HUOM! Mistä ostatte 146-152cm koon kivoja, ei synkkiä tai örkkikallokuvioisia vaatteita pojillenne?
Tähän asti ei ole ollut asiassa vaikeuksia, mutta nyt jostakin syystä on, poika on 3-luokalla ja vaatekoko pyörii siinä 146-152cm koossa, pituutta pojalla on 141cm ja painoa 33kg eli on sopussuhtainen ja hoikka=housut usein liian löysiä vyötäröltä..
Kommentit (32)
Gymboree, Gap, Next, Old Navy, Boden
Meillä kyllä vasta koko 128, en tiedä kuinka isoja noista löytyy
En todellakaan tiedä miltä poikien vaatteet siellä näyttävät, mutta tytöille löytyy usein aivan ihania yksivärisiä vaatteita. Meillä on paljon Name It:iä senkin takia, että sopivat pitkille ja kapeille vartaloille.
ilm Name It:iä saa netitsekin?
ap
No Gap ei toimita Suomeen ja ON:lläkin taitaa olla tosi kallis postitus. Bodenilla näytti olevan kaikki lasten vaatteet -25%, se on ihan hullun hyvä alennus heiltä. Just kun vannoin etten enää shoppaile vähään aikaan... 25
Tommy Hilfigerin, Adidaksen, Puman ja DC:n vaatteisiin. Ei ole örkkejä näkynyt ja vaatteet siistejä+ laadukkaita, paitsi toi HM.
ilm Name It:iä saa netitsekin? ap
Niillä on örkki ym. juttuja (ainakin tytöillä on barbapapaa jne) mutta myös perusvaatteita; yksiväristä, raitaa..
paitsi farkkuja löytyy 152.
Olen samassa veneessä. Poika niin hoikka että minkään muun valmistajan housut ei pysy päällä, paitsi Legon jotkut mallit mutta onkohan niitäkään 152 cm kokoa, en ole löytänyt.
ilm Name It:iä saa netitsekin? ap
Niillä on örkki ym. juttuja (ainakin tytöillä on barbapapaa jne) mutta myös perusvaatteita; yksiväristä, raitaa..
HM netistä
Zara
Stockmanin merkit
suosivat EMP-firmaa. Tykkään itsekin.
No, löysin minä 1 pitkähihaisen uudesta mallistosta kutsuilla joilla olin alkusyksystä mutta siinä se.
Ainiin, siinä uudessa varhaisnuorten (?) mallistossa olisi ollut suht kiva pirteän punainen huppari, mutta enpä viitsinyt yhdestä hupparista maksaa liki 50e..
Se mitä etsin ja mistä poika tykkää on iloista, hieman erilaistakin ehkä, pirteää, klassista ja "siistiä". Esim tummansinistä pojan vaatteissa ei ole oikeastaan yhtään, parit farkut on sinistä denimiä mutta siinäpä sen värin edustus hänen kaapissaan.
Suosikkivärejä mm oranssi, suklaanruskea, murrettu oranssi eli ns terra, taivaansininen, valkoinen, vihreä.
ps. mitä värejä on nyt Benettonin pitkähihaisissa? niitä olen aina ostanut jos kauden värit miellyttävät ja onneksi nuo kaapissa olevat musta, kirkkaanpunainen, suklaanruskea, oranssi, havunvihreä, vaaleansininen ja valkoinen Benettonin paita on vielä sopivia kooltaan.
Niin ja onhan siellä 1 tummansininenkin, hupullinen, kys merkkinen pitkähihainen t-paita.
ap