Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei enää ikinä Elixiaan, täyttä huijausta!

Vierailija
10.11.2010 |

Ostin Citydealin kautta kuukauden treeniaikaa Elixiasta. Tämän jälkeen selvisi, että en saa varausoikeutta ja vapaita paikkoja tunnille saa kysyä vasta 10min aikaisemmin, toisin kuin jäsenet! Tämä aika muutettiin myöhemmin puoleen tuntiin. Tänään Elixialta tuli ilmoitus, että Citydealin kautta treenikortin ostaneet eivät saa enää käyttää Alexiumin salia, koska he ovat aliarvioineet uusien asiakkaiden määrän, eivätkä kaikki mahdu treenaamaan :O Muut salit ovat huonolla sijainnilla, mutta onneksi saan nyt rahat takaisin...

Ihme vilunkia koko pulju!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusetusta ja hirveetä rahastusta. Huonoja kokemuksia Elixiasta tääläkin.

Vierailija
2/11 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin oon ihan "kunnon" jäsen ja ollut sitä jo monta vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ankeat ja kuluneet jotenkin, luulis, että sillä kalliilla jäsenmaksulla sais parempaa... Nyt ei niin paljon häirinnyt, kun olin maksanut treeneistä niin vähän.

ap

Vierailija
4/11 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin viime viikolla tähän paikkaan: www.moola.fi. Aivan mahtava paikka, hyvät tunnit ja loistavat puitteet eikä mitään ketjujen pakkojäsenyyksiä.

Vierailija
5/11 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin viime viikolla tähän paikkaan: www.moola.fi. Aivan mahtava paikka, hyvät tunnit ja loistavat puitteet eikä mitään ketjujen pakkojäsenyyksiä.

mutta lajitarjonta on heillä aika suppea :(

ap

Vierailija
6/11 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ensin siellä, sitten Elixiassa ja aion palata Satsiin. Elixialla on paremmin lapsiparkin aukioloajat, mutta jos ei sitä palvelua tarvitse, niin eipä sitten.

Vierailija
7/11 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää VAAN ryhtykö jäseniksi, siitä ei pääse millään eroon. Minä esim. sairastuin ( välilevy, vitutus )ja smaan rytäkkään jouduin työttömäksi - joka toi mukanan hirvittäviä taloudellisia vaikeuksia ja alakuloa - mutta en silti saanut jäsenyyttäni purettua, vaikka kerroin tilateeni. Tuntui mieipuoliselta maksaa 70€ joka kuukausi mestalle, jossa en voinut enää käydä. Jouduin lopettamaan mm. lapseni harrastuksen, koska siihen ei ollut enää varaa - mutta tyhjästä maksoin kuitenkin elixialle.

vihaan heitä, jokaista siellä.

Vierailija
8/11 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää VAAN ryhtykö jäseniksi, siitä ei pääse millään eroon. Minä esim. sairastuin ( välilevy, vitutus )ja smaan rytäkkään jouduin työttömäksi - joka toi mukanan hirvittäviä taloudellisia vaikeuksia ja alakuloa - mutta en silti saanut jäsenyyttäni purettua, vaikka kerroin tilateeni. Tuntui mieipuoliselta maksaa 70€ joka kuukausi mestalle, jossa en voinut enää käydä. Jouduin lopettamaan mm. lapseni harrastuksen, koska siihen ei ollut enää varaa - mutta tyhjästä maksoin kuitenkin elixialle.

Etkö ole ottanut yhteyttä kuluttaja-asiamieheen? Eihän tuollainen voi olla totta?!

Vierailija
9/11 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

70 e? Ja siis jos tuo maksu on ajalta, millon ei saa salille mennä, niin mitä mahtaa ns. normi maksut olla?! Itselläni menee 48 e/kk suoraveloituksena salimaksua (sis. ainoastaan salin, mutta sinnekkin pääsen klo 5-23) Ja salilta tosiaan löytyy todella monipuolisesti erilaisia laitteita, sekä vapaita painoja!!! Olen aina vältellyt elixiaa muutenkin, koska ainakin itsestäni tuntuu, että siellä ei voi treenata rauhassa ilman että joku tuijottaa arvioiden.

Nykyisellä salilla, (jossa olen reilut 3v käynyt) voin rauhassa treenata ja siellä on todella hyvä "me-henki". Vaikka ähiset ja puhiset viimeisten toistojen aikana, ei kukaan katso sinua oudosti, vaan ennemminkin näyttää peukkua, tai antaa jotain kannustavaa palautetta!

Vierailija
10/11 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole ottanut yhteyttä kuluttaja-asiamieheen? Eihän tuollainen voi olla totta?!

Et sitten mennyt lääkäriin hakemaan lappua joka todistaa ettet voi käydä salilla?

Tuttuni kun ei pystynyt siellä käymään kun loukkasi itsensä, ei hänen tarvinnut maksaa eikä käydä siellä(Elixiassa).

Olen käynyt kauan Elixiassa ja oon aika tyytyväinen, erilaisia jumppia on aamusta iltaan, vain iltapäivällä on tauko.

Ja tietysti on sali, suihkut ja sauna.

Enkä maksa niin paljoa kuin 70 euroa.

Vierailija
11/11 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä pääsin kyllä jäsenyydestä eroon ihan ongelmitta, kun en enää voinut jatkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän