Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteen kivijalka: vaimon ja miehen tulee tukea toisiaan

Vierailija
09.11.2010 |

T. vaimona 20 vuotta/ sama mies

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tulis mieleenkään katsella samaa miestä 20 vuotta, huhhuh.

Vierailija
2/5 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

me olemme juuri eroamassa 20 vuoden jälkeen ja ystäväni sanoi, että yksi asia on meidän suhteessamme aina pistänyt silmään. Esim. kun minä perustin oman toiminimen, niin mieheni oli sitä vastaan.No, ei se toiminimi ollut niin kannattava (tai minä luovutin jo aika pian ja siirryin palkkatyöhön), mutta kaverini sanoi, että parisuhteessa kuuluisi tukea toisten ratkaisuja. Ehkä tämä on yksi kompastuskivi, joka on nakertanut meitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet naimisissa vasta neljä vuotta ja rakastan miestäni, mutta inhottaa ajatus että sen kanssa pitäisi muka loppuelämä viettää. Ei todellakaan, sillä kuten joku sanoi tuolla toisessa ketjussa niin "maailma on täynnä ihania miehiä" eikä välttämättä tarvii miehiä ollenkaan. Lasten aikuistuttua haluan elää ihan omaa elämääni ilman että pitää ottaa muita huomioon, jos nyt yleensä olen enää elossakaan.

:=)

Vierailija
4/5 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suon miehelleni sen ilon ja tyydytyksen, että olen kaikkien hänen hölmöjenkin ratkaisujensa takana. Hän on siitä minulle vilpittömän kiitollinen.

Itse ajattelen, että hänen tempaustensa tukeminen ei ole millään tavalla minulta poissa, koska itse voin olla juuri niin järkevä ja tylsä kuin haluan - esim. omilla rahoillani. Toinen avioliittomme perusta ovat nimittäin erilliset rahat, ja nämä asiat kulkevat tiukasti käsi kädessä. Mieheni mahdollinen hömöily ei ole minulle minkään luokan riski, joten voin rauhassa tukea häntä täysillä.

Myös mieheni antaa minun puuhata mitä tykkään, kannustaa ja tukee. Valitettavasti olemme huomanneet, että meidän ei kuitenkaan kannata työskennellä yhdessä, siitä tulee vain erimielisyyttä. Mutta kun kaikki muut elämänalueet kulkevat hyvin niin se riittää. Vapaa-aikaahan sitä enimmäkseen puolison kanssa vietetäänkin. Meillä vaan olisi sellaiset ammatit, että voisimme tehdä töitä myös yhdessä, jos se sujuisi. Mutta kun ei suju - meidän on helpompi kannustaa toisiamme erillissä projekteissa.

Vierailija
5/5 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin viettää mun mieheni kanssa lopun elämääni. Toivon että se olisi mahdollista...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi