on paljon terveempää kuin tuollainen ajattelu.
Kouluajoilla puhuin ehkä 10-15 pojan kanssa. Yliopistolla oli pakko vaihtaa mielipiteitä hiukan enemmän (ehkä 50 miestä). Töissä olen puhunut viimeisten 12 vuoden ajan vain kolmen miehen kanssa.
(Turha varmaan edes lisätä, että olen harrastanut seksiä vain yhden miehen kanssa, joka on aviomieheni).
se minusta jotain kertoo. Tuttuni harrasti ekan kerran seksiä 32- vuotiaana ja on vieläkin ahdistunut siitä, ettei tuosta miehestä tullut hänen aviopuolisoaan ja näin ollen hän on liannut itsensä ennen avioliittoa (ei uskonnollisista syistä, ainakaan tietoisista sellaisista). Minusta se 200:kin seksikumppania on paljon terveempää kuin tuollainen ajattelu.
AP, joka parisuhteessa sen oikean kanssa. Tämä ei tiedä historiaani, enkä aio paljastaa kaikkea ja varsinkaan lukumääriä koskaan.
Itselläni on 12 kumppania ja minusta sekin on liikaa! Jos tulevalla puolisollani olisi enemmän seksikumppaneita en haluaisi tietää! Se tarkottaisi sitä että on ollut pelkkiä yhdenyönjuttuja tai (ja!) sitten on pettänyt seurustelukumppaneita.
että tuo määrä on monella miehellä ihan helposti, jos on vaikka aloittanut seksin 15- vuotiaana, harrastaa yhdenillanjuttuja 25- vuotiaaksi ja suurinpiirtein joka toinen viikonloppu on uuden naisen kanssa (monillahan on monta naista kierroksessa yhtäaikaa), niin siinä tulee jo 200. Ainoa mies, kenen tiedän olleen vain yhden naisen kanssa, oli Asperger- syndroomainen, ihmisiä vihaava ja työkyvyttömyyseläkkeellä oleva kaverimieheni.
En halua tietää! Minun mies ei ainakaan ole tuollainen... vaikka onkin taitava...apua. Mutta eikö se mene kuitenkin niin että vaan ne supliikit pelimiehet kaataa naisia. Vaikka olis hyvännäköinen mutta jos on hiljaisenpuoleinen niin eihän sellaisella voi olla niin montaa hoitoa.
onnistunut vokottelemaan sänkyyni yli 50 naista (en ole kovin tarkkaan laskeskellut), ja hyvin monelle naiselle olen myös sanonut ei.
Ei nyt taas käydä diagnoosisotaan olemattomalla tiedolla.
T: äijä.
Ps. tämä tarina on tosi.
seksikumppaneiden lukumäärä sinänsä kuuluisi kenellekään eikä edes kumppanille. En haluaisi tietää, kuinka monta naista miehelläni on ollut ennen minua, ollaan oltu pian 20 vuotta yhdessä, en tee sillä tiedolla mitään. Toinen asia on kertooko monta sataa kumppania siitä, että on esim. sitoutumiskyvytön, mutta sinällään sillä määrällä ei ole yhtikäs mitään väliä. Ei tulisi mieleenkään edes kysyä tahi laskea omiani.... :D
Onnistuu suhde yhden kanssa ihan täysin uskollisena, onnistunut jo vuosikausia. Mies tietää, että kumppaneita on ollut paljon, muttei lukumäärää. Menneisyys on menneisyyttä kummallakin osapuolella.
...mutta kaikista niistä eri veneistä saattaa tulla loinen vesistöön ja mieleen.
En halua tietää! Minun mies ei ainakaan ole tuollainen... vaikka onkin taitava...apua. Mutta eikö se mene kuitenkin niin että vaan ne supliikit pelimiehet kaataa naisia. Vaikka olis hyvännäköinen mutta jos on hiljaisenpuoleinen niin eihän sellaisella voi olla niin montaa hoitoa.
se nyt riippuu siitä, onko tuo mies itse halunnut naisia? Sillä kyllähän hyvännäköinen mies ja nainen saa ihan niin paljon seksiä kuin haluaa, eikä tarvitse olla mikään ns. pelimies. Eikä ne semmoiset rasvaiset puujalkavitsejä heittävät baarirentut edes ole mitään pelimiehiä. Totta kai hyvin käyttäytyvä komea mies saa enemmän naisia kuin joku itsestään liikoja luuleva kännipelle. Semmoiselle kun naiset tulevat ihan itse tyrkyttämään itseään. Jos asia vaivaa niin mikset kysy mieheltäsi montako naista hänellä on ollut?
Ja itselläni ei ole ollut kuin ehkä 10 seksikumppania, mutta ei niistä mitään loisia ole mieleeni tullut, jos ihminen harrastaa seksiä omasta tahdostaan niin turha luulla, että se jotenkin vaivaisi. On vain joidenkin naisten oma ihanne, että naisella ei ole kuin yksi partneri ja miehellä saa olla vaikka kuinka monta, mutta heidät onkin joku sovinisti kasvattanut.
minä sanonut, että miehesi paneskelisi kenenkään muun kanssa, sanoin, että hän varmasti fantasioi muistakin kuin sinusta, mikä siis tarkoittaa että haluaisi harrastaa seksiä muidenkin kanssa (vaikkei tee sitä). Uskotko sinä sitten, että hän ajattelee seksiä vain sinun kanssasi?