Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Visa laskun maksaminen

Vierailija
22.10.2010 |

Jon käyttänyt visaa esim. 500 euron edestä mutta kaikki ostokset eivät ole kirjautuneet vielä kun lasku tulee. Ja jos lasku on esim 300 euroa.

Voinko silti maksaa enemmän jos tiedän, että olen käyttänyt visaa sen laskun jälkeen? eli voinko maksaa esim sen 500?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten ei.

Vierailija
2/2 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jon käyttänyt visaa esim. 500 euron edestä mutta kaikki ostokset eivät ole kirjautuneet vielä kun lasku tulee. Ja jos lasku on esim 300 euroa.

Voinko silti maksaa enemmän jos tiedän, että olen käyttänyt visaa sen laskun jälkeen? eli voinko maksaa esim sen 500?

Miksi sun pitäisi maksaa enemmän? Mikset maksa vain sitä summaa, joka laskussa on merkittynä? Maksat sitten loput seuraavassa laskussa, johon ne on merkitty? Mä en nyt ollenkaan ymmärrä sun ongelmaasi. Jos ostot eivät ole kirjautuneet laskuun, ei sun periaatteessa tarvitse maksaa enempää kuin laskunpainohetkellä on sulle merkitty eikä korkoa pitäisi kertyä: summa vain laskutetaan sulta seuraavan kuun laskussa. Visan laskutuskausihan vaihtuu joskus kuukauden 10.päivän tienoilla? Ja lasku tulee siitä noin viikon-parin viikon jälkeen ja eräpäivä on kuun lopussa vai kuinka? Halutessasi voit tietysti maksaa ylimääräistä, mutta eikö se summa olisi järkevämpää pitää vaikka omalla tilillä jos kerran korkoakaan ei Visa-ostoista ole tulossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi