Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petting

Vierailija
09.11.2010 |

Moi,

Olenko voinut saada sukupuolitaudin jos olen tyydyttänyt penistä kädellä ilman kumia ja sperma on valunut laukeamisen yhteydessä kädelleni? Tämän jälkeen pesin kyllä käteni.

Tämän jälkeen mies on pessyt peniksensä vessassa ja jatkanut minun tyydyttämistä omalla kädellään eli pelkkää pettingiä.

Onko syytä huoleen?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mun kaikki kestää. Mikset mene testattavaksi niin ei tarvitse jännittää? Kun noin pelkäät niin uskon että kyseessä ei ollut vakikumppani. Itse en elä vakisuhteessa ja siksi käyn testeissä 3kk:n välein, ihan itseni ja kumppanieni vuoksi. Ensi kerralla vaikka kuinka panettais niin sanot miehelle että pesee kädet, kullin ja käyttää kumia, niin ei tarvitse hermoilla aktin jälkeen. Itse ainakin näkisin seksin mieluummin stressin poistajana kuin aiheuttajana.

Vierailija
22/23 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Tippurin ja klamydian kirvely miehillä tuntuu nimenomaan pissatessa ja tyypillisesti se on niin voimakas, että mies panttaa pissaamista viimeiseen saakka. Virtsaamisen jälkeen siittimen päässä tuntuva muutaman minuutin kestävä kirvely johtuu sitä, että kun varsinaisen pissaamisen aikana paine työntää virtsan voimalla ulos virtsaputkesta, niin paineen lakattua virtsaa valuu siittimen pinnalle ja virtsa löytää pinnalla mahdollisesti olevat pienetkin mekaaniset rikkoutumat, joissa sitten kirvelee. Eli kyseessä ei ole bakteerin vaan väkevän virtsan aiheuttama kirvely. Naisilla mekanismi on sama. Heillä hapan väkevä virtsa vielä helpommin huuhtoo häpyhuulten limakalvoja.

"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut tautia - tulokset tuli! :) Jihuuuuuu! KIITOS kuitenkin kaikille vastanneille :)