Wau, rahantuloa ei voi estää ;)
Tilillä 8 euroa, nekin siirretty tytön tililtä, koska minulla meni miinuksen puolelle.
Lompakossa vitonen.
Seuraava pienen pieni rahapäivä puolessa välissä kuuta, loppukuussa lapsilisä ja palkka.
Onneks pakkasessa on ruokaa.
sama juttu joka marraskuussa, jotenkin kaikki isot laskut kasautuu lokakuun loppuun, tili tuli, tili meni.
Kommentit (11)
www.bingoon.fi
rekisteroöidy ja laita suosittelijaksi kissaemo.
Saat kympin ilmaista pelirahaa ja voit voittaa sillä loppukuun ruokarahat. :)
mutta kaikki isot laskut tuntuvat tulevan aina samalle kuulle. Tämän kuun alussa maksoin auton vakuutuksia, veroja, tv-lupaa, lasten vakuutuksia ja muutaman joululahjan. Rahaa meni 400e enemmän laskuihin kun normaalisti. Sama toistuu 3 kuukauden välein. Ei ole kivaa. Yhtään ei jää säästöön noina kuukausina, eikä voi kuvitellakaan ostavansa vaatteita tai sairastuvansa.
kesällä olen maksanut kahdet lainat pois. Sit helpottaa. Nyt vaan ollut tiukkaa muutama vuosi kun tilille ei jää lainojen jälkeen muutamaa satasta enempää. Ei ole vloinut säästellä.
Joten sulla on asiat hiton hyvin jos vaan kerran vuodessa on tuollainen tilanne.
sitoudu mihinkään?
Voin kokeilla kyllä.
:)
ei minusta ole asiat hiton hyvin jos jää yleensä pari sataa ja nyt ei jää mitään elämiseen.
Pari sataa kuussa ei anna yhtään särkymävaraa, eikä mitään ylimääräistä, esim. hammaslääkäriä, kampaajaa, yms
sitoudu mihinkään?
Voin kokeilla kyllä.
ei ole koskaan pakko laittaa rahaa, mutta tuurilla voi saada. :)
:)
ei minusta ole asiat hiton hyvin jos jää yleensä pari sataa ja nyt ei jää mitään elämiseen.Pari sataa kuussa ei anna yhtään särkymävaraa, eikä mitään ylimääräistä, esim. hammaslääkäriä, kampaajaa, yms
Koska meillä on AINA tuollaista. Olisikin vain KERRAN VUODESSA!
t.6
vain kymppi laskujen jälkeen???
olenpa sit onnellinen kun jää yleensä se pari satkua.
ap
Mulla taitaa jäädä varmaan 500 euroa laskujen maksun jälkeen. 2 lapsen yh, vuokra 500 euroa. tulot on n. 1200 euroa. tulee kyllä haaskattua kaikki rahat..
Jos tilanne toistuu joka vuosi, niin onnistuisiko maksujen uudelleenaikataulutus niin, ettei kaikki menisi samaan aikaan, tai sitten sellainen, että säästäisit pitkin vuotta pienen summan näitä laskuja varten?