Mitä mieltä olette Flamingosta?
Kommentit (14)
sillä se mielikuva joka minulla paikasta on ei ole ollenkaan houkutteleva. Ankea paikka jossain Vantaalla...
ja ärsyttää vahdata kelloa ettei mene yliajalle (3 tuntia kuuluu hintaan, ylimenevästä ajasta veloitetaan extraa).
niin hintaan nähden aika vähän siellä on eri systeemejä.
Ja nyt olivat nostaneet perus uintiajankin 4 tuntiin, kun viime viikolla kävimme. Tykkään kovasti vesipuistosta ja kylpylästä, sekä ruokaravintoloista. Yöelämästä ei kokemusta vielä.
En ajatellut mitään erityisesti. Mietin lähinnä sitä, että kun itse siellä kävin (en kyllä lillumassa, sellaisesta en tykkää), niin en ymmärtänyt paikan jujua vaan ennemminkin sain sellaisen fiiliksen kuin vaikka vappunakin aina onnistun saamaan eli on jotain keinotekoisia tarpeita joita ihmisille luodaan ja sitten ne naamioidaan ties mihin pakettiin tai krääsään.
Jäin siis kai lähinnä miettimään, että jotkut noista varmaan kuitenkin tykkää, koska esim. parkkipaikka oli IHAN täynnä - itse kun sain siellä lähinnä ahdistuskohtauksen.
Se on normaalia että sijoitusyhtiö rakentaa faciliteetit joihin hankkii vuokralaiset. Ja vuokralaiset tienaavat vuokransa myymällä palveluita ja tuotteita. Mikä siinä niin ihmeellistä?
Ja kun ajat tarpeeksi ylös parkkihallissa niin kokonaisia kerroksia tyhjänä syysloma-aikaankin, helppoa.
Lapsi tykkää siitä kovasti kun on liukumäkiä yms. Ihan suosikkipaikka. Itse nauttisin enemmän jos ei olisi lapsi aina mukana.
Uimapaikaksi ihan hauska, ei mielestäni mitenkään ankea. Vähän pimeähän se on kun ei ole oikein luonnonvaloa ja avaria maisemia niin kuin monissa kylpylöissä.
Toisaalta tunnelmallisesssaa hämärässä ei ole ihan nin alaston olo kuin uimahallissa.
Just käytiin keskiviikkona miehen kans leffassa siellä (täältä likeisestä Helsingin lähiöstä käsin), kun saatiin yllättäen vapaailta. Siihen tarkoitukseen ihan kätevä, kun aikaa on vaan pari tuntia eikä jaksa lähteä keskustaan asti etsimään parkkipaikkaa jne. Mut sehän on ihan Silja-klooni, iso promenadi keskellä ja reunoilla kauppoja ja rafloja, plus hotelli (=hytit) ja kylpykeskus. Varmaan pallomerikin jossain? Joku lapsiperhe siellä palloili matkarattaita lykkien ja katseli ihaillen kattoa kohti. Laivavaikutelmaa tehostivat eri puolille leiriytyneet nuorisoporukat, hassuimmassa niistä jengi istui vaiti ja ujoina ja pöydälle oli nostettu ainakin 5-6 mopokypärää :) Söpöä jotenkin.
En mä nyt tuonne pelkästään lomalle lähtis; ehkä jos kauempaa tulisin niin ottaisin sen pk-seutuviikonloppuna, kävisin ehkä yhden illan lillumassa (tai sitten en) ja muun ajan tutustuisin Helsinkiin. Niin varmaan useimmat hotellivieraat tekeekin. Ja sit on meitä lähiömutseja, jotka tulee Jumboon shoppaamaan ja ehkä käy Flamingossa syömässä tai leffassa jossain välissä. Onhan tuo aika amerikkalaistyylistä, kuten koko Jumbokin, mutta tavallaan kätevää.
No tottakai tuon ymmärrän. Ehkä yritin päästä niiden pään sisälle, joka nauttii tuollaisesta. Ihan yhtä lailla saisin itse varmaan ahdistuskohtauksen jossain Las Vegasissakin.
Juu, en siellä itse edes aikonutkaan olla, lähinnä hämmästyin, että kun siellä nyt pääsin vartiksi piipahtamaan etten löytänyt oikein mitään mikä minua kiinnostavaa tai että olisin halunnut sinne toistamiseen. Jotkut sensijaan selvästi nauttii!
löytyy ilmainen parkkis ihan oven vierestä ja ei tarvitse rämpiä räntäsateessaa. Myös se naamiaisasu kauppa on kivaa vaihtelua.
Olen käynyt myös kylpylässä lasten kanssa sekä hohtokeilaamassa. Se kauneushoitola/kampaamo on myös aina tyhjä eli vapaita aikoja saa heti.
Ravintolat eivät houkuta.
Käytiin miehen kanssa siellä, kun vauva oli ehkä 6 viikkoa vanha. Ihana rentoutuminen hiljaisuudessa, kerrankin lämmin spa ja altaat. Perhepuolesta en välitä, mieluummin mennään Kirkkonummen uimahallille.
Flamingossa on meille lähin leffateatteri ja ruokaravintola, jossa viitsii edes joskus käydä.
Jos emme asuisi 10-15min ajomatkan päässä Flamingosta, en usko, että tulisi koskaan mentyä.
suihkut huonot kun tuntui että suihku vie ihon mennessään eikä voinut säätää...
Käydään usein, useimmin uimassa, joskus elokuvissa. Ollaan käyty jokunen kerta myös keilaamassa ja pelattu minigolfia. Lapseen synttäreitä on siellä myös vietetty. Ruokaravintoiden tasoon olen pettynyt, tosin ihan kaikissa en ole käynyt, kreikkalainen on testaamatta. Siellä on hyvä kahvikauppa.
Vai kylpylä? Kaupat? Yöelämä?
Ihan ok, mutta ilmankin pärjäisin :)
Kokemusta kaikista paitsi yöelämästä.