Tykkääkö kissat jos niiden polkuanturoita hieroo?
Ei ainakaan lähde karkuun vaan makaa. Sattuuko niihin vai tykkääkö ne jalkahieronnasta niin kuin ihmiset?
Ainakin tosi mukava hieroa kun jalanpohjassa on pehmeitä ja lämpimiä nappuloita :)
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="17.11.2010 klo 11:10"]
Kissat muuten tuoksuu aivan ihanalle. Mä olen aivan addiktoitunut kissani haisteluun.
[/quote]
Samaa mieltä! Minäkin nuuskuttelen kattiamme aina välillä :D
näköjään kissasta...! Mun kissa ei todellakaan tykkää että käpälöitä edes kosketaan.
Illalla kun tulee vähän aikaa sohvalla rötkötettyä, niin kissa tulee viereen nukkumaan ja minä hieron sen jalkoja :) Kehrää eikä lähde pois, joten tykkää siitä.
Terveisin: Eräs, jonka kissa ei tykkää!
Jätetään sun katin anturat rauhaan! :D
Kantaa edelleen kaunaa tapahtuneesta?
Joku on kateellinen kun toiset voivat hieroa kissojensa polkuanturoita ja oma kissa ei anna :D
Tykkää ne jos tekee sen hellästi.
nim. kokemusta on.
Juu, toinen kissa tykkää anturahieronnasta ja mä tykkään nuuskia niitä anturoita, ne tuoksuu vähän popcornille :D Kissaihmiset on kyl höperöitä :D Mut kissat on kyl niin ihania <3
Voi ei... Tuli taas hirmuinen "kissakuume". Minulla ollut kissoja koko elämäni, paitsi viimeiset 2vuotta kun "elämäni kissa" nukkui pois vanhuuttaan.. Niitä on niin ihana rapsuttaa,silittää ja haistella =)
Hih, tuolla toi karvamoottori tuhisee ja nukkuu, oli pakko mennä nuuskutteleen tassuja :DD Ne on maailman parhautta, lämpöiset silkinpehmeät nahkatöppöset <3
Nalle tykkää hieronnasta! :) http://wwwcutestcatpicscom.c.presscdn.com/wp-content/uploads/main/2013_03/Cat-Paw-Teddy-Bear.jpg
[quote author="Vierailija" time="12.11.2010 klo 15:46"]
Kantaa edelleen kaunaa tapahtuneesta?
[/quote]
Uutinen Iltahöpinöissä: "Kissa pahoinpiteli naisen. 32-vuotias keravalaisnainen joutui kodissaan pahoinpitelyn uhriksi yritettyään hieroa kissansa tassuja - joutui pakenemaan naapuriin kissansa aggression takia"
meillä toinen kissa tykkää, oikein aina harottaa anturansa että saa niitä "räpylöitäkin" hieroa <3 toinen on vähän tarkempi, antaa hieroa niitä kun on sylissä oikein rentoutuneena, kun vaikka katotaan leffaa netistä ja on mun sylissä tässä työpöydän ääressä. ja se tuoksu! kissan anturat tuoksuu nimenomaan popkornille, ja hattaralle ja kuumalle puhtaalle pyykille <3 ehkä kissan suloisin ruumiinosa! voisin työkseni suukotella kissojen anturoita