Tarvitsen muodonmuutosta,,, hiukset tylsän väriset
näyttävä aina likaisilta. Mutta uskallanko alkaa itse värjäämään, vai onko pakko viedä vähät rahat kampaajalle? Haluaisin raitoja piristämään ilmettä.
Osaako kampaaja katsoa että mikä väri sopii?
Kommentit (9)
pitäähän hänen toki sellainen "nähdä". Jos set ole yhtään hajulla niin mene kampaajalle. Raidat maksaa hiukan enemmän kuin koko pään sävytys, mutta parhaimmillaan voi olla todella hyvän näköiset. Itse en lähtisi raitoja laittamaan, vähän ehkä hankala hahmottaa, mihin lykkää ja näyttää helposti laikukkaalta varsinkin jos lyhyehkö tukka.
mene sinne kampaajalle ja katsokaa kampaajan kanssa yhdessä värikartasta sinulle sopiva sävy.
jos itse värjäät, niin värjää koko pää, raitojen laittaminen hyvin ja tasaisesti on vaikeaa.
Hyvä kampaaja osaa neuvoa värissä ja hän saa todennäköisesti paremman lopputuloksen kuin sinä itse. Harvoin kampaajat mitään täydellistä katastrofia saavat aikaan!
Ja jos kampaajakäynnin tulos on jotain ihan muuta kuin halusit ja pyysit, niin sitten sanot asiasta samantien kampaajalle, niin he korjaavat vahingon samaan hintaan. Mutta pitää sanoa heti, eikä mennä viikon päästä rutisemaan.
Ja jos kampaajakäynnin tulos on jotain ihan muuta kuin halusit ja pyysit, niin sitten sanot asiasta samantien kampaajalle, niin he korjaavat vahingon samaan hintaan. Mutta pitää sanoa heti, eikä mennä viikon päästä rutisemaan.
hyvä tietää tämäkin.
vois kyllä kokeilla esim.
http://www.mtv3.fi/helmi/tyylitalo/makeover/makeover.shtml
-palvelussa ihan omaan pärstäänsä ihan varmuuden vuoksi.
Vie vähät rahasi kampaajalle!
Heillä on ammattitaito, kokemus, väri- ja tyylisilmää.
kampaaja on vaan niin hirveän kallis että en ole aikohin (vuosiin) uskaltanut mennä kun panee miettimään jos tulos on katastrofi.
ap.