Oon 176cm, painan 59kg ja aloitin juuri laihdutuskuurin
Järki sanoo, että mulla on todella kieroutunut minäkuva, mutta tunteille en voi mitään. Noin vuosi takaperin painoin 52 kiloa ja olin tyytyväinen.
Käyn vaa'assa aina ennen kuin syön ja teen siinä sitten päätöksen, syönkö vai en. Jotenkin on nyt vaan päässyt paino noin nousemaan.
Mä oon varmaan ihan sekaisin? Nuorempana kärsin pari vuotta bulimiasta. Tai en tiedä mitä se oli. Ei ollut ahmimista niinkuin siihen tyypillisesti kuuluu, mutta oksensin joka ruoan jälkeen.
Nyt oon jo 31-vuotias, mutta omituinen ja väärä(?) minäkuva on ja pysyy...
Kommentit (5)
oletan, että rumalta näytät, jos liikaa aiot laihtua. Eikö sulle riitä terveellinen ruoka ja liikunta? Oletko käynyt psykiatrin juttusilla?
kun mä katson valokuvia ajalta, kun painoin jotain 49 kg, olen 174cm. Siis ikinä en siihen painoon halua takaisin!! Muistan myös, kuinka vessan peilistä näin selkäpuolen kylkiluut, kun vähänkin kumarruin..
Mä en tosin laihduttanut, paino ei vain nuorempana noussut vaikka yritin lihottaa.
Nyt on sitten noussut ihan kiitettävästi..
Eiköhän sulla sopiva paino ole tuo 60, taidat aika timmissä kunnossa olla siinä? Päätä että pysyt tismalleen siinä. Et sinä halua näyttää rumalta luurangolta.
ja hoida itsesi kuntoon. Elämä voi olla niin paljon ihanampaa ja onnellisempaa kun pääset eroon painon tarkkailusta. Olen ollut kuin sinä, mutta elämäni ei enää pyöri syömisen ja painon ympärillä ja olen todella paljon onnellisempi.
nyt on just hyvä paino, jos tuosta menee alemmaksi susta tulee rumempi. Näin vaan on, liian laiha ei ole kaunista, hoikkuus on (mitä nyt olet). Mutta kyllähän sulla joku ongelma selvästi on, eihän tuo syömisjuttu normaalia ole, kannattaisi hakea apua.