Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita itseni kaltaisia, jotka ovat olleet vain yhden miehen kanssa seksisuhteessa?

Vierailija
11.11.2010 |

Eli siis oman puolisonsa kanssa.

Ainakin minusta tuntuu, että tässä maailmassa ei ole montaa lähes 40v tyyppiä, jotka ovat samassa tilanteessa kanssani.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin juuri 35v ja vietimme juuri 10v hääpäiväämme ja 18v oltu yhdessä.

Vierailija
2/36 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 27v ja ainoastaan oman mieheni kanssa oon harrastanut seksiä. Ja tuntuu hyvältä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 v. 20 vuotta yhdessä. 2 lasta.

Vierailija
4/36 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34 v. , ollut mieheni kanssa yhdessä 19-vuotiaasta eikä muita ole ollut.

Vierailija
5/36 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v. yhdessä, ikää 34v.

Vierailija
6/36 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vanha suola janottaa vielä lähes kahden vuosikymmenen jälkeen. Naimisissa saman miehen kanssa, jolle menetin neitsyyteni. Olen myös hänelle se eka.

Aikast romanttista:)

Vierailija
7/36 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehenne olleet muiden kanssa?

Vierailija
8/36 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

34 v. ja yhdessä oltu 17 vuotta, joista 13 v. naimisissa. Olin eka myös miehelleni.

Vierailija
9/36 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 v. 20 vuotta yhdessä. 2 lasta.

Siis olit 30-vuotias neitsyt?

Vierailija
10/36 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään uskis, mutta elämä vain meni näin, menin ensirakkauteni kanssa naimisiin. Minkäs teet.

Vierailija
11/36 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ole olleet kuin niiden ukkojensa kanssa (tai toinen on vähän epävarma)

Vierailija
12/36 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä av:lla tapaakin aina ääripäät monesta asiasta. Neitsyitä, maailman kärsivällisimpiä ja hermonsa pitäiviä äitejä, kotiäitejä, joilla säästöjä tileillä vähintään 10000 ja lasten tileillä toinen mokoma, tietysti akateemisesti koulutettuja... =D

Vierailija
13/36 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä av:lla tapaakin aina ääripäät monesta asiasta. Neitsyitä, maailman kärsivällisimpiä ja hermonsa pitäiviä äitejä, kotiäitejä, joilla säästöjä tileillä vähintään 10000 ja lasten tileillä toinen mokoma, tietysti akateemisesti koulutettuja... =D

neitsyyttä tähän, minusta ei ole mikään tavoiteltava asia olla harrastanut seksiä vain yhden ihmisen kanssa eläissään. Ei siinä mitään pahaa toki ole, mutta en itse haluaisi olla sellainen.

Vierailija
14/36 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäs ääripää se on, jos säästötilillä on vähintään 10 000? musta se on aika normaalia, kun otetaan huomioon, että nykyään hankitaan lapset varttuneemmassa iässä, kun on jo työelämää vuosia takana.

Vierailija
15/36 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipä tämä suhde näytä loppuvankaan :)

Miksi ei olisi tavoiteltavaa harrastaa vain yhden kanssa seksiä ja olla loppuelämänsä hänen kanssaan?

Tuntuu oudolta että pitäisi harrastaa seksiä mahdollisimman usean kanssa.

Kuten kaverini joka ei enää pysy laskuissa mukana. Sekö sitten on tavoiteltavaa?

Vierailija
16/36 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä ollaan oltu 18-vuotiaista, nyt ollaan 34-v. Ja eka kunnon seurustelusuhde molemmille. En tiedä, onko hyvä vai huono asia, mutta näin nyt on.

Vierailija
17/36 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei olisi tavoiteltavaa harrastaa vain yhden kanssa seksiä ja olla loppuelämänsä hänen kanssaan?

Kuten kaverini joka ei enää pysy laskuissa mukana. Sekö sitten on tavoiteltavaa?

ei ääripää kumpaankaan suuntaan ole hyvä, minusta yhden ihmisen kanssa sekstailu elinikänään on sama kuin söisi samaa ruokaa tai asuisi samalla paikkakunnalla koko ikänsä. Joillekin sekin on varmasti paras vaihtoehto, mutta ei minulle.

Vierailija
18/36 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ole olleet kuin niiden ukkojensa kanssa (tai toinen on vähän epävarma)

mutta ei varmaan saa enää (eikä halua). paljosta jää kyllä paitsi. Ihminen on seksuaalinen olento.

Vierailija
19/36 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ääripää kumpaankaan suuntaan ole hyvä, minusta yhden ihmisen kanssa sekstailu elinikänään on sama kuin söisi samaa ruokaa tai asuisi samalla paikkakunnalla koko ikänsä. Joillekin sekin on varmasti paras vaihtoehto, mutta ei minulle.

Vierailija
20/36 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensi vuonna täytän 40 vuotta ja olemme mieheni kanssa molempien ensimmäiset ja ainoat seksikumppanit. Oli vähän vaille 17-vuotias kun aloimme seurustella. Nyt kun ikää ja yhteisiä vuosia on takana aina välillä unelmoin intohimosta toisen miehen kanssa mutta se on vain päiväuni. Olen ylpeä että minulla on vain tämä yksi jonka Jumala on minulle antanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi