Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luottokortti on aivan ehdoton, kun matkustelee enemmän

Vierailija
09.11.2010 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt niin mahdottomasti matkustele, mutta useampia kertoja vuodessa kuitenkin

Vierailija
2/19 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä uskaltaisi lähteä ilman luottokorttia matkalle. Itse sairastuin matkalla ja jouduin sairaalaan, matkavakuutus ei käynyt suoraan vaan korvausta haettiin vasta suomessa. Laskut piti maksaa paikan päällä, oli yli 2000e :(. Ilman luottokorttia olisi itku tullut, harvalla on sellaista summaa mukana, tai edes tilillä välttämättä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynytkään suoraan joka maassa. Voi tulla monelle yllätyksenä, kun sairastuvat ja sitten joutuvat kuitenkin korvaamaan kaiken itse... Suomessa kyllä homma toimi hyvin ja rahat maksettiin tosi pian, kun olin korvaushakemuksen tehnyt. Mutta kannattaa huomioida tämäkin asia...

Vierailija
4/19 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin olen pärjännyt ilmankin, tosin en nyt niin mahdottomasti matkustele, mutta useampia kertoja vuodessa kuitenkin

nähdä kun vuokraat auton käteisellä...

Ja hotelliinkin kirjauduttaessa kysytään aina luottokorttia.

Vierailija
5/19 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hotelleissa ei ole luottokortteja kyselty

Vierailija
6/19 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelen paljon, tänä vuonna tosin vain neljä reissua, normaalisti paljon enemmän. Luottokortti on mutta pärjään ihan hyvin ilman, tosi harvoin sitä tulee käytettyä. Matkat ostan netistä ja maksan ne tavallisella maksukortilla, en tarvitse siihen luottoa.

Enkä tajua mitä helevatan statushehkutusta liitätte luottokorttiin, sellaisen saa nykyään ihan kuka tahansa. Ei tarvitse olla edes tuloja tai työpaikkaa. Se ei kerro ihmisestä muuta kuin että luottotiedot ovat kunnossa ja niihän ne nyt yleensä luulisi olevan :O

Vierailija
7/19 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja helpottaa jos niitä sattuu olemaan kaksi.

Ei taida täällä kovin kokeneita matkaajia olla:)

Vierailija
8/19 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS jotain sattuu niin sillä voi kuitenkin maksaa. Voisihan sitä ottaa käteistä tuhansia euroja mukaan mutta en itse kyllä uskaltaisi. Niin pitkään kun kaikki menee hyvin sitä helposti ajattelee, että kyllähän sitä käteiselläkin pärjää. Mutta siinä vaiheessa jos jotain ongelmia tulee, ja laskut useita tonneja, niin kyllä sitä Visaa yllättävästi arvostaa.

Vierailija
9/19 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tämä ollut mielipide luottokortin puolesta tai vastaan vaan toteamus että ilmankin pärjää

Vierailija
10/19 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tämä ollut mielipide luottokortin puolesta tai vastaan vaan toteamus että ilmankin pärjää

Vierailija
11/19 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri asia jos tilillä ei ole rahaa :D

Vierailija
12/19 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri asia jos tilillä ei ole rahaa :D

eikä esim. sairaalasta pääse automaatille...

Vierailija
13/19 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hotelleissa ei ole luottokortteja kyselty

skootteria kummempaa et allesi saakaan.

Kerran vuokrasin Porschen ja siihen vaadittiin kaksi kansainvälistä luottokorttia ennenkuin lyötiin avaimet kouraan.

Viime vuosina on tullut yövyttyä aika monessa hotellissa. Ihan muutamassa ei ole kysytty luottokorttia. Missä ihmeen hostelleissa oikein yövyt?

Vierailija
14/19 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkustanut paljon Euroopan ulkopuolella ja tälläkin hetkellä kotini on Euroopan ulkopuolella. En ole vielä tähän päivään mennessä tarvinnut luottokorttia missään niin, että se olisi ollut pakko olla. Rahaa olen nostanut pankkikortilla automaatista. Hotellihuoneetta en ole missään jäänyt, tosin yleensä varaan nekin netissä ja maksan debit-kortilla samantien. Autoa en sitten olekaan koskaan yrittänyt vuokrata, koska en omista ajokorttia enkä suunnittele sellaista hankkivanikaan.

Vierailija
15/19 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkälle yli 30-vuotiaaksi selvisin, matkustelinkin, ennen kuin otin miehen tiliin rinnakkaisluottokortin. Meillä kyllä on luottoraja tarkoituksellisesti todella matala, että eipä sillä mitään maata mullistavaa maksettaisikaan...

Vierailija
16/19 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla luottokorttia tarvittu. Ja kyllä, meillä löytyy se pari tonnia ihan tililtä jos jotian sattuu käymään. Matkavakuutukset on aina otettu kohdetta ajatellen ettei yllätyksiä tule.

Seinästä saa rahaa Visa elecktronillakin ihan niinkuin Suomessakin. Ja kyllä, suurimmaksi osaksi matkamme suuntautuu eurooppaan.

Vierailija
17/19 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten luottokortti on pakko olla. Ja nyt ostin netistä lentoliput Visalla, ei voinut maksaa pankkikortilla. Säästin ison summan...Ja tuohan kortti turvaa, jos jotain odottamatonta sattuisi.

Vierailija
18/19 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta että moniin ostoksiin ja matkustaessa varsinkin ei selviä ilman luottokorttia. Nuorempana tuli lainattua äidin luottokorttia lentolipun ostamiseen! Nykyään on onneksi sentään oma. Tiesittekö muuten että jotkut luottokortit veloittaa ulkomailla tehdyistä maksuista ja nostoista enemmän kuin toiset, riippuen kaupoista ja automaateista? Hiljattain on tullut katseltua että mitä on tullut maksettua ja mistä, kun on matkaillut Aasiassa ja Euroopassa.. Huimia eroja kyllä löytyy, mutta jos on fiksu niin voi käyttää esim. What Card sovellusta, mikä kertoo että millä kortilla maksat kaikista vähiten lisäkuluja kun nostat tai maksat mm. kaupassa! Pitkän pennin voi säästää jos alkaa tätä käyttämään, sen oon huomannut.

Vierailija
19/19 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan tarvinnut luottokorttia ulkomailla, kumma juttu:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi