Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: maksamattomat tuotteet

Vierailija
09.11.2010 |

Oletko jättänyt maksamatta joitain tuotteita? Vahingossako vai tahallisesti?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskua ei koskaan saapunut, eikä karhua. Sitä odotellessa on tuote vielä maksamatta. Ollut nyt huhtikuusta saakka....

Vierailija
2/14 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pipo jäi maksamatta. Oli käsilaukun alla kärryssä enkä huomannut ennenkuin ulkona vasta. En palannut maksamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran valokynä joka pienuutensa vuoksi jäi kärryjen pohjalle huomaamatta. Olen osallistunut keskusteluun aiheesta ennenkin, ja heti on tullut kommentteja: "Vai muka pari kertaa, ja muka vahingossa!" Jään odottamaan :)

En kääntynyt takaisin, eikä edelleenkään huonoa omaatuntoa.

Vierailija
4/14 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi tai kaksi kertaa olen huomannut asian heti kassan jälkeen (en käynyt sanomassa), muut muut kerrat vasta autossa kun olen kuitin tarkistanut tai sitten kotona.

Vierailija
5/14 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kassan ohi maksamatta osaa kärryissä olevia tuotteita.

Kysyin siinä vaiheessa, kun kassa oli jo ilmoittanut summan ja mies sitä maksamassa, että aiotkos maksaa noita loppuja tuotteita.

Mies vähän häkeltyi, ja selitti unohtaneensa ne.

Kummasti vaan olivat ihan kassan puolella, kiinni ostoskärryjen laidassa. Eli kassa ei mitenkään olisi voinut niitä nähdä.

Vierailija
6/14 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kassan ohi maksamatta osaa kärryissä olevia tuotteita. Kysyin siinä vaiheessa, kun kassa oli jo ilmoittanut summan ja mies sitä maksamassa, että aiotkos maksaa noita loppuja tuotteita. Mies vähän häkeltyi, ja selitti unohtaneensa ne. Kummasti vaan olivat ihan kassan puolella, kiinni ostoskärryjen laidassa. Eli kassa ei mitenkään olisi voinut niitä nähdä.

On joskus jäänyt, ei tarkoituksella. Mutta älä ala syytellä.

Vierailija
7/14 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parit energiajuomat, valokynä, kynsilakka, limukka pullot, hmmm.. mitähän muuta. Niin ja joskus aikoinaan otin kytkypuhelimen elisalta, siinä tuli sitten ongelmia.. Puhelin oli jo mulla, mutta liittymää en ole vieläkään saanut, enkä myöskään laskua.. Tästä aikaa n.5v :)

Vierailija
8/14 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran jäänyt ruokakaupassa yksi tuote kärryihin, en huomannut ennenkuin autossa parkkihallissa, en kehdannut enää lähteä takaisin maksamaan (n.euron hintainen tuote kyseessä). Oli siitä hyötyäkin; nykyisin katson aina tarkasti kassalla ettei mitään ole pyörinyt ostoskassien tai korin alle.

Vierailija
9/14 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei pistä paskaisia romujaan ostoksille tarkoitettuun tilaan.

Vierailija
10/14 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei pistä paskaisia romujaan ostoksille tarkoitettuun tilaan.

Vierailija
11/14 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa joka kerta jonkun huulipunan, ripsarin tms. hanska/pipo mytyn alle kärryyn.

Vie kärryllä autolle asti ostoskassit.

Vuoden päästä onkin jo vaikka mitä ilmaista.

Vierailija
12/14 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärryt ja kopat ne likaisia vasta ovatkin!

Vierailija
13/14 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin siis CD:n mukaani alakerran viihdeosastolta ja menin yläkertaan etsimään jotain muuta tuotetta (tuotteethan voi maksaa mille tahansa kassalle enkä viitsinyt jonottaa kahdesti). Tätä toista tuotetta ei sitten löytynytkään, joten lähdin kotiin. Vasta kotimatkalla huomasin, etten ollutkaan maksanut koko CD:tä. :( Siinä ryysiksessä koko asia unohtui. Täytyy kyllä sanoa, että en ihmettele, jos Stockalta nyysitään hullujen päivien aikaan PALJON tavaraa, eihän siinä pysty kukaan vartija tietämään tai ehdi näkeä, mikä on maksettu ja mikä ei.

Vierailija
14/14 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kävelin ulospäin. Ulko-oven luona takana tullut asiakas sai minut kiinni ja tajusin että kassahan huuteli mulle. Olin siis maksanut ja jättänyt ostokset tiskille. Kyllä hävetti hakea. Nykyään se vaan naurattaa... :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi