Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä annan joululahjaksi aikuisille vain kulutustavaraa

Vierailija
11.11.2010 |

esim just noi sytytyskävyt, leivon saaristolaisleipää, teen sinappia jne

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse saan joka vuosi esim. kylpypyyhkeitä(joita on hyllyt täynnä)ja paituleita, joita en osaa käyttää.

Vierailija
2/8 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä ostatte aikuisille joululahjoja? Meillä on luovuttu tuosta tavasta sukulaisten kesken jo vuosia sitten, lahjoja ostetaan vain lapsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin mielelleäni sytytyskäpyjä ja saaristolaisleipaa!

Vierailija
4/8 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vähän kuitenkin lahjamaista. Siis saunatuoksuja (joiden tiedän käytävän), viinipullon, herkkuja jne.

Vierailija
5/8 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa aikuisille lahjoja mutta muu lahjafriikkisuku ei suostu siihen. Mulle sopisi mainiosti, että lahjat ostettaisiin vain lapsille.

Vierailija
6/8 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkeintaan ottaa sen viinipullon. Se on helppo kierrättääkin.

Vierailija
7/8 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mekin ollaan yritetyt luopua aikuisten kesken lahjoista, mutta muulle suvulle se ei käy. Olen suosinut syötäviä tai juotavia juttuja, tehnyt itse sinappia ja marmeladia, ostanut kynttilöitä jne.

Inhoan kaikkea turhaa romua, ja sitä helposti kertyy, jos aina ostetaan jotain esineitä. Yritän koko ajan siivota kaappeja ja viedä turhia tavaroita kirpparille tai kierrätykseen. Esineen ostaminen on ihan jees, jos tietää jotain, mistä saaja todella pitää ja mitä hän todella tarvitsee. Mutta nytkin pitäisi taas keksiä joululahjoja 5-kymppiselle pariskunnalle, jolla on kaikkea ja jos jotain ei ole, heillä on totisesti varaa se hankkia.

Vierailija
8/8 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aikuisten lahjat ovat lahjoituksia hyväntekeväisyyteen. Lahjanantaja jouluna kertoo kuinka paljon ja mihin kohteeseen lahjoitti. Lapsille sitten lahjat erikseen.