Onko kukaan ajanut itseään epillaattorilla posliiniksi
Kommentit (19)
En nyt ihan posliiniksi asti mennyt, mutta kuitenkin. Kyllä se tietenkin sattuu kun toi alue on noin tavallista herkempi. Ja parempi jos on ne karvat ensin lyhyeiksi leikattuu.. eka kerta on aina kivuliain eli suosittelisin pikkuhiljaa aina enemmän pois.. siinä sit huomaa kanssa jos se epilaattori ei sovikkaan yhtään. Ja jonkinsortin jälkivoidetta kannattaa käyttää!!
mul meni joku 3h niitä ajellessa... enkä silti saanut kaikkea... ei vaan pystynyt lopulta enää jatkaa....
Mössöt pimppiin, odota 5min., huuhtele pois.
Kas näin on karvat vex. Toimii.
t: posliini-Beaver
Miksi ette käytä vaaleanpunaista Veetiä? Mössöt pimppiin, odota 5min., huuhtele pois.
Kas näin on karvat vex. Toimii.
t: posliini-Beaver
halua panna niin voimakkaita mömmöjä alapäähäni! Ei kiitos.
olenkin ennen epilaattoria nyppinyt karvat pinseteillä muutaman vuoden ajan.
Karvatupet nykyään olemattomat, joten epilaattorilla ajelu ei satu lähes ollenkaan.
olenkin ennen epilaattoria nyppinyt karvat pinseteillä muutaman vuoden ajan. Karvatupet nykyään olemattomat, joten epilaattorilla ajelu ei satu lähes ollenkaan.
Minäkin olen "harrastanut" pinseteillä nyppimistä jo monta vuotta. Sitten kerran kokeilin epilaattorilla, ja sehän sujui helposti, nopeasti ja ilman kipua. Kannattaa aloittaa reunoilta kapeita siivuja ajellen, vinkiksi.
olenkin ennen epilaattoria nyppinyt karvat pinseteillä muutaman vuoden ajan. Karvatupet nykyään olemattomat, joten epilaattorilla ajelu ei satu lähes ollenkaan.
Minäkin olen "harrastanut" pinseteillä nyppimistä jo monta vuotta. Sitten kerran kokeilin epilaattorilla, ja sehän sujui helposti, nopeasti ja ilman kipua. Kannattaa aloittaa reunoilta kapeita siivuja ajellen, vinkiksi.
mutta teidan pinseteillanyppijoiden on pakko olla lahtokohtaisesti tosi vahakarvaisia, tai sitten teilla on jarkyttavan paljon luppoaikaa?! Itse kaikkea muuta kuin vahakarvaisena voisin kuvitella etta menisi vahintaan kokonainen paiva jos rupeaisin pinseteilla alapaatani nyppimaan...
mul meni joku 3h niitä ajellessa... enkä silti saanut kaikkea... ei vaan pystynyt lopulta enää jatkaa....
Tosin aikaa käytin ehkä tunnin. Muuten oli paljas, mutta häppäreihin jäi jonkin verran hajakarvaa. Sattuu tosiaan aika paljon, ja mä olin ihan hiestä märkä sen jälkeen! :D
mutta teidan pinseteillanyppijoiden on pakko olla lahtokohtaisesti tosi vahakarvaisia, tai sitten teilla on jarkyttavan paljon luppoaikaa?! Itse kaikkea muuta kuin vahakarvaisena voisin kuvitella etta menisi vahintaan kokonainen paiva jos rupeaisin pinseteilla alapaatani nyppimaan...
Tai sitten olette ihan käsittämättömiä koneita nyppimään? En tajua miten se muuten on mahdollista.
aloitin aikana ennen lasta, ja silloin sitä luppoaikaa todellakin oli. Olen yövirkku ihminen, ja öiseen aikaan sitä väkersin silloinkin ;D
Nykyisellään, mun lapsi on 6v ja olen yh:na ollut alusta asti. Silti sitä aikaa löytyy, edelleen öisin, kuuntelen musaa ja mietiskelen samalla, kirkasvalolampun loisteessa :D ja tähän menee siis noin tunti viikossa. Karvat ei enää kasva samalla tavalla, kun niitä on vuosia nypitty. Plus että, oon nykään todellakin melko kone siinä hommassa :D harjotus tekee mestariiiiiin!!!
aloitin aikana ennen lasta, ja silloin sitä luppoaikaa todellakin oli. Olen yövirkku ihminen, ja öiseen aikaan sitä väkersin silloinkin ;D
Nykyisellään, mun lapsi on 6v ja olen yh:na ollut alusta asti. Silti sitä aikaa löytyy, edelleen öisin, kuuntelen musaa ja mietiskelen samalla, kirkasvalolampun loisteessa :D ja tähän menee siis noin tunti viikossa. Karvat ei enää kasva samalla tavalla, kun niitä on vuosia nypitty. Plus että, oon nykään todellakin melko kone siinä hommassa :D harjotus tekee mestariiiiiin!!!
Paras tulos tulee kun karva on 5-10 mm pituista. Koko leveydeltä ei kannata epiloida vaan n. 1cm "siivuja" kerralla. Samalla ihoa tiukaten ainakin häpyhuulialueelta antaa hyvän ja kivuttoman tuloksen. Tällä tavalla on ollut koko-posliini ja ainakin 5-6 vuotta. Raskausaikana mieheni hoiti epilointi työn.(
Kiitos vastauksesta, tämä selvensi asian joka on mua askarruttanut ennenkin (siitä asti kun jostain kulin että Raakel Liekki nyppi karvansa käsipelillä :))!
Itsellä ei tohon ikinä riittäisi kärsivällisyyttä, mutta ehkäpä tossa sun puuhastelussa ei juuri ole olennaista eroa vaikkapa virkkuuharrastukseen tai siihen, että silittää kaikki vaatteensa silitysraudalla (johon mulla ei myöskään kärsivällisyyttä ole :)).
Mä en ole enää vuosikausiin jaksanut olla karvoistani kiinnostunut. Kesäksi poistan karvat kainaloista ja sääristä , että en ihan puskajussilta näytä mutta muuten saa olla tuommoset hommat. Hauskempiakin puuhia on elämän joutohetkille!
Miksi että käytä kuumavahaa, jos haluatte juurineen karvat poistaa. Tietysti ensin pitää vähän opetella, mutta koko hommaan menee noin 20 min. (Riippuu tietysti kuinka paljon poistaa.)
kasvaa sellaista rautalankajouhta pitkin reisiä ja häppäreiden sisäpintaa,
että en todellakaan ala niitä kiskomaan irti juurineen.
Ensinnäkin hommassa tuhraantuisi niin paljon aikaa,
että ne alkaisivat jo toisesta reunasta kasvaa takaisin kun olisin päässyt loppuun asti.
Toiseksi tuskan määrä olisi varmaan jotain sanoinkuvaamatonta.
Kolmanneksi olen niin lihava, etten ole nähnyt häpykarvojani vuosiin ilman peiliä.
Turha siis yrittääkään posliinia ilman Veetiä.
t: läski-posliini-Beaver
Kun on muutaman kerran nyppinyt niin karvoista suurin osa jää "lepovaiheeseen" ja homma helpottuu. Minulla myös kasvu vähentynyt ja pieniä alueita mm häpykummulla jossa ei kasva ollenkaan. Jotain 16 v on tullut harrastettua.
kasvaa sellaista rautalankajouhta pitkin reisiä ja häppäreiden sisäpintaa,
--
Toiseksi tuskan määrä olisi varmaan jotain sanoinkuvaamatonta.
Rautalankajouhisuuteni takia en halua sheivata, koska sängen saa parissa päivässä ja kutina jouhen kasvaessa takaisin on ihan sietämätön.
Veet ei ole tarpeeksi stydiä, eli paksuimmat karvat eivät irtoa kunnolla vaikutusajan puitteissa. Saman vaivan joutuu lisäksi näkemään uudelleen vielä samalla viikolla, jos haluaa pysyä karvattomana.
Kylmävahaa käytän toisinaan, mutta mulla ei ilmeisesti ole pokkaa vetäistä liuskoja irti tarpeeksi rivakasti, jolloin karvoja jaa aina johonkin. Ja lisäksi sen vahan kanssa pitää säätää puoli ikuisuutta ja se on inhottavan vaikea saada pois. Sisäreisien karvat ovat ainoat, jotka saan vahalla kätevästi pois.
Epilaattori on jostain syystä niin kauhea ajatus, etten ole varma haluanko edes kokeilla...
Siis nypin. Pienen harjoittelun jälkeen siihen malliin, johon haluan, menee tunti. Posliiniin menisi varmaan kaksi. Setti pysyy vauvanpeppu-sileänä viikon ja sen jälkeen vielä viikon ihan miellyttävänä.
Olen laskeskellut, että nypinnän karvanpoistosyklillä joutuisin käyttämään veetiä 3-4 kertaa tai sheivaamaan seitsemästi. Vahaaminen taas on niin hankalaa, että aikaa per kerta kuluu jopa kauemmin kuin pinseteillä. Suhteutettuna tuohon ja siihen, että toisin kuin tuhottoman kallis veet tai vaha, pinsetit eivät maksa mitään, eikä nyppiminen aiheuta kutinaa tai muuta epämielyttävyyttä, olen miettinyt, että se on ihan hyvä ratkaisu.
Nykyisin laserilla (lopullinen tulos) poistetaan karvoja kauneushoitolassa myös sieltä intiimialueelta. Tuttavani on käynyt 3 kertaa hoidattamassa kainalot ja sen alakerran kokonaan. Kainaloihin tarvii vielä kuulemma muutama käynti, mutta alapää vain kerran. Olen harkinnut itsekin hyvin vakavasti samaa asiaa.