Jos s-marketit tehtäisiin yhtä viihtyisiksi kuin k-marketit
k-marketeissa tuskin kävisi enää paljoakaan väkeä. Miten ne on onnistuttukin saamaan niin kolkoiksi.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ruokakaupan pitäisi olla viihtyisä? En minä ainakaan siellä asu.
Kyllä se vaikuttaa paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaikuttaa paljon.
Ei ollenkaan. Samanlailla kaikissa kaupoissa on hyllyt joissa on tavaraa. Ihan sama lukeeko ovessa K va S.
Nykyisin niin moni tilaa ruuat kotiin, että ei ole mitään merkitystä, miltä kauppa näyttää. Riittää, ett tuotteet ovat hyllyssä saatavilla.
Samaa mieltä! Mietin juuri yhtenä päivänä että miksi S-marketit on tehty niin kolkoiksi, niissä on paljon ikävämpi valaistuskin kuin K-Supermarketeissa. Kyllä sillä on merkitystä.
S, se Keskustapuoluelaisten kauppa?
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä! Mietin juuri yhtenä päivänä että miksi S-marketit on tehty niin kolkoiksi, niissä on paljon ikävämpi valaistuskin kuin K-Supermarketeissa. Kyllä sillä on merkitystä.
Minulle ruokakaupassa ratkaisevaa on hintataso. Voi poimia ruuat matkaan vaikka tehdashallista, koska en jää ikinä kauppaan hengailemaan huvikseni.
No enpa viitsi maksaa lisää hintaa sen vuoksi että joutuu vaikka teostomaksuja makselemaan.
Itselle viihtyisyydellä on merkitystä esim. hotellissa, kahvilassa tai kylpylässä. Ei kaupassa.
S-market on rahvaanomainen maalaiskauppa. K-kaupat kansainvälistä tunnelmaa värittäviä, lämpimästi kauppiasjohtoisia.
S-ostokseni kuussa ovat noin 20-30 euron tasoa. Halvin xylitol-purukumi on X-Tra.
S on edullisempi. Siinä lienee yksi syy.
K-ryhmä jossain vaiheessa alkoi panostamaan. Sitä ennen kävin monessa hyvin ankeassa Citymarketissa.
Ja S-ketjulla olisi kyllä rahaa laittaa myymälät parempaan ja viihtyisäämpään kondikseen ja myös palkata lisää työntekijöitä (kassalla on yleensä vain yksi työntekijä) muttei kiinnostusta koska näköjään ketju palkkaa työntekijöitä joilla ei ole mitään silmää viihtyvyydelle tai asiakaspalvelulle noin yleisesti.
VaahtoVasara kirjoitti:
S-market on rahvaanomainen maalaiskauppa. K-kaupat kansainvälistä tunnelmaa värittäviä, lämpimästi kauppiasjohtoisia.
S-ostokseni kuussa ovat noin 20-30 euron tasoa. Halvin xylitol-purukumi on X-Tra.
Köyhien ja porvarien kaupat. Vieläkö tätäkin kuulee. 🤣
K on epäviihtyisin kauppa mitä voi olla ja kallis, en koe tarpeeksi siistiksi. Tehty teineille sopivaksi jumputuksineen, ahdas. S-Marketissa viihtyisi vähän paremmin jos porukkaa olisi vähemmän samaan aikaan, ei mahdu ja siisteyttä kesäisin tarvittaisi myös. Kummassakin järkyttävän kirkkaat valot.
Onko niissä muka joku ero? En ole huomannu.
Prismoissa tuntuu usein tavarat olevan huonosti hyllytetty, epämääräisiä kasoja siellä täällä.