Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näivettyneen seksielämän kohennusta

Vierailija
10.11.2010 |

Ilmainen vinkki:

Minun ja mieheni välinen seksielämä oli päässyt pahemman kerran väljähtämään. Seksiä oli harvoin, eikä kumpikaan tehnyt asialle oikein mitään.

Asia oli minusta huolestuttava ja kovin ikävä, joten päätin puuttua asiaan. Päätimme mieheni kanssa, että minä annan hänelle seuraavan kahden viikon ajan joka päivä suuseksiä. No, mies ei hirveästi hangoitellut vastaan, joten näin me teimme.

Asia kehittyi paremmin kuin osasimme odottaa. Tuon kahden viikon jälkeen tuli tunne, että joka päivä ei ehkä huvita. Jatkamme "projektia" niin, että mieheni saa minulta rakkauden osoituksen suuseksin muodossa keskimäärin sen viisi kertaa viikossa. Näistä kerroista ehkä kaksi/viikko johtaa oikeaan yhdyntään.

Entisestään hyvä parisuhde on nyt minusta vieläkin parempi. Minusta tuntuu hyvältä ja mieheni vakuuttelee tyytyväisyyttään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimisiko tuo toisinpäin. Siis niin että sinä saisit jokapäivä suuseksiä orgasmiin saakka tai edes sen viisikertaa viikossa =) ..

Minä nimittäin haluisin tarjoilla omalle vaimolle sanotaan nyt vaikka kaksikertaa viikossa suuseksiä, mutta vastaanotto on nihkeää.

tsemppiä teille..

T_M

Vierailija
2/4 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimisiko tuo toisinpäin. Siis niin että sinä saisit jokapäivä suuseksiä orgasmiin saakka tai edes sen viisikertaa viikossa =) ..

Minä nimittäin haluisin tarjoilla omalle vaimolle sanotaan nyt vaikka kaksikertaa viikossa suuseksiä, mutta vastaanotto on nihkeää.

tsemppiä teille..

T_M

Kyllä. Nimittäin tuosta puuttui se vasta"rakkauden" osuus. Miten miehesi sen sinulle ilmaisee?

M34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puuttui se vasta"rakkauden" osuus. Miten miehesi sen sinulle ilmaisee? M34

Antaa ottaa suihin.

Vierailija
4/4 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse osoitan rakkauteni antamalla naisen niellä rakkauden nektarini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme