Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En todellakaan haluaisi tuntea yhtäkään teologia tai muuten vaan uskovaa

Vierailija
10.11.2010 |

enää näiden homokeskusteluiden jälkeen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy pappi.

Vierailija
2/14 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paljon teologeja ja uskovia joita tämä keskustelu nolottaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntea tämän avauksen jälkeen enää yhtään ennakkoluuloista ja vähän yksinkertaista, asioita yleistävää ap:ta...

Vierailija
4/14 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni mun tuntema, etenkin nuoremman polven pappi, kannattaa homoliittoja. Vai juuri sekö se ongelma onkin?

Vierailija
5/14 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitsekaan.Onneksi olen tutustunut ainoastaan mukaviin teologeihin. Tänään viimeksi juttelin sydämellisen papin kanssa, on kätilö aiemmalta koulutukseltaan ja ihana oli siinäkin työssä.

Vierailija
6/14 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon sinulle pikkuisen avarakatseisempaa elämänasennetta :).

t. teologi, mutta ei pappi, ja toisen koulutuksensa töissä

Vierailija
7/14 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntea tämän avauksen jälkeen enää yhtään ennakkoluuloista ja vähän yksinkertaista, asioita yleistävää ap:ta...

Vierailija
8/14 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsos kun kaikki teologit/alaa opiskelevat eivät suinkaan ole uskovaisia, saatika sitten kiihkouskiksia.

Vierailija
9/14 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

karisisivat. Mä olen itse asiassa tullut uskoon sillä tavalla aikoinaan, että olen tutustunut uskovaisiin kavereihin ja kun olen todennut että nuohan ovat ihan mahtavia tyyppejä ja silti että olivat niin cooleja tyyppejä niin silti olivat uskovaisia. Ei mitään tuomiota ole julistettu minulle, vaikka silloin elin aika vauhdikasta elämää. Ihania ihmisiä olivat.

Vierailija
10/14 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatussa annettuja lakeja ja sääntöjä,suosituksia jne.

Raamatun sanat ovat meidän parhaaksemme ja niin paljon kuin niitä on muokattu, sitä pahempi olo kaikilla on.

Eli anteeksi voi antaa homoille, väärintekijöille, kaikille, mutta ei sentään mennä liian pitkälle näissä asoissa eli mitätöidä Jumalan tahtoa aina vaan tasa-arvon nimissä!

Mitä, jos joku haluaa naida lampaan, koska rakastaa sitä niin paljon mielestään?

Vierailija
11/14 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, jos joku haluaa naida lampaan, koska rakastaa sitä niin paljon mielestään?

Täällä ihmisten ilmoilla KUKAAN ei halua mennä naimisiin lampaan kanssa. Ei kukaan. Olisko aika että tämä tieto saavuttaisi myös sen teidän peräkylä perimmäisen kolkan jossa olet täysin välttynyt ihmiskontakteilta.

Vierailija
12/14 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia yleistyksiä kuin uskovaisilla ateisteista...

Vierailija
13/14 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/14 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis teologia! Mä olen kyllä tunnustava kristitty (mutta en halua käyttää sanaa uskovainen), ja teen tällä hetkellä tutkijan työtä (terveisiä vaan tuonne käytävälle : )). Niin, ja mulla on monta homoseksuaalia ystävää, osa sinkkuja, osa parisuhteessa, osa rekisteröidyssä suhteessa, osalla lapsia, jne.